I know, het is niet de eerste keerquote:Op woensdag 10 december 2014 17:00 schreef habanero het volgende:
[..]
Niet teveel alcohol drinken de avond ervoor of pijnstillers slikken voor dat je laat tattooeren.
Appelsap hoor ik ook vaker nog nooit geprobeerd. Had bij een sleeve veel last van vocht maar toen dronk ik veel.
Wil niet zeggen dat jij dat doet hoor maar kan een oorzaak zijn.
Errol of Gabriel idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb al jaren het idee om aan tatoeages te beginnen, maar het lukt mij maar niet om de juiste artiest (in Nederland) te vinden. Ik wil al mijn tatoeages in dezelfde stijl namelijk traditioneel en zwart. De artiest Lukasz Christopher, spreekt mij erg aan. Hier enkele voorbeelden van de stijl die ik wil:
Voorbeeld 1.
Voorbeeld 2.
Voorbeeld 3.
Voorbeeld 4.
Welke Nederlandse artiest is hier het beste in of tenminste heel erg goed?
Cliona is erg goed! Heb nu 2x naast haar gelegen tijdens het prikken. Ook een erg gaaf vrouwke!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag contact opgenomen met een tattoo artist om plannen te maken voor mn eerste inkt (op mn human rights tattoo letter na dan). Gaat wrs bij Tilburg ink gebeuren en laat het allemaal doen door cliona reck, beetje watercolor achtig. Binnenkort afspraak maken voor ontwerp ed.
vind haar werk ook echt heel gaaf! speel al jaren met tattoo idee maar niet het precies hoe en wat en toen ik haar facebook zag dacht ik ja in die stijl en het is in de buurt ookquote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Cliona is erg goed! Heb nu 2x naast haar gelegen tijdens het prikken. Ook een erg gaaf vrouwke!
Spannendquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag contact opgenomen met een tattoo artist om plannen te maken voor mn eerste inkt (op mn human rights tattoo letter na dan). Gaat wrs bij Tilburg ink gebeuren en laat het allemaal doen door cliona reck, beetje watercolor achtig. Binnenkort afspraak maken voor ontwerp ed.
Underboob is mijn ogen niet aso, mits goed met de rondingen gezet, erg sexy zelfs. OP de tiet daarentegen, vind ik persoonlijk wat meer naar aso toenijgen..quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Rozekwarts het volgende:
Leuk topic. Ik heb 2 tattoos en wil gaan sparen voor een grote underboob tattoo, barok qua stijl.
Krijg veel commentaar op het idee, veel mensen vinden het asociaal, maar ik vind het super vet. En daar gaat het om natuurlijk.
Uiteindelijk wil ik ooit ook nog een backpiece en heel graag iets van dotwork, dat vind ik echt heel erg mooi.
Maar alles op z'n tijd.
De feniks die Queen gebruikte in het boekje van Queen Rocks is behoorlijk mannelijk imo:quote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef realist_ik het volgende:
Goedenavond!
Ik heb even wat hulp nodig...
De afgelopen jaren zijn nogal turbulent voor me geweest met overleden familieleden en vrienden, een langlopende relatie verbroken, verhuisd naar een onbekende stad, helemaal opnieuw moeten beginnen.. en dat nog op mijn 40e.
Nu voel ik me gesterkt door de gedachte dat alle shit die ik op mijn bord heb gekregen, er alleen maar voor heeft gezorgd dat ik er wijzer en krachtiger uit ben gekomen.
Met deze gedachte ben ik al verschillende studios binnen gelopen om te informeren naar een feniks die herrijst uit de as. Dat is echt iets waarmee ik mezelf verbonden voel en nu ben ik eindelijk financieel weer genoeg boven water om een volledige backpiece te laten zetten.
Echter, door het jarenlange denken en inspiratie verzamelen, ben ik niet meer zeker van de feniks an sich. Ik wil niet dat het een te vrouwelijke, mooie feniks wordt... het moet een monster zijn dat de rauwheid van mijn verleden perfect weergeeft. Daarom dacht ik nu aan een gevecht tussen een draak en een feniks, maar ik weet niet of dit qua symboliek nog wel geschikt is.
Wie heeft voor mij wat ideeën die aansluiten bij het idee van hergeboorte, nieuwe kansen, kracht, onverwoestbaarheid, etc. ??
alvast bedankt voor alle input!
In Arnhem zit Leviticus, ff googlenquote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand enig idee welke shop goed is in blackwork/dotwork? Heel NL en noord/west duitsland is een optie.
Thanks!
Leviticus idd, en Robert van Desperado Tattoo, plus Andy van Rens van Tattoo Joey/Treasure Ink.quote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand enig idee welke shop goed is in blackwork/dotwork? Heel NL en noord/west duitsland is een optie.
Thanks!
Nee hoor, zit gewoon in Arnhem.quote:Op maandag 15 december 2014 14:23 schreef robskem het volgende:
Volgens mij zit levictus nu in limboland
Persoonlijk ben ik helemaal fan van Valentin Hirsch. Maar weet niet die stijl je aanstaatquote:Op maandag 15 december 2014 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Thanks!
Totaal niks voor mij zo iets, maar ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef RvLaak het volgende:
Eindelijk iemand gevonden (had ik veel eerder kunnen doen, maar soit) die me kon helpen met de plaatjes doorzichtig te maken... De compositie is soort van af:
[ afbeelding ]
Komt nog wel een lint omheen met de intro-noten van een specifiek nummer. En uiteraard is de uiteindelijke compositie in de handen van Gerrit van Tattoo Mania... Hij heeft eerder naar het idee gekeken en had hele mooie toevoegingen![]()
Nu die 1000 euro bij elkaar sparen. Maar het begin is er
Ach, het logo staat al op m'n rug...quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Totaal niks voor mij zo iets, maar ben benieuwd hoe het uitpakt
Nouja, ik doelde er meer op dat ik het vreselijk lelijk vind om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoiets heet "een obsessie"... Niet gezond, erg duur, maar goed... Elke gek zijn gebrek, toch?
Hoe bedoel je "te grof"? Die snap ik niet.quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde er meer op dat ik het vreselijk lelijk vind om eerlijk te zijn.
Hoe meer hoe beter, wat mij betreft.
Ik vind dit veel te grof. Maargoed, smaak is persoonlijk natuurlijk.
Gewoon zoals het er staat: Ik vind het te grof gezet.quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "te grof"? Die snap ik niet.
En tja, smaak... Ik heb geen idee of ik het logo ook mooi had gevonden als het van een andere band geweest zou zijn... Blijft een obsessie![]()
![]()
Grof kan ook heel vet zijn. Goede oldschool (bold will hold) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 23:18 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde er meer op dat ik het vreselijk lelijk vind om eerlijk te zijn.
Hoe meer hoe beter, wat mij betreft.
Ik vind dit veel te grof. Maargoed, smaak is persoonlijk natuurlijk.
Welke band is het dan?quote:Op maandag 15 december 2014 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "te grof"? Die snap ik niet.
En tja, smaak... Ik heb geen idee of ik het logo ook mooi had gevonden als het van een andere band geweest zou zijn... Blijft een obsessie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |