Ok, houd je bek nu maar.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, ik noem mijzelf dan ook een Ajax-fan, geen supporter. Verder weet ik niet waarom dit relevant is maar die discussie is hier weleens eerder gevoerd, als het allemaal wat te lastig onderbouwen werd meteen roepen "HAHAHA 818 of HAHAHA NOOIT NAAR HET STADION", zoals we nu weer zien.
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Haha mogel. Ga je eigen spelers nog even ophemelen na die kansloze nederlaag van gister.
Het was dikke stront man. PSG heeft 0x gas gegeven. En nu optyfen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gedaan, en verder speelde niet iedereen slecht hoor.
Dat deed ik allang, tot een paar gefrustreerde (snap niet waarom, je hebt 2-0 gewonnen?) users mij gingen quoten.quote:
PSG kent zoveel individuele kwaliteiten dat ze niet hun beste spel hoeven te tonen om toch te winnen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het was dikke stront man. PSG heeft 0x gas gegeven. En nu optyfen.
Hoor net dat er 48 uur tussen moet zitten...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee wat de regels zijn. Zal wel een x aantal uur tussen einde wedstrijd en begin wedstrijd zijn. Is het wel weer boffen dat we pas om 16:45 spelen.
0-10 vind ik persoonlijk een leukere uitslagquote:Op donderdag 27 november 2014 22:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik feliciteer jullie met de overwinning van vandaag, en voor komende weekend op PSV met 0-20.
Morgen doorspelen is nog mooier... Zijn ze nog wat moeierquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
Zou mooi voor ons zijn als de wedstrijd vanavond gewoon doorgaat van PSV.
Kans is dan dat de wedstrijd zondag niet doorgaat.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Morgen doorspelen is nog mooier... Zijn ze nog wat moeier
Gewoon morgenvroeg spelen (uur of 10/11), morgenmiddag vliegen en zondag bekaf zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kans is dan dat de wedstrijd zondag niet doorgaat.
Mwa, ik denk dat nu spelen en dan een nacht niet slapen ivm reizen naar het vliegveld + vliegen + naar huis reizen de spelers meer opbreekt dan nog 45 minuten spelen en lekker in een hotelbed slapen vannacht.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon morgenvroeg spelen (uur of 10/11), morgenmiddag vliegen en zondag bekaf zijn
Ik moest serieus denken wanneer de vorige keer was dat we overwinterde. Bleek tegen Sporting portugal te zijn geweest, kon mij het nog nauwelijks herinneren.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit is zo'n beetje het grootste succes van Feijenoord sinds het Pi-air tijdperk.
Fox belangen dwarsbomen dat vast wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kans is dan dat de wedstrijd zondag niet doorgaat.
Werd die wedstrijd toen niet bestaat wegens vuurwerk?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik moest serieus denken wanneer de vorige keer was dat we overwinterde. Bleek tegen Sporting portugal te zijn geweest, kon mij het nog nauwelijks herinneren.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Werd die wedstrijd toen niet bestaat wegens vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |