quote:LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.
Naaien ,toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef DaSteeg het volgende:
Patty is met de zak van Patje bezig![]()
[ afbeelding ]
LauB is zeker tegen Isa, maar ze zei dan nog wel vanmorgen tegen Lot, dat ze de nieuwe niet gaat zeggen dat ze Isa er uit moeten stemmen, maar ze hoopt wel van harte dat Lot mag blijvenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, maar toch zei ze ook aan het einde "Laat hun het maar uitvechten"
En toen krabbelende die stookneus ineens terug "Ja ehh ik zal er verder niks over zeggen hoor!"
Nee hoor. Nicole zou nooit iets ten nadele van Isa doen, ondanks haar goede omgang met Lau B.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch vertrouw ik haar niet zo, LauB had haar gisteren snel omgepraat.
ik zou me handen er niet voor in het vuur stekenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Nicole zou nooit iets ten nadele van Isa doen, ondanks haar goede omgang met Lau B.
en ze kotst op Lot
Dat doe ik voor niemand binnen of buiten Utopiaquote:Op donderdag 27 november 2014 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me handen er niet voor in het vuur steken
Dan zouden de betalende klanten er geen last van hebben, dus dat is geen optie.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hulde voor Talpa,dat ze dit niet s`nachts doen.
Me handen? Ook gij, Brutus?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me handen er niet voor in het vuur steken
Ik betaal....quote:Op donderdag 27 november 2014 14:43 schreef asini het volgende:
[..]
Dan zouden de betalende klanten er geen last van hebben, dus dat is geen optie.
Heb een app op tablet, maar sinds vijf minuten, ook niets meer...quote:Op donderdag 27 november 2014 14:39 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
website wordt geupdate, de tablet werkt via een app die de streams toont en niet via de webserver
Vraag het even in de SC?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verder,iemand nog wat leuks beleefd ,vandaag?
Ik kan niet COSsen,mijn beste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |