Jep. Skeletonster klapt toch wel vrij hard op die randquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zit af en toe echt met samengeknepen billen te kijken
Met het hoofd naar voren met die snelheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Skeletonster klapt toch wel vrij hard op die rand
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is deel 3 van de totale pot overgemaakt, nog ¤45 over voor komende week
goed bezigquote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is deel 3 van de totale pot overgemaakt, nog ¤45 over voor komende week
Als jij het zelfs niet ziet, bespaar ik me de moeite.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwste editie van het Olympia Bob Run Magazine (van de baan in St Moritz), van gisteren. Door het onscherpe beeld ben ik niet helemaal zeker, maar zien we na 2:50 minuten Kimberley in de achtergrond?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwste editie van het Olympia Bob Run Magazine (van de baan in St Moritz), van gisteren. Door het onscherpe beeld ben ik niet helemaal zeker, maar zien we na 2:50 minuten Kimberley in de achtergrond?
Het was lastig te vergelijken, wij hadden sneeuw en regen tijdens de trainingsdagen. En de dames race had wel goed weer. Maar ik wij op mijn eerste runs van de top ongeveer een seconde langzamer dan de world cup atleten. En in de laatste trainingsrun was ik niet eens de langzaamste.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Kimberley, zijn er tijdens de training in Altenberg tijden opgenomen en zo ja, hoe zijn die te vergelijken met de World Cup daar van deze week? Hoewel echt vergelijken natuurlijk lastig is, want volgens mij waren de omstandigheden bar en boos in Altenberg (bij het bobsleeën in elk geval wel).
Ja klopt! Er zijn twee links waar het te volgen is.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:51 schreef heywoodu het volgende:
Komende donderdag om 08:00 start de Europa Cup in St Moritz. Het leuke is dat dat als het goed is volledig live uitgezonden gaat worden via internet en we, mits alles werkt, voor het eerst echt een wedstrijd van Kimberley kunnen volgen
Meer info is hier in de komende dagen hopelijk te vinden:
http://olympia-bobrun.ch/Pages/ContentDetail.aspx?Id=144
Nice en succes!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Skeletonster het volgende:
[..]
Ja klopt! Er zijn twee links waar het te volgen is.
http://www.estm.tv en www.enjoystmoritz.ch/live/
Het start al om 8.00 uur. Ik ben als 4de. Tweede run is om 10.20 uur.
Dit, de wekker staat alquote:
Laten we hopen dat de start idd niet om 08.00 uur was....quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:02 schreef heywoodu het volgende:
Straks missen ze de eerste 4 doordat ze nog met de promotiefilmpjes bezig zijn
"We will be live from Olympia Bob Run ASAP" staat er nu ipv 8 uur, hopelijk is het gewoon even uitgesteld dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de start idd niet om 08.00 uur was....
Zag het ja, maar wordt wat kriegelig van die hipsters die staan te bleren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:08 schreef heywoodu het volgende:
"We will be live from Olympia Bob Run ASAP" staat er nu ipv 8 uur, hopelijk is het gewoon even uitgesteld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Niet de hele uitslag, ik weet alleen dat ze 13e stond op volgens mij iets van 2.5 secondequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef Max23 het volgende:
Iemand trouwens de uitslag van de eerste run?
Oke, gaan ze nu in omgekeerde volgorde?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de hele uitslag, ik weet alleen dat ze 13e stond op volgens mij iets van 2.5 seconde
Ja en dus heeft ze iemand ingehaaldquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oke, gaan ze nu in omgekeerde volgorde?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en dus heeft ze iemand ingehaald
Mooi ja, ik vind zijn accent ook echt heerlijkquote:
Die zit nog steeds te kijken ja en stuurde net een felicitatie voor de mooie run van Kimberleyquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is die moeder van Gracie nog wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |