quote:Op donderdag 27 november 2014 15:22 schreef hugecooll het volgende:
Straks komt de fucking visagie ook nog aan bod
Huh, die heb ik niet gezien danquote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind dit niet kunnen, ik had al een punt
Nou 2 puntjes danquote:Op donderdag 27 november 2014 15:25 schreef hugecooll het volgende:
Stelletje ego's, geen puntjes voor hugey
Pruisen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:30 schreef hugecooll het volgende:
jeej
Aight. Dus.
De Blitzkrieg is voornamelijk bekend geworden door de Duitsers. Wie was hun inspiratie om die tactiek te gebruiken? en dan heb ik het dus niet over een Duitser
beetje raar geformuleerd maar ik denk dat je m'n vraag wel snapt
De tactiek zelf niet, de term waarschijnlijk welquote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef kawa4 het volgende:
de blitzkrieg is toch verzonnen in/voor WW2???
Mijn negerquote:
btwquote:Using rapid siege and attack warfare that inspired the German blitzkrieg, Genghis Khan conquered more nations in 25 years than the Romans did in 400.
Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
De werkelijke inspiratie van Blitzkrieg was natuurlijk dat Hitler in WO 1 had gevochten en gezien heeft wat een tergend langzame loopgravenoorlog met het moraal van zijn mannen deed.
dat is niet mijn vrind, vrindquote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khan
Het is onzin wat je zegt. Tactieken lijken op elkaar maar er bestaan geen feitelijke bewijzen dat Rommel zich zou hebben laten inspireren door Dzjengis Khan.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khan
Naja punt is dat hij de eerste was die die tactiek grootschalig hanteerde. Dan kan je natuurlijk zeggen dat je je niet hebt laten inspireren door hem, maar ik ga ervan uit dat een strateeg wel bekend is met de strategieën/tactieken van zulke grote leiders.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Tactieken lijken op elkaar maar er bestaan geen feitelijke bewijzen dat Rommel zich zou hebben laten inspireren door Dzjengis Khan.
Ondanks dat jij dat vindt, en dat er wellicht ook daadwerkelijke overeenkomsten zijn.
2: Ja leuk, maar ik wil de naam (in elk geval er op lijkend) hebben. :Squote:Op donderdag 27 november 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
2: was die neploterij
3: georganiseerde misdaad
Neequote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef hugecooll het volgende:
4 week nie meer, waren dat niet gewoon mensen op straat die die lootjes verkopen? :0
Dit is het antwoord op vraag 1. Een straat van 700 meter middenin Rio die maar 4 dagen per jaar leeft. 1e punt is voor Fok-it dus (help me onthouden)quote:
Ja, anders wordt het iets te simpelquote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik moet toch eens beter opletten als ik naar zulke programma's kijkIk onthoud altijd de grote lijnen en jij wil details
Jogo de Bicho ja. Close enough. Puntje voor jou. Nog 2 te vergeven:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oeh die loterij heette Jogo de Bischo geloof ik!
3 is gewoon de mafia in de stad daar, die financieren ook die sambascholen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jogo de Bicho ja. Close enough. Puntje voor jou. Nog 2 te vergeven:
Vraag 3 (1p):
Wie zitten er achter het carnaval in Rio de Janeiro?
Vraag 4 (1p):
Hoe worden toeristen precies opgelicht tijdens het carnaval in Rio de Janeiro?
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
3 is gewoon de mafia in de stad daar, die financieren ook die sambascholen.
En oplichting was met veel te dure en neppe kaarten tohc?
Yellowstonequote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed, volgende. In de VS zijn er een flink aantal national parks.
Wat is BUITEN ALASKA de grootste in oppervlakte?
Alaska laat ik even weg omdat die a) niet zo bekend zijn en b) het is daar heel groot.
Het is de oudste en wellicht een van de bekendste maar als je het opzoekt valt het qua formaat nogal tegen inderdaadquote:
Nou het is heul groot kan je vertellenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is de oudste en wellicht een van de bekendste maar als je het opzoekt valt het qua formaat nogal tegen inderdaad![]()
Je zit wel een heel klein beetje in de richtingquote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
Volgens mij doen ze het zo:
Je gaat tanken, de bediende biedt aan je te helpen vervolgens tankt hij niks bij en doet dan alsof de naald van de benzinemeter stuk is en jij betaalt 30 dollar voor gebakken lucht.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
Heb dit zelf ook x meegemaakt in huurauto maar gewoon in de USop platteland.
neequote:Op donderdag 27 november 2014 16:13 schreef kawa4 het volgende:
ze gooien er een andere vloeistof bij,
dus niet alleen benzine.
Heel warm, maar niet wat ik wil horen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze laten de meter van de pomp doorlopen maar laten niks uit de slang komen.
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:15 schreef HPLC het volgende:
Je betaalt gigantische schuldentaks door dat gebeuren met BP
Iets gedetailleerder.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:16 schreef houdjemond het volgende:
Meterstand van de pomp klop niet?
Oh nice maar dat doen ze in Nederland ook hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Als je een jerrycan hebt waar 18.9 liter in kan, past er volgens die pomp 20.5 in.
Geen idee, in Mexico iig wel grootschalig.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nice maar dat doen ze in Nederland ook hoor.
Die boom (eikenboom) verklapte een hoopquote:Op donderdag 27 november 2014 16:19 schreef HPLC het volgende:
Simpel, maar ik zat veel te moeilijk te denken
Napoleon.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:22 schreef HPLC het volgende:
ff een simpele
Wie zat er 5 jaar op een eilandje vast en besloot daarna om zijn stad te redden van gespuis?
1: Fok-it: 109quote:
1: Fok-it: 109quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |