Oh welk nummer dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wel. Allemaal chicks.
[..]
Zie bovenstaand. Bob Marley.
Dan bedoel je vast Eric Claptonquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
I SHOT THE SHERIFF.
Die dreigt iig uit de lijst te vallen.
Ik 40quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb al 20 stemmen ingeleverd
quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan bedoel je vast Eric Clapton
Want het orgineel stond er nooit in
Nou nee. en nee. en nee. Gewoon nee dus. NEE.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef HPLC het volgende:
Wat een gehaat op de Spice Girls. Wannabe is gewoon een geinig nummer en lekker vrolijk. Mag af en toe wel.
Maar om het nou in de top 2000 te zettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:57 schreef HPLC het volgende:
Wat een gehaat op de Spice Girls. Wannabe is gewoon een geinig nummer en lekker vrolijk. Mag af en toe wel.
Wel netjes een andere naam opgegeven, in tegenstelling tot vele anderenquote:
Ik heb er nou niet op gestemd, dat gaat wat ver. Trouwens dat Baccara vind ik nou weer nee, nee en nog eens neequote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee. en nee. en nee. Gewoon nee dus. NEE.
Met je lekker vrolijk. Stem dan maar op Baccara ofzo. Is ook lekker vrolijk.
Scheelt weer een nummer van Blofquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar om het nou in de top 2000 te zetten
Had ik bijna gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee. en nee. en nee. Gewoon nee dus. NEE.
Met je lekker vrolijk. Stem dan maar op Baccara ofzo. Is ook lekker vrolijk.
Valsspelen=valsspelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel netjes een andere naam opgegeven, in tegenstelling tot vele anderen
[..]
Ik heb er nou niet op gestemd, dat gaat wat ver. Trouwens dat Baccara vind ik nou weer nee, nee en nog eens nee
Humbertoquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
Epische geluiden opnemen voor Michiel de Ruyter
Hoe gaat het op de finalestemdag? Geloof dat vanavond de top3 al bekend wordt gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |