abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_149146905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 16:47 schreef Ooi86 het volgende:
Vraagje: er was hier iemand die een op Sasha Unisex geinspireerde tattoo van een kat wilde. Volgens mij ging ze een afspraak maken met een tattooartist in eindehoven. Wie was dit en zit die tat er al op?! :) Ben er erg benieuwd naar.
Dat was ik! Alleen is uiteindelijk de tekenafspraak toen gecancelled (door ziekte). En nu door drukte op werk + wachttijd duurt het wss nog een poosje ;( :'( Ben op het moment aan het kijken of ik misschien nog alternatieven voor de artiest kan vinden want deze heeft maar beperkte openingstijden, maar tot nu toe geen geluk... To be continued zeg maar.

Dus ben op het moment aan t bekijken of andere ideeën misschien eerder te realiseren zijn :Y
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:46:38 #252
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149148084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat was ik! Alleen is uiteindelijk de tekenafspraak toen gecancelled (door ziekte). En nu door drukte op werk + wachttijd duurt het wss nog een poosje ;( :'( Ben op het moment aan het kijken of ik misschien nog alternatieven voor de artiest kan vinden want deze heeft maar beperkte openingstijden, maar tot nu toe geen geluk... To be continued zeg maar.

Dus ben op het moment aan t bekijken of andere ideeën misschien eerder te realiseren zijn :Y
Jules Blomen van TreasureInk (Tattoo Joey) in Geldrop is ook goed met kleur en semi-abstract. Misschien daar 's gaan kijken?



https://www.facebook.com/JulesBlomenTattoos?fref=ts
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_149148542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:17 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Dat was ik! Alleen is uiteindelijk de tekenafspraak toen gecancelled (door ziekte). En nu door drukte op werk + wachttijd duurt het wss nog een poosje ;( :'( Ben op het moment aan het kijken of ik misschien nog alternatieven voor de artiest kan vinden want deze heeft maar beperkte openingstijden, maar tot nu toe geen geluk... To be continued zeg maar.

Dus ben op het moment aan t bekijken of andere ideeën misschien eerder te realiseren zijn :Y
Welke artist was t ookalweer? Wil je ook echt die stijl of gaat r jou meer om de watercolortechniek? Ik ben zelf ontzettend verliefd op de stijl en zou supergraaf een dergelijke tat laten zetten. Anders maar gewwon naar st. Petersburg :@
pi_149149027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Jules Blomen van TreasureInk (Tattoo Joey) in Geldrop is ook goed met kleur en semi-abstract. Misschien daar 's gaan kijken?

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

https://www.facebook.com/JulesBlomenTattoos?fref=ts
Ziet er tof uit! Zat even over zn fb te scrollen en kwam toen shennaki tegen. Dat lijkt ook mooi! Iemand ervaring?
pi_149149050
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Jules Blomen van TreasureInk (Tattoo Joey) in Geldrop is ook goed met kleur en semi-abstract. Misschien daar 's gaan kijken?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Welke artist was t ookalweer? Wil je ook echt die stijl of gaat r jou meer om de watercolortechniek? Ik ben zelf ontzettend verliefd op de stijl en zou supergraaf een dergelijke tat laten zetten. Anders maar gewwon naar st. Petersburg :@
Turbomuis: Ik ben nu dus idd Jules aan het overwegen, geweldige dingen maakt die man! Mijn andere idee is denk ik ook heel erg in zijn straatje. Misschien gewoon eens langsgaan en beide voorleggen, kijken wat voor briljante ideeën hij heeft! :9

Ooi86: Ik zou naar My Precious Ink gaan: http://www.mypreciousink.nl/. Dat watercolor vind ik episch. dat is altijd goed. maar juist deze stijl zou voor een kattenkop ontzettend mooi zijn. Al vind ik soms (heel soms) de stijl van Sasha iets te solide. net iets teveel een groot donker vlak zeg maar. dus ik zou net iets opener gaan qua stijl, of het kleurgebruik zo aanpassen dat je dat niet hebt (als je snapt wat ik bedoel _O- ).
Gek? kan je dat eten?
pi_149149593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ziet er tof uit! Zat even over zn fb te scrollen en kwam toen shennaki tegen. Dat lijkt ook mooi! Iemand ervaring?
Ja hoi :D O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_149150697
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja hoi :D O-)
GAWD, en nog op dezelfde pagina ook! :D

Je tat ziet er tof uit. Ik ben benieuwd naar de uitbereiding.
pi_149150953
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

[..]

Turbomuis: Ik ben nu dus idd Jules aan het overwegen, geweldige dingen maakt die man! Mijn andere idee is denk ik ook heel erg in zijn straatje. Misschien gewoon eens langsgaan en beide voorleggen, kijken wat voor briljante ideeën hij heeft! :9

Ooi86: Ik zou naar My Precious Ink gaan: http://www.mypreciousink.nl/. Dat watercolor vind ik episch. dat is altijd goed. maar juist deze stijl zou voor een kattenkop ontzettend mooi zijn. Al vind ik soms (heel soms) de stijl van Sasha iets te solide. net iets teveel een groot donker vlak zeg maar. dus ik zou net iets opener gaan qua stijl, of het kleurgebruik zo aanpassen dat je dat niet hebt (als je snapt wat ik bedoel _O- ).
Ah ja! Herken de site.

Ik begrijp wat je bedoelt. Sommige tattoos van haar ogen een beetje hard. Al zijn ze natuurlijk wel vaak vers op de foto gezet. Wat ik zo gaaf vind is het gebruik van geometische vlakken in haar werk. Ook ben ik gek op haar bloemen. Laatst zette ze een roos van zachtroze en grijs op haar insta en nu ben ik daar verliefd op.... O+
pi_149151734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

GAWD, en nog op dezelfde pagina ook! :D

Je tat ziet er tof uit. Ik ben benieuwd naar de uitbereiding.
Hehe thx :D
Ja imho echt een talentje ;) hele lieve (jonge) meid. Hou heel erg van haar stijl en designs :Y op haar instagram staan nog wat meer foto's (@shennakiart) ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_149151795
Ik ben zelf niet zo van de bloemen, maar snap waarom je hem zo mooi vind Ooi! Ontzettend goed kleurgebruik!

Weer even door Jules z'n portfolio gebladerd, en denk dat de kat bij hem een no go word. Maar dat alleen omdat ik hem echt in gedachten heb voor de andere tat :@ *) Dan maar eens informeren of die eerder kan!
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:35:26 #261
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149152796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef quickstepster het volgende:

[..]

[..]

Turbomuis: Ik ben nu dus idd Jules aan het overwegen, geweldige dingen maakt die man! Mijn andere idee is denk ik ook heel erg in zijn straatje. Misschien gewoon eens langsgaan en beide voorleggen, kijken wat voor briljante ideeën hij heeft! :9
M'n vriend heeft al twee 6-uur-sessies bij hem gehad, 4 april gaat Jules weer verder. Weer een uurtje of 6 :)
En dezelfde dag ga ik in de ochtend twee uurtjes voor een relatief kleine tattoo, namelijk Le Chat Noir, net boven m'n enkel. Iets aangepast, iig de oogkleur van mijn eigen zwarte kat.



En 2 mei gaat hij een grote tattoo bij me zetten, combinatie realistisch/watercolor, van mijn twee sphynxkatten. Kan bijna niet wachten :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_149152886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

M'n vriend heeft al twee 6-uur-sessies bij hem gehad, 4 april gaat Jules weer verder. Weer een uurtje of 6 :)
En dezelfde dag ga ik in de ochtend twee uurtjes voor een relatief kleine tattoo, namelijk Le Chat Noir, net boven m'n enkel. Iets aangepast, iig de oogkleur van mijn eigen zwarte kat.

[ afbeelding ]

En 2 mei gaat hij een grote tattoo bij me zetten, combinatie realistisch/watercolor, van mijn twee sphynxkatten. Kan bijna niet wachten :)
droooooool ^O^ ben ontzettend benieuwd wat hij van je sphynxen maakt!
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:42:43 #263
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149153075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:37 schreef quickstepster het volgende:

[..]

droooooool ^O^ ben ontzettend benieuwd wat hij van je sphynxen maakt!
Ik ook ja. Ik heb een foto gegeven, hij heeft hun facebookpagina (jaja, ze hebben hun eigen pagina, de monsters) zodat hij een goede indruk van ze krijgt, ik heb gezegd wat ik wel wil en wat juist niet, en 4 april, als ik langs ga voor de Zwarte Kat, heeftie de tekening klaar. Vind het wel spannend, dit worden m'n eerste niet-abstracte tattoos :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_149153705
Als ik naar Jules ga, dan werk voor een abstract werkje. Maar das puur omdat ik dat in mn hoofd heb. Losjes gebaseerd op de vogels van Marc Allante (gave kunstenaar!). Zoiets als hieronder maar dan meer roofvogelig, wss uil...

Stiekem heb ik dit al langer in mn hoofd als de kat, maar dit vreet veel meer geld/is veel groter en gecompliceerder. Geld is nu niet zo'n probleem meer (ik pot alles op atm), maar voor een eerste tattoo is dat laatste euhh....intimiderend? :s)

Gek? kan je dat eten?
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:22:25 #265
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_149174038
Heeft er hier iemand ervaring met hand poking tattoo's? Dan het liefst single needle (oorsprong Borneo).

Heb namelijk een afspraak gemaakt bij Suku Suku Tatau in Bali. Sessie gaat ~10 uur duren voor een kleine skull 12x10cm. Vroeg mij af of iemand ervaring heeft omdat ik de prijs belachelijk hoog vind..
pi_149174498
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met hand poking tattoo's? Dan het liefst single needle (oorsprong Borneo).

Heb namelijk een afspraak gemaakt bij Suku Suku Tatau in Bali. Sessie gaat ~10 uur duren voor een kleine skull 12x10cm. Vroeg mij af of iemand ervaring heeft omdat ik de prijs belachelijk hoog vind..
Rekenen ze een uurprijs?
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:49:58 #267
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_149174994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef artelligence het volgende:

[..]

Rekenen ze een uurprijs?
Nope. Beschreef mijn idee en hij gaf aan 6.500.000 (bijna 500 euro!). Schrok van de prijs natuurlijk. Kon voor minder maar dan werd de tattoo nóg kleiner. Kon het goed met de beste man vinden en ben goed geholpen, denk daarom niet dat ze mij willen oplichten.

Maar toch vind ik de prijs (helemaal voor Indonesische begrippen) gigantisch. Twijfel daarom ook om te gaan...
pi_149175915
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Nope. Beschreef mijn idee en hij gaf aan 6.500.000 (bijna 500 euro!). Schrok van de prijs natuurlijk. Kon voor minder maar dan werd de tattoo nóg kleiner. Kon het goed met de beste man vinden en ben goed geholpen, denk daarom niet dat ze mij willen oplichten.

Maar toch vind ik de prijs (helemaal voor Indonesische begrippen) gigantisch. Twijfel daarom ook om te gaan...
50 euro per uur, valt mee als het langer dan 10 uur moet gaan duren toch? En je bent niet Indonesisch dus de prijs is altijd hoger (maakte ik ook in India mee ondanks dat ik daar een tijd woonde)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

M'n vriend heeft al twee 6-uur-sessies bij hem gehad, 4 april gaat Jules weer verder. Weer een uurtje of 6 :)
En dezelfde dag ga ik in de ochtend twee uurtjes voor een relatief kleine tattoo, namelijk Le Chat Noir, net boven m'n enkel. Iets aangepast, iig de oogkleur van mijn eigen zwarte kat.

[ afbeelding ]

En 2 mei gaat hij een grote tattoo bij me zetten, combinatie realistisch/watercolor, van mijn twee sphynxkatten. Kan bijna niet wachten :)
vergeet niet dat ik er dan als tegenhanger deze tegenaan zet bij mij
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_149229838
*O* tattoo dag! Vanmiddag om 12.30.. *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:01:09 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149234362
quote:
17s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Thanks iedereen! Gezet door Eva van Desperado Tattoo :)
Another happy customer :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_149243868
Klaar!! 4,5 uur gezeten.




Rechter schouder, over 3 littekens heen.

de kleur worden uiteindelijk roze.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:50:22 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_149249948
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:02 schreef Vicky het volgende:
Klaar!! 4,5 uur gezeten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rechter schouder, over 3 littekens heen.

de kleur worden uiteindelijk roze.
Mooi! :Y

Zit hier te wachten tot er weer een dierbare gaat overlijden, kan ik ook weer 1 laten zetten :') :D
Nee hoor :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_149251483
Nice Vicky!

Ik heb een berg geld gekregen voor m'n verjaardag *O* van de week toch eens concreter overleggen met de tattoo artist over m'n gewenste underboob O+
pi_149256194
Mijn tattooplannen staan opeens op losse schroeven. Ga een huis kopen en dat is wel een aardige aderlating wat spaargeld beteft :+. Binnenkort de shop maar eens bellen, want we hadden wel al 5 sessies ingepland, de eerste over 2 weken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_149279301
Oei, dat zullen ze je niet in dank afnemen.
Neem aan dat je dan wel een deel van je geld kwijt bent?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')