quote:Op donderdag 27 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms vaker, als ik bezoek heb gehad...
Hmm, zal het eens aankijken. Thanks.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serie over de aanleg van de trans pacific railroad. Aanrader![]()
Altijd lastig dat vruchtensap.quote:
quote:
Bro-hug voor mijn homie kaneelquote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me vertieft eenzaam ineens.
Het is dat ik geen chocola heb, anders had ik dat opgegeten. Dan maar voetbal kijken.
Ik bedacht me net dat dat misschien de grap wasquote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezus Fax![]()
Perzik > Nectarine > Nectar >
Tja als je het zo wilt stellen...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor kutvocht?
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor kutvocht?
Dat wil ik niet, dat vraag ikquote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je het zo wilt stellen...
Blijf nog even hier hangen, en je kan nergens meer hetzelfde naar kijkenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef OlllllllO het volgende:
Ik kan nooit meer het zelfde naar een nectar kijken
Dankzij jou, jaquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf nog even hier hangen, en je kan nergens meer hetzelfde naar kijken
Challenge acceptedquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf nog even hier hangen, en je kan nergens meer hetzelfde naar kijken
Nu weet je dus ook waar het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes vandaan komtquote:Op donderdag 27 november 2014 20:26 schreef OlllllllO het volgende:
Ik kan nooit meer het zelfde naar een nectar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |