quote:Parijs. Het jaar 1789. De Franse Revolutie verandert een prachtige stad in een plaats van terreur en chaos. De geplaveide straten worden overspoeld door het bloed van iedereen die durft op te staan tegen de onderdrukkende elite. Toch, terwijl Frankrijk lijdt, staat een jongeman genaamd Arno op om de ware krachten achter de Revolutie te onthullen. Deze achtervolging plaatst hem in het midden van een meedogenloze strijd en verandert hem in een echte Master Assassin.Dit is Assassin’s Creed® Unity, de next-gen evolutie van de blockbuster franchise, gevoed door de nieuwe Anvil Engine, opnieuw gemaakt voor een nieuwe generatie gaming. Van de bestorming van de Bastille tot de executie van koning Louis XVI. Ervaar de Franse Revolutie als nooit tevoren en help de inwoners van Frankrijk hun eigen lot te bepalen.
Niet dat ik weet. Pc-patch zou een week na de consolepatch komen. Console was gisteren, ergo pc volgende week.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer vertraagd? Zou deze week nog komen.
Assassin's Creed Unity krijgt lange patch-notequote:Op donderdag 27 november 2014 17:25 schreef StefanW het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Pc-patch zou een week na de consolepatch komen. Console was gisteren, ergo pc volgende week.
Even syncen. Ik heb er ook last van gehad, en dan na een tijdje gaat ie alsnog openquote:Op donderdag 27 november 2014 18:42 schreef Bart het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die geen Nomad kisten open kunnen maken nadat je ze vrijgespeeld hebt? Wacht 24 uur tot je nomad de kist heeft opengemaakt, of open de kist zelf in Unity. Nou, die kist gaat mooi niet open. Zit je 24 uur te wachten tot je nomad weer beschikbaar is.
Syncen? Dat doet ie toch vanzelf? De app afsluiten en opnieuw opstarten werkt in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even syncen. Ik heb er ook last van gehad, en dan na een tijdje gaat ie alsnog openOverigens gaat ie sowieso na 24 uur weg en wordt de cash op je account gestort.
Ik ook, maar hij weigert hem gewoonquote:
Huh wie weigert watquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij weigert hem gewoon
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh wie weigert wat![]()
Je hebt hem al wel vrijgespeeld?
Hier ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.
Alleen gebruik ik die al een tijdje (gelinkt, gesynced en alles) maar de deur blijft dicht
Duhquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef StefanW het volgende:
[..]
Nee, in die zolderkamer zegt ie als vrijspeelvereiste 'gebruik de companion app'.
Alleen gebruik ik die al een tijdje (gelinkt, gesynced en alles) maar de deur blijft dicht
Is dat eigenlijk gesynchroniseerd met de Ubi-server of met je telefoon?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:06 schreef Bart het volgende:
Het zijn trouwens ook telkens weer je hoogste level Nomads die je 24h kwijt bent aan het ophalen van een kistje, wat een bullshit. Kan gewoon geen missies meer doen nu, alle hoge levels zijn druk omdat ik niet die kistjes in game kan openen, en alle lage level pipo's staan aan hun pik te trekken
.
Dat piktrekken is gesynchroniseerd met xhamster.comquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gesynchroniseerd met de Ubi-server of met je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |