SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke snuifduif zette in op Inter tegen Dnjepper?
Wel een jodenkoek gegeven toch xdquote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kwam trouwens vandaag serieus iemand van stedin opp mijn werk om de gas meterstanden op te nemen.. Ik zeg tegen die gast, als u dit werk 70 jaar geleden had gehad, was je binnengelopen.
Leuke grap, die hoort hij vast nooit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kwam trouwens vandaag serieus iemand van stedin opp mijn werk om de gas meterstanden op te nemen.. Ik zeg tegen die gast, als u dit werk 70 jaar geleden had gehad, was je binnengelopen.
Hoe vaak ga je dit nog posten?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:36 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moet bijna huilen van dit niveau. Dit is echt 10 niveaus lager dan Paris-Ajax. En ook nog 5 niveaus lager dan Feyenoord - Sevilla.
HAHAHAHAHHAHAHAHA JA GOEIEEE HAHAHAHHAquote:Op donderdag 27 november 2014 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |