Zucht, gewoon zucht...quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen Vermeer afgelopen zaterdag in de 35ste minuut voor het eerst zijn tijd nam bij een uittrap, toen riep er weer iemand "Hé kankerjood, schiet eens op.". Heel triest, maar gelukkig zijn het eenlingen.
quote:
Denk niet dat hij dat begrijpt, Tyron heeft een zeer beperkte hersencapaciteitquote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Gast. Je weet zelf best dat het zo is. Wat betreft het voetbal de laatste jaren niet. Qua beleving natuurlijk wel. Dat kun je moeilijk ontkennen.
Nou... Ik vind de Kuip de laatste paar jaar opvallend stil eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Gast. Je weet zelf best dat het zo is. Wat betreft het voetbal de laatste jaren niet. Qua beleving natuurlijk wel. Dat kun je moeilijk ontkennen.
Er is weer eens sfeer in de Kuip omdat ze voor het eerst in tien (quote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Aldus PizzaGeit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat begrijpt, Tyron heeft een zeer beperkte hersencapaciteit
Ga er gewoon eens een keer heen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Ik vind de Kuip de laatste paar jaar opvallend stil eerlijk gezegd. Hoewel er dit seizoen gelukkig weer meer publiek te horen is...
Disclaimer, mijn ervaring is 100% gebaseerd op het geluid op FOX
Nou, het is inderdaad minder dan vroeger. Wat ik dan weer het toffe vindt is de interactie. Vooral in competitieduels wordt er meer/harder gezongen als het slecht gaat, dan als Feyenoord voor staat. En het is zeg maar niet heel de wedstrijd verplicht zingen omdat het moet, maar juist door interactie zingen omdat je voelt dat het het moment is.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Ik vind de Kuip de laatste paar jaar opvallend stil eerlijk gezegd. Hoewel er dit seizoen gelukkig weer meer publiek te horen is...
Disclaimer, mijn ervaring is 100% gebaseerd op het geluid op FOX
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er is weer eens sfeer in de Kuip omdat ze voor het eerst in tien () jaar doorbekeren en meteen is het de voetbalstad van Nederland.
Ok.
Ja tegen Heracles is de sfeer hetzelfde als vanavond. Ok.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]![]()
Zelfs op zaterdagavond wedstrijden tegen Heracles zit het vol en is er sfeer. Ga deze discussie nou niet voeren. Die verlies je altijd.
Te ver, helaas. Anders had ik het wel gedaan... Maar de Veluwe -> Rotterdam is mij echt te ver voor een potje voetbal.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga er gewoon eens een keer heen.
A, dan klopt mijn gevoel toch... Maar goed, het gaat qua sfeer weer de goed kant opquote:Op donderdag 27 november 2014 21:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, het is inderdaad minder dan vroeger. Wat ik dan weer het toffe vindt is de interactie. Vooral in competitieduels wordt er meer/harder gezongen als het slecht gaat, dan als Feyenoord voor staat. En het is zeg maar niet heel de wedstrijd verplicht zingen omdat het moet, maar juist door interactie zingen omdat je voelt dat het het moment is.
Wat doe jij in Tokyo?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:36 schreef o.us2.0 het volgende:
ROTTERDAMS FEESTJE HIER IN TOKYO!!
Alle Feyenoorders (stuk of 10 man) gaan hier helemaal los!! Dif is fucking euphorisch!! Was ik nu maar in Rotterdam!!
FEYENOORD![]()
![]()
Nee tuurlijk is de sfeer dan niet hetzelfde maar het stadion is dan gewoon uitverkocht. Dat zal in Amsterdam nooit gebeuren dat weet je zelf ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja tegen Heracles is de sfeer hetzelfde als vanavond. Ok.
Verder zijn de sfeer-discussies altijd om te janken inderdaad, dus laten we daarmee maar ophouden.
Neequote:Op donderdag 27 november 2014 21:49 schreef Tortugal het volgende:
Wat denken jullie van Boëtius op links en Manu in de spits?
Schattig dat jij je clubje altijd met de meest succesvolle club van Nederland wilt vergelijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee tuurlijk is de sfeer dan niet hetzelfde maar het stadion is dan gewoon uitverkocht. Dat zal in Amsterdam nooit gebeuren dat weet je zelf ook.
Wat een mongool ben jij toch ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja tegen Heracles is de sfeer hetzelfde als vanavond. Ok.
Verder zijn de sfeer-discussies altijd om te janken inderdaad, dus laten we daarmee maar ophouden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zette 'm aan bij thuiskomst, toen stond het nog 1-2
Te ver voor een seizoenkaart kan ik nog begrijpen, maar kies dan een paar keer per jaar een wedstrijdje uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Te ver, helaas. Anders had ik het wel gedaan... Maar de Veluwe -> Rotterdam is mij echt te ver voor een potje voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |