YESquote:
Ze durft niet meer te postenquote:
Oh jawel, dit doet hij al jarenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze durft niet meer te posten
Wanneer is de datequote:
ja moment.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef Ro-ald het volgende:
Netsky - Everyday ( remix) hierna graag
Ik verplaatste me net richting Gianni...ongeveer een meter.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vast wel. Al was het alleen om mij te pestenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In 2015.quote:
Ik heb Uc's agenda gezien, in 2039 had ze nog een gaatjequote:
It's a startquote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verplaatste me net richting Gianni...ongeveer een meter.
Nee, ik negeer je, maar wel met liefdequote:Op donderdag 27 november 2014 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel. Al was het alleen om mij te pesten
Het is nogal soft nu ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
Linkin Park vond ik vroeger leuke muziek
quote:
Heb je nog die brakke mic dan, en wat lul je over vroeger? Je bent echt net 12quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik heb echt dezelfde mic en instellingen als vroeger hoor
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je nog die brakke mic dan, en wat lul je over vroeger? Je bent echt net 12
vroeger alsin bij r49quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
ben er aan gewendquote:Op donderdag 27 november 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik negeer je, maar wel met liefde
Oh....uh...
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die is AL 15quote:
de coone remix van de steve aoki mix was harder geweestquote:
geloof er niks vanquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo bier drinken met een vriend thuis.
Misschien kom ik later vanavond nog even meeluisteren.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
Jij hebt de foto's ook gezienquote:
Niet zoveel zuipen dat je bierdopjes in je oor doet...dat luistert zo kutquote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
Wijze woorden dit.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zoveel zuipen dat je bierdopjes in je oor doet...dat luistert zo kut
Haha ik heb halve liters.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zoveel zuipen dat je bierdopjes in je oor doet...dat luistert zo kut
Dank Uquote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Kally gefeli met de wedstrijd.
Is dat blik?....die dingesjes van een blik dan.quote:
Goh je hebt het pas 450 x genoemdquote:
fantastischquote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh je hebt het pas 450 x genoemd
Welk nummer?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Goh je hebt het pas 450 x genoemd
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
Sorry ik moet d4v1d altijd pesten, de drang is sterker dan ik.
Wij allemaal....wij allemaal...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:55 schreef Kally het volgende:
Sorry ik moet d4v1d altijd pesten, de drang is sterker dan ik.
Rechts bovenin klikkenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef Viro het volgende:
Euhm rooster staat op maand, handiger als ie op week staat
Kun je zelf aanklikkenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:56 schreef Viro het volgende:
Euhm rooster staat op maand, handiger als ie op week staat
uc en kal zijn volgens mij echt geen jongensquote:
Wat...kom pleintje dan.quote:
* kijkt naar benedenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uc en kal zijn volgens mij echt geen jongens
Ik ook niet hoor...is koud.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe normaal G ik trek me nivi swa
Dat is niks om je voor te schamen hoor, ik ook nietquote:
Jij had mijn lieve stem al in je oren vandaagquote:
Ja, mag ik alweer opstaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En jij zit zeker nog op je knieen
Oh....quote:
Het duurt even, maar dan heb je ook watquote:
Ik heb ook wel watquote:Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
ja, bent zo al klein genoegquote:
Gelukkig, ik was haar al aan het zoeken, ze is normaal al niet te vinden op normale hoogte.quote:
Zit jij ook al die polder?!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja toch G niet fokken met Ally 036
Ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was haar al aan het zoeken, ze is normaal al niet te vinden op normale hoogte.
En wat heb je dan?quote:
wil niet weten hoe het was voordat netsky het onder handen namquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil niet weten hoe het was voordat netsky het onder handen nam
Ik weet niet of dit het beter maaktquote:
In Almere Haven, ben je gek jonguhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je maar een keer langskomen laat ik het wel zien
Haha
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbijquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het beter maakt
Hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
In Almere Haven, ben je gek jonguhhh
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbij
haven mooi? Ben er nooit geweest, maar lekker tegen containerschepen aankijken?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.
Ja, nee, haven impliceert bootjes...en daar blijf ik graag van uit de buurt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbij
Ja Haven is wel mooi beter dan die andere buurten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.
Nee manquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
haven mooi? Ben er nooit geweest, maar lekker tegen containerschepen aankijken?
Het is geen Rotterdam met je containerschepen, leer je topo, 8 groeperquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan kan je drugs verschepen toch dan heb je die money Gquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijk
Ons oude stadgedeelte was ook het mooiste, hebben ze helemaal verkloot met nieuwbouw en pauper winkelsquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja Haven is wel mooi beter dan die andere buurten.
Haven ziet er wel oud uit maar komt ook omdat het de oudste stadsdeel is
daar heb ik mijn mannetjes voorquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan kan je drugs verschepen toch dan heb je die money G
Jij hebt bergen....nou ja, grote hobbels.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijk
Dat is wel kut. Ik woon 20 minuutjes van de stad vandaan wel chill.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ons oude stadgedeelte was ook het mooiste, hebben ze helemaal verkloot met nieuwbouw en pauper winkels
Ik rij meestal langs Almere, ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik woon 20 minuutjes van de stad vandaan wel chill.
Hier heb je ook nog een klein centrumpje.
Fokkieeeeeequote:
Je bent welkomquote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rij meestal langs Almere, ben er nog nooit geweest.
kloptquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt bergen....nou ja, grote hobbels.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
sorry, ik was even bezigwist niet dat hij daardoor uit zou vallen
Wie weet, ooitquote:
die heeft wel echt een harde g/chquote:
Ik toch ook?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft wel echt een harde g/ch
is het in ieder geval duidelijk dat ik geen brabo benquote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft wel echt een harde g/ch
in dit stukje valt het misschien iets meer opquote:
Is dat die met die rare r? Nou ja prop in der mond en je hoort er niks vanquote:
Alleen de G is haags aan mijn uitspraak en daar zeg je niets overquote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit stukje valt het misschien iets meer op
Of het valt mij gewoon op omdat ik gewend ben aan een zachte g
Ja bedtijd voor 12quote:
zo vaak hoor ik jou ook niet hequote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen de G is haags aan mijn uitspraak en daar zeg je niets over
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
van jezelf? dat scheelt. wij ook
shots firedquote:Op donderdag 27 november 2014 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
van jezelf? dat scheelt. wij ook
Hou es op met rondjes lopen dan.quote:
Het voordeel is, je verstaat het wel....ik zeg voordeel, ik bedoel nadeel.quote:
Hoi Fokkerquote:Op donderdag 27 november 2014 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij wil seks met een vent blijkbaar
Chewbacca gespotquote:Op donderdag 27 november 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, heb overal haar
Thee halen....quote:
Ik ben lichtelijk gaar na bijna 2 uur filequote:
Toen je komen zei, kwam ikquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had mijn lieve stem al in je oren vandaag
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ff Rondkomen in de schilderswijk kijken, misschien kom ik straks weer meeluisteren
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ff Rondkomen in de schilderswijk kijken, misschien kom ik straks weer meeluisteren
Niet eens bij mijn hoi al?quote:
ook belangrijkquote:
Dat had je al moeten worden toen je zag dat ik degene was die beldequote:
Zag niet wie belde, had bluetooth headset opquote:Op donderdag 27 november 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had je al moeten worden toen je zag dat ik degene was die belde
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:33 schreef Kally het volgende:
Oh d4v1d is nog wakker, dacht dat hij in slaap was gevallen
Nou oke dan.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Zag niet wie belde, had bluetooth headset op
Samen hard wordenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu word ik hard omdat jij hard werd
Uhuhquote:
zijn er meer geweest denk ikquote:
Nee ik ook niet, maar ik las gister dat je elkaar best mocht aftrekken zonder homo te zijn. Alleen klaarkomen doe je alleen!quote:
Prima score voor de donderdagavond hoorquote:
Er is voetbal.quote:
quote:
normaal zou ik nu ook aan het trainen zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima score voor de donderdagavond hoor
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik las gister dat je elkaar best mocht aftrekken zonder homo te zijn. Alleen klaarkomen doe je alleen!
Nee, mqar dan luisteren mensen niet hier. Voor zover ze weten dat we bestaan.quote:
Dat deed ik toch al?quote:
zender is ook pas nieuw he. En heeft concurrentiequote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mqar dan luisteren mensen niet hier. Voor zover ze weten dat we bestaan.
Geen concurrentie, ieder zijn eigen dingquote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zender is ook pas nieuw he. En heeft concurrentie
Daarom, 6 is prima!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zender is ook pas nieuw he. En heeft concurrentie
Ja dahagquote:
Oh wil je nog minder....wacht, ik tune ff uitquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wil je nog minder....wacht, ik tune ff uit
ik zet hem net uit jaquote:
Ik houd ook van jouquote:
In rondjes?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende:
hierna even nog n kwartiertje rock en daaromheen
Er staat don'tquote:
Dat hebben we gemerkt...quote:
Ik heb alleen mijn handen nodigquote:
En het is Thomasquote:
Dit is om de rock heenquote:
Ieder een eigen oor?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
Een Davidshow en een Sinterklaasshow tegelijk luisteren is best een interessante ervaring
Nee ik vind het tof!quote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
Een Davidshow en een Sinterklaasshow tegelijk luisteren is best een interessante ervaring
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).quote:
Hmm ja, misschien moeten we samen met R49 maar een uitzending gemist maken. Das makkelijker voor als er 2 shows tegelijk zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).
Ik luister ook vaak naar 2 schreeuwende kinderen tegelijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).
In zijn geval, doodquote:
2 maar? Mazzelaarquote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister ook vaak naar 2 schreeuwende kinderen tegelijk
snap het nietquote:
Die zanger, die is al een tijdje dood.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap het niet
Ik ga eens langzaam richting bed
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en dan eindelijk klaar met dat jong
Voelde als jaren!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trustequote:
Slaap lekkerquote:
Ik weet niet waar jij aan dacht maar ik wil ze op mijn triceps want auwquote:
Ik ga niet below the neckquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef Viro het volgende:
Man man man, wat een niveau
[..]
Ik weet niet waar jij aan dacht maar ik wil ze op mijn triceps want auw
Niemand...quote:
slinger je microfoon aan en zing meequote:
Nahhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
slinger je microfoon aan en zing mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |