Jij kunt tenminste nog spelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
wtf, al mijn trophies in Uplay zijn opeens gereset?
Ja, wat een ramp als er veel te doen is in een game.....quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb het nu een paar dagen echt gespeeld, maar ik vind het echt een rommelige game. Overal symbolen, overal popups, echt om gek van te worden. Net zoiets als youtube zonder adblocker. Uiteindelijk kan je het filmpje wel kijken, maar je bent eerst 30 seconden bezig die ads weg te klikken.
Tenzij je de platinum trophy wilt halen. Dan moet je alle kistjes unlocken. Ben ik mee bezig geweest omdat ik PSN eruit ligt, maar ben er nu wel klaar mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja, wat een ramp als er veel te doen is in een game.....
En die kisten heb je toch niet nodig, je verdient geld als slijk na wat moeite
Zo hee dat flikkert als een gek.quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb ook vaak last van flikkerende beelden zoals hier:
[ afbeelding ]
Hebben hier nog meer mensen last van?
Het beeld staat stil op je screenshotquote:Op zondag 28 december 2014 00:56 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als je het beeld ziet bewegen begrijp je wat ik bedoel. Het is gewoon bloedirritant
Oh echt?quote:Op zondag 28 december 2014 00:58 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Het beeld staat stil op je screenshot
Al gedaan, 2x, geen respons tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:35 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
zo snel mogelijk naar ubisupport gaan, mij hebben ze altijd goed geholpen
Geen last van. Videodrivers up to date?quote:Op zondag 28 december 2014 00:26 schreef Ypmaha het volgende:
ik heb ook vaak last van flikkerende beelden zoals hier:
[ afbeelding ]
Hebben hier nog meer mensen last van?
Mja weekend en eindejaarsperiode.... Sowieso ook op het forum posten en zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 08:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Al gedaan, 2x, geen respons tot nu toe.
Voor de platinum trophy hoef je de Initiates en de Companion kistjes niet te doen. Ik ging ook voor de plat maar de trophy die je krijgt na het renoveren van het Cafe Theatre krijgt kreeg ik niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Tenzij je de platinum trophy wilt halen. Dan moet je alle kistjes unlocken. Ben ik mee bezig geweest omdat ik PSN eruit ligt, maar ben er nu wel klaar mee.![]()
Die zie ik er ook niet bij staan die trophy?quote:Op zondag 28 december 2014 12:22 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Voor de platinum trophy hoef je de Initiates en de Companion kistjes niet te doen. Ik ging ook voor de plat maar de trophy die je krijgt na het renoveren van het Cafe Theatre krijgt kreeg ik niet...
De trophy master architect of meesterarchitectquote:Op zondag 28 december 2014 13:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Die zie ik er ook niet bij staan die trophy?
Over het hoofd gezien. Ik heb 'm hier wel.quote:Op zondag 28 december 2014 16:05 schreef Tortugal het volgende:
[..]
De trophy master architect of meesterarchitect
Het is niet unlocken: omdat ze Initiates uit hebben gezet zijn alle gele kistjes nu open te maken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. Ik heb 'm hier wel.
Trouwens ook Ezio z'n outfit unlocked.![]()
Huh? Waarom hebben ze dat gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet unlocken: omdat ze Initiates uit hebben gezet zijn alle gele kistjes nu open te maken.
Welk platform?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |