Niet heel KLB, er bestaan nog KLB-waardige topicsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo kan je heel KLB dus opdoekenkk wat ben jij bijdehand
Het gaat om het feit dat iemand een klacht post en de een is het eens de ander niet, dat is met elk topic xo. Dat jij dat niet KLB-waardig vindt is niet rullevant.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Niet heel KLB, er bestaan nog KLB-waardige topics
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat iemand een klacht post en de een is het eens de ander niet, dat is met elk topic xo. Dat jij dat niet KLB-waardig vindt is niet rullevant.
Ik vind jou ook niet fok-waardig
Relevantquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Relevantmaar die verbastering zou bij jou bekend moeten zijn als je je alleen in KLB schuil houdt
Dat komt uit VBL, maar is verder verre van rullevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Relevantmaar die verbastering zou bij jou bekend moeten zijn als je je alleen in KLB schuil houdt
Thanks, Captain Obviousquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:16 schreef Liliane. het volgende:
Anale seks is zeer slecht voor de anus.
Goed zoquote:
goede tipquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef Biefstuk het volgende:
Is me wel opgevallen dat dikkere meiskes vaker in hun arie genomen willen worden dan slanke
Ja en Vaginale seks is zeer slecht voor de vagina.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:16 schreef Liliane. het volgende:
Anale seks is zeer slecht voor de anus.
Het is niet eens een klein beetje grappigquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n vriendin wil wel maar ik weet niet. Ben toch bang voor een volgende situatie:
Je ligt lekker in bed samen. Beetje strelen hier, beetje aaien daar. Langzaam kruip je naar elkaar toe en je voelt de hitte van elkaars lichaam. Ze kreunt zachtjes in je oor terwijl je haar nek kust. "Trek m'n kleren uit, trek m'n kleren uit," hijgt ze terwijl ze haar boezem in je gezicht drukt. Met een ferme zwier draai je haar om en scheur je de kleren van haar lijf. Ze rukt jouw boxers uit en je heipaal met gezwollen dop springt tevoorschijn als een jonge stier die voor het eerst de wei in mag. Ze buigt voorover en stuurt je knuppel behendig richting haar klamme dot. Dat wordt genieten geblazen! Plotseling duwt ze 'm iets noordelijker en met al haar kracht ramt ze haar anus rond jouw staaf der zeven zeeën. Je vriendin lijkt het lekker te vinden tot haar buik lichtjes verkrampt. "Schat, gaat het," vraag je terwijl je voelt hoe haar kringspier langzaam lijkt te verslappen. "Oh, nee," zegt ze met een verschrikt gezicht. Met enorme kracht wordt jouw stramme kabouter naar buiten gespoten gevolgd door een enorme lading stront alsof een op ontploffen staande gierput plotseling is opengetrokken. "Volgende keer maar weer gewoon in het juiste gaatje," mompel je terwijl je de bruine drab uit je wenkbrauwen plukt.
Misschien is het grappiger als er een neger een blanke slaat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet eens een klein beetje grappig
Dat was een stuk amusanter om te zien jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien is het grappiger als er een neger een blanke slaat?
En dat die dan anale seks gaan doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was een stuk amusanter om te zien ja
Dat een flinke neger jouw kontje aardig oprekt ja. Ja dat lijkt me wel watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat die dan anale seks gaan doen.
Dus het zijn geen verzonnen verhalenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste heb ik ook vrienden die zich er schuldig aan gemaakt hebben een heb ik een tijd een Marokkaanse vriendin gehad die een heleboel hele nette vriendinnen had met hoofddoekje waarvan denk 80 % zich gewillig anaal liet nemen.
Vuige racist ben je wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat een flinke neger jouw kontje aardig oprekt ja. Ja dat lijkt me wel wat
http://zondares.blogspot.nl/2009/07/anale-seks.htmlquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
Kom op nou, anale seks is best lekker. Ik krijg meestel de volgende reacties:
1) " wejoo nooit anaal man, is haram"
2) " Anale seks is vies, ik hoef geen poep aan mijn lul"
3)" ik wil best, maar mijn vriendin wilt het niet"
=====>
1) Drugs, alcohol en niet halal vlees ook.
2) Neuk dan geen zwervers en meisjes/vrouwen die zelfrespect hebben en hygiënisch zijn. Als ze buikpijn had of ziek was ging ik natuurlijk niet lekker in de kont rammen.
3) Eerst wat anaal vingeren. Zo ben ik begonnen, niet praten maar gewoon doen. Tijdens doggy of als ze on top zit, toevallig een vinger langs haar anus. Als je geen tegenreactie krijgt kun je wat verder. Na een tijdje kun je anale seks voorstellen
Klacht: ben nu beetje geil en heb zin in anale seks
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:10 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
http://zondares.blogspot.nl/2009/07/anale-seks.html
quote:Kerels die zoiets doen, moet je eigenlijk zelf ook eens met een goede staaf van achteren penetreren. Weten ze direkt wat ze een ander aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |