SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Top! betekend homo in het Turks volgens NaomiBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die middelste is geen dubbel D.quote:
Pat is stiekem een zanger zegt ie, man is van alle markten thuis
Volg je hart, want dat klopt....![]()
in chris zijn visie welquote:Op donderdag 27 november 2014 15:57 schreef Jian het volgende:
Auto nu al gelsoopt? Lekker duurzaam dan![]()
![]()
Nou ja, Isa sjokt er wat naast en Gio laat de zooi op de grond rollenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef danilel het volgende:
isa en gio brengen de melk voor peer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Patrick wil ook zingen, volgens Patricia heeft hij best een goede stem
Patrick wil een liefdes liedje voor Col gaan schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
isa loop er nu naast en houd de vaten vast, anders vallen ze uit de kruiwagenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, Isa sjokt er wat naast en Gio laat de zooi op de grond rollen![]()
En controleren en passant ook nog even het zwembad. Dat schijnt goed te gaan en ze denken dat ze zondag kunnen zwemmen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef danilel het volgende:
isa en gio brengen de melk voor peer![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef danilel het volgende:
[..]
isa loop er nu naast en houd de vaten vast, anders vallen ze uit de kruiwagen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik meende dat isa zei er vanavond in te gaanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef ndid het volgende:
[..]
En controleren en passant ook nog even het zwembad. Dat schijnt goed te gaan en ze denken dat ze zondag kunnen zwemmen.![]()
Vanes is boos, nu in de laatste maand gaan ze de pot spekken en dat gaat ten koste van het eten.
Ik heb hier nu 3x een crisis meegemaakt en wil dat niet meer.![]()
pffffffff amateur, ik zit hier vanuit stilstand op 32 streams tegelijk te kijken met de 360's geprojecteerd in UHD via 10 beamers rondom en de rest op een 5 tal uhd 75" schermen...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik zit hier full hd op 8 streams tegelijk te kijken
... en ik word zometeen de mediamarkt hiervoor uitgedonderd![]()
![]()
Vanessa is gepikeerd dat ze geen boodschappen kan kopen zoals zij wil
Nicole, die we niets ander zien dan zitten en nietsdoen vindt ook dat er normaal te eten moet zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De enige die nooit iets tekort gekomen is is VanFlesquote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef ndid het volgende:
Vanes is boos, nu in de laatste maand gaan ze de pot spekken en dat gaat ten koste van het eten.
Ik heb hier nu 3x een crisis meegemaakt en wil dat niet meer.![]()
![]()
hedde gij gekske op uwe voorheufd stoan?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
pffffffff amateur, ik zit hier vanuit stilstand op 32 streams tegelijk te kijken met de 360's geprojecteerd in UHD via 10 beamers rondom en de rest op een 5 tal uhd 75" schermen...
... en ik word zometeen de mediamarkt hiervoor uitgedonderd![]()
Vanessa vind het raar dat ze vet goed eten van Willem en Drees en goed vlees van de slager en de rest wat ze kopen is bagger.
Nicoline wil geen plofkip eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Vanessa is er nog maar 5 weken en wil in die 5 weken normaal eten en niet de pot spekken voor de winnaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat rare wijf weet niet eens wat vers voedsel isquote:Op donderdag 27 november 2014 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa vind het raar dat ze vet goed eten van Willem en Drees en goed vlees van de slager en de rest wat ze kopen is bagger.
Nicoline wil geen plofkip eten.I will do what i must !!![]()
Ach, nu kunnen ze de rotonde tenminste gebruiken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens.![]()
Maar zo Utopia voor Gio!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgend Nicole, de vrouw die niets anders doet dan zitten vind dat er gezelligheid moet zijn de laatste maand van dit jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa is er nog maar 5 weken en wil in die 5 weken normaal eten en niet de pot spekken voor de winnaar.![]()
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef xFleur het volgende:
De utopia site ligt er nog steeds uit... over langzaam gesproken...![]()
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef gereed het volgende:
[..]
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.![]()
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOKNo mercy for animal abusers![]()
Nicole wil ook bewuster eten en gaat vanaf maandag in het groepje van NicolimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanessa heeft geen zin meer in gezeik, dit is van mij groepje dit is van jou groepje,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat ze verstaan onder "zo snel mogelijk" het duurt toch alweer even.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOK![]()
heeft denk ik een andere redenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Nicole wil ook bewuster eten en gaat vanaf maandag in het groepje van Nicolime
TEAM TAFEL![]()
Joh..quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
UTOPIA FACEBOOK...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hier ook maar weer even dan voordat het hele toic hier ook weer volgeplempt is![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja.quote:
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.No mercy for animal abusers![]()
Precies, en tel die pakjes per dag eens op 5 á 6 rokers? ieder een pakje per dag en dat een jaar langquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.![]()
![]()
Lees nou verdorie eens een klein stukje terug voor je gaat klagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
UTOPIA FACEBOOK![]()
Nico komt klaar, ze heeft het weer over etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef pullup het volgende:
Hier ook maar weer even dan voordat het hele toic hier ook weer volgeplempt is![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
No mercy for animal abusers![]()
Dat dat vadsig knulletje lekker buiten de poort Ayrton Senna gaat spelen.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 hetquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!![]()
Mijn joh was meer zo bedoeld: Alsof we dat niet allang wisten! lees eens terug voor je post :quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Goh, dat had hier nog niet 10000000 keer gestaan. Fijn dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.![]()
Je meent het...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef miertje36 het volgende:
[..]
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 het![]()
Vanessa et dr gun zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: