Eerst die op de daken, en dan met beserk blade de anderen uitschakelen. En als ze dan nog niet allemaal gekilled zijn, er op af lopen en smoke bomb gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Ypmaha het volgende:
ACU is toch wel moeilijker dan ik dacht. Stealth is echt een stuk belangrijker. Ik probeer nu steeds onderdelen van een guillotine te stelen, maar elk onderdeel wordt door minstens 10 guards op de grond en op de daken bewaakt. Ik zou ze één voor één uit kunnen schakelen, maar weet iemand een betere manier?
cherry bombs, poison wolk erna en er gebeurt niet veel meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Ypmaha het volgende:
ACU is toch wel moeilijker dan ik dacht. Stealth is echt een stuk belangrijker. Ik probeer nu steeds onderdelen van een guillotine te stelen, maar elk onderdeel wordt door minstens 10 guards op de grond en op de daken bewaakt. Ik zou ze één voor één uit kunnen schakelen, maar weet iemand een betere manier?
Ook echt frusterend als je vlak achter een wachter en hem zo stil mogelijk wil vermoorden door hem in de rug te steken, maar om een of andere reden hem toch nog keihard omver beukt alsof je hem van een paar meter hoog bespringt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef AntiChrist7 het volgende:
Beserker darts zijn idd de enige deftige optie. Aangezien ze twintig guards per vierkante meter zetten, en ze allemaal direct gealarmeerd zijn als één je geroken heeft. Maar als je iemand killt net naast hen hebben ze niks door... En je kan niet eens meer fluiten of iets gooien
Stealth kon echt zoveel beter in deze game. Ze hebben dat al goed gedaan in Splinter Cell en min of meer Watch Dogs, maar hier is het frustrerend. Er is een 4sterrenmissie ( A nine Chappe) waarbij je bepaalde communicatiepalen moet saboteren, die op een platform staan en omringd door twintig wachters en nog eens 10 snipers. Stealth was onmogelijk. Gewoonweg hatelijk.
Ja, het volgt elkaar wel op, maar wat er in de eerste paar delen precies gebeurde met Desmond en de rest ben ik eigenlijk alweer vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is er een verband tussen de verhaallijnen van de verschillende delen van AC?
Dit. Probeerde die gedeeltes altijd zo snel mogelijk te spelen en weer terug de Animus in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:30 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, het volgt elkaar wel op, maar wat er in de eerste paar delen precies gebeurde met Desmond en de rest ben ik eigenlijk alweer vergeten.
ooit wel, maar die zijn ze tegenwoordig zelf vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is er een verband tussen de verhaallijnen van de verschillende delen van AC?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef CoExist het volgende:
"Assassin's Creed Unity: Dead Kings" DLC verschijnt woensdag 14 januari (gratis) in de PSN store.
ik wacht nog op de ps4-port van Rogue. Komt u maar met deze niet verbijsterende aankondiging Ubisoft !quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:14 schreef DustPuppy het volgende:
Uitgespeeld.
En eerlijk gezegd vond ik Rogue beter. Sorry Ubi.
sequence 3 memory 2 hier en heb hem vanaf dag 1quote:
Kijk mij eens showen met mijn nieuwe pokemon game postquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef boik het volgende:
[..]
sequence 3 memory 2 hier en heb hem vanaf dag 1mja scheelt dat ik ondertussen ook farcry4, DA:inquistion, fantasy life en pokemon ORAS erbij speel
snap ik jonge! is toch ook gewoon de vetste titel die ertussen staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk mij eens showen met mijn nieuwe pokemon game post
Er is een FOK! club op PS4 en pc. Op FOK zoeken zou genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Rvhkd het volgende:
Wil wellicht ook beginnen met de club missies via de PS4. Zit inmiddels bij hoofdstuk 12, rang kampioen. Zijn er wellicht clubs waar ik me aan kan sluiten of iets dergelijks...???
Xboxquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
Wie speelt er allemaal op PC en wie op PS4?
Echt? Ik heb namelijk alle nl clubs bekeken, maar zag nergens Fok staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een FOK! club op PS4 en pc. Op FOK zoeken zou genoeg moeten zijn
PCquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
PS4quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
PS4, maar ik speel bijna nooitquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
Aangemeld/ verzoek gestuurd aan FOKNL club. Nu nog door de balotage commisie heen denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een FOK! club op PS4 en pc. Op FOK zoeken zou genoeg moeten zijn
Kwestie van iemand die op accept klikt. Was dat PS4?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:02 schreef Rvhkd het volgende:
[..]
Aangemeld/ verzoek gestuurd aan FOKNL club. Nu nog door de balotage commisie heen denk ik.
Bij Ubisoft? Want ze bannen keys, ben ik achtergekomenquote:
Nee..quote:
Serieus? Fuck..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:18 schreef Bart het volgende:
Want ze bannen keys, ben ik achtergekomen
Ja. Smeerlappen. Ze willen niet eens zeggen waaromquote:
Ik heb hem ook illegaal, maar daar kan ik niet mee op multiplayer enzo en dat zou ik eigenlijk wel willen dus daarom zat ik te denken kopen via keyshop. Maar 16 euro is best een gok als het banned wordt..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Smeerlappen. Ze willen net eens zeggen waarom. Laatste keer dat ik een game koop van ze. Als ik hem illegaal gedownload had, had ik gewoon kunnen spelen. Nu loop ik al drie weken heen en weer te mailen. Zonder resultaat.
Inderdaad. Ik kan ook niet multiplayer. En ook niet singleplayer. Ik kan niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb hem ook illegaal, maar daar kan ik niet mee op multiplayer enzo en dat zou ik eigenlijk wel willen dus daarom zat ik te denken kopen via keyshop. Maar 16 euro is best een gok als het banned wordt..
Pff, stom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan ook niet multiplayer. En ook niet singleplayer. Ik kan niets.
Jep!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwestie van iemand die op accept klikt. Was dat PS4?
Volgens mij niet...quote:
Ik zal zo kijken als ikd etijd heb. Straks verjaardag dus mensen over de vloer en die moet ik nu eerst eens dweilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh laat maar het is al gelukt
[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 11-01-2015 23:05:20 ]
Ik, maar ik heb een PC, ik denk niet dat dat werkt, of wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef Isane het volgende:
Zijn er mensen zijn die samen co-op missies willen doen?
Ik heb een Xbox one.
Gaat niet lukkenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb een PC, ik denk niet dat dat werkt, of wel?
Overigens is dit denk ik de laatste Assassins Creed game die ik zal spelen. Ik zit nu bij sequence 8 begin het nu ook een beetje uitgekauwd te vinden. Eigenljk zit je het hele spel constant hetzelfde te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |