Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
because it's True.
Maar ben jij wel in dan voor vaginale seks voor het huwelijk of alleen anaal?
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?quote:
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.quote:
ik ken er behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jongen, jij kent genoeg Marokkaanse meiden zeker?
1.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel meiden met een hoofddoek jij anaal geneukt?
Of zijn het de verhalen die jij hoort om die vervolgens weer door te vertellen?
Ohzo je sprak specifiek over jouw ervaring. Zou het gewoon vragen, beter dan half kotsend pompen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
omdat ik er toen nog geen ervaring in had en omdat ik al lang blij was dat ik haar zo ver had gekregen.
Surequote:Op donderdag 27 november 2014 11:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ken er behoorlijk wat ja.
Hij heeft ook vrienden met die ervaring.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.quote:
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En door die ene ervaring beweer je dat ze het allemaal doen?
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam en weet dat Rotterdam bomvol met kleurlingen zit.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam. Dan kan het niet anders dan dat je er veel kent.
Okay!quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste heb ik ook vrienden die zich er schuldig aan gemaakt hebben een heb ik een tijd een Marokkaanse vriendin gehad die een heleboel hele nette vriendinnen had met hoofddoekje waarvan denk 80 % zich gewillig anaal liet nemen.
dat niet. Maar als je opgroeit in rotterdam ontkom je er niet aan dat je veel Marokkanen leert kennen. Dat was het punt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, dus ik kan alle stereotypen over negers, moslims, chinezen en hindoestanen bevestigen
Ja precies ditquote:Op donderdag 27 november 2014 11:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
want jij denkt dat als je op een school zit waar 30% Marokkaans is je ze niet leert kennen?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Klopt het nou dat elke moslima hem in d'r bips neemt? Zoiets had ik opgevangen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wel grappig. De moslims hier gelijk allemaal weer op de achterste poten door een gebruiker met anaal gefixeerde verhalen
popcorn
Ontkenningsfase?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van stoere praat op een forum, derhalve geloof ik je ook gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |