Dat kloptquote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Portugal staat de camera aan de andere kant
In het hoofd van de tegenstander ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raybar gaat met nieuwe pijlen gooien, ik voorspel 2 9-darters.
De camera staat sowieso in Portugal.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Portugal staat de camera aan de andere kant
Nog eerder dat hij zichzelf lek dart.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
In het hoofd van de tegenstander ja.
Zou niet eens zo gek zijn, die vent heeft een viesdikke pens.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog eerder dat hij zichzelf lek dart.
Heb Robin v Persie ook een keer zien darten. Volgens mij tegen die vent van Arsenal die vorig weekend de eigen goal maakte. Gibbs?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog eerder dat hij zichzelf lek dart.
Sylvia biedt uitkomstquote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zou niet eens zo gek zijn, die vent heeft een viesdikke pens.
Ik weet nog dat Wim Jonk live op TV stond te darten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb Robin v Persie ook een keer zien darten. Volgens mij tegen die vent van Arsenal die vorig weekend de eigen goal maakte. Gibbs?
Goeie.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaaalalalalalalalalala Feyenoord Amsterdaaaaammmmmm Jaaaalalalalalalalalalalala !!!!
Het begon allemaal in een Haagse snackbar.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als ik haar zie snap ik die pens dan weer wel, daar ga je van je levensdagen niet overheen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |