Ik vraag me af of de GGD het atelier ooit goed gaat keuren.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef pullup het volgende:
Dat atelier van Billy is de running gag van utopia aan het worden, ze zijn er voor de 100e keer weer eens aan het klussen.
Handgrepen voor bij het stokslobberenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Vergeet de flapoortjes niet
zit ik op de verkeerde stream dusquote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef pullup het volgende:
Vanessa stond sex bewegingen te maken volgens Joey
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aanquote:Op donderdag 27 november 2014 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een punthoofd, een dikke reet en twee ogen die naast elkaar zitten. Maar verder valt het wel mee
scher ,maar eerder een invalide karretje,moeten ze vast pimpen voor de prinsesquote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Staat daar nu ineens een quad?
[ afbeelding ]
We zijn het een keer eensquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aan
Je moet ook nooit vrouwen andere vrouwen laten beoordelenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en ze loenst ook een beetje vind ik moet je deze keer gelijk geven vind er ook niet veel aan
En vervolgens gaat Gio Chris maar helpen...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef ndid het volgende:
Kunnen we de kruiwagen gebruiken, want dan gaan we het glas opruimen van de auto. Ga je mee vraagt Ivan aan Chris.
Chris, nee hoor ik vindt het hier gezelliger.
Ivan: nou misschien kunnen we het samen opruimen en even erover praten.
Chris, oke dan zie je me zo wel verschijnen.
Of is het een scootmobile?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik anders heel goed toe in staat!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet ook nooit vrouwen andere vrouwen laten beoordelen
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Zag net ook al 2 werklui achter de loods in een shot voorbij lopenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:08 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg het me al af! Is een kleine graafmachine denk ofzo? Liep net ook iemand bij
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op donderdag 27 november 2014 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ben ik anders heel goed toe in staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |