Haat jegens een ander is altijd het gevolg van onoverkomelijke zelfhaatquote:Op woensdag 3 december 2014 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder maar vind het echt vreselijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 01:27 schreef GekkePoes het volgende:
een enorm wtf gehalte hier bij dit filmpje
quote:
Ik was er al geen fan van, maar om borsten nu te vergelijken met sloot water is wat jammer.quote:
HAHAHAHA BIER SLOOTWATER NOEMEN HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik was er al geen fan van, maar om borsten nu te vergelijken met sloot water is wat jammer.
Ik neem aan dat hij een Grolschdrinker is!quote:Op maandag 15 december 2014 18:16 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHA BIER SLOOTWATER NOEMEN HAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
En geen fan van borsten
Hommo.
Niets mis met grolsch. Maar een klein half litertje in de winkel kost me omgerekend bijna twee euro. Dan geef ik toch de voorkeur voor een halve liter van 50 centquote:Op maandag 15 december 2014 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een Grolschdrinker is!
Waar woon je dan ergens?quote:Op maandag 15 december 2014 18:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis met grolsch. Maar een klein half litertje in de winkel kost me omgerekend bijna twee euro. Dan geef ik toch de voorkeur voor een halve liter van 50 centOf beter nog : 2.5 liter voor 80 eurocent
Ik woon in Bulgarije. Het meest onbegrepen en ondergewaardeerde land van Europaquote:
Dat weet iedereen op fok inmiddels wel hoorquote:Op maandag 15 december 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in Bulgarije. Het meest onbegrepen en ondergewaardeerde land van Europa
Mijn stad
[ afbeelding ]
Mijn wijk
[ afbeelding ]
Mijn straat en woning
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf het balkon
[ afbeelding ]
Maar niet bepaald funny dus misschien een beetje offtopic
Jupquote: