quote:
neequote:
goed bezigquote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik probeer een beetje in de richting te komen
Als ik hem win, ken ik nog een leuk molentjequote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik hem win, ken ik nog een leuk molentje
Ik had de mad king leuker gevonden. KILL IT WITH FIRE!quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde eerst The Mad King doen, maar deze vond ik leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor welke dichter staat het.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef Targaryen het volgende:
Bon, nieuwe vraag. Een anagram. Een makkelijke ook nog.eliotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor welke dichter staat het.
In Mississippi?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik was er live bij die avond... voor de TV...
Toen wist ik nog geeneens wat Mississippi was... Kun je nagaan hoe lang dat geleden isquote:
Is ie zn paspoort kwijt?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst dat hij Brabant nog nooit heeft verlaten
Hoe oud ben je wel nietquote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik was er live bij die avond... voor de TV...
Alweerquote:Op donderdag 27 november 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
zeg 't maar
[ afbeelding ]
Land + stad
wie 't eerste beide goed post krijgt 1 punt
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oud, heel oud... over de helft al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |