Dat grietje toch snowbellsquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik snap niet dat mensen na 5-6 biertjes op FOK! komen en dan opeens niet meer kunnen typen
Weet het echt niet meer.quote:
5 biertjes?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, ik snap niet dat mensen na 5-6 biertjes op FOK! komen en dan opeens niet meer kunnen typen
fylaxquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke user was dat laatst ook al weer.
Doelde niet op jou. Maar er zitten er een paar tussen hier.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 biertjes?wat denk je wel niet van me
ik ging jou een keer dronken dm'enquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sof deed het ik weet weerquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doelde niet op jou. Maar er zitten er een paar tussen hier.
Toen je ban had ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ging jou een keer dronken dm'en
toen dacht ik echt dat ik in een coma ging belanden zo dronken
Nee Fylaxquote:
Soms was wel freaky met die benzo's dacht straks ga je dood en gaat popo je pc lezen dan ben ik laatste die je sprak.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff was vies erg altijd rond 4-5 uur snachts
Objectief gezien had dat er best een keer ingezeten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms was wel freaky met die benzo's dacht straks ga je dood en gaat popo je pc lezen dan ben ik laatste die je sprak.
Ik had dat aan het einde erg vaak, toen zag ik de ernst pas inquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
1x gehad dat ik echt bijna wegviel doordat ik zo dronken was, dat was ook wel idiootdaarna nooit meer zoveel gedronken
Doe ik elke week paar keer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
1x gehad dat ik echt bijna wegviel doordat ik zo dronken was, dat was ook wel idiootdaarna nooit meer zoveel gedronken
Meestal gewoon in bureaustoel in slaap vallen tijdens het FOK!kenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe ik elke week paar keer.
Vaak omgekankerd met burostoel dan op de grond slapen met kussentjes
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meestal gewoon in bureaustoel in slaap vallen tijdens het FOK!ken
#chanant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |