En dan achteraf zijn meningen nuanceren.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".quote:
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En dan die kaulo FAs die het onderbouwen met "ja de beslissingen van de mods zijn juist omdat ze mods zijn".
Fuck jou, en je trieste leven.
Ja, andere topic Hansquote:
Uh nee, ik zie het gewoon beter en eerder dan de rest, want toen ik Willems noemde was hij zogenaamd de slechtste linksback ditdat, als ik het nu had gepost had je er niet eens wat van gezegd omdat VBL en Nederland bestaat uit trieste opportunisten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de FA's dat zo onderbouwen, het was een optelsom. Die reactie was toevallig de druppel. Je liep al tijden te kutten in dat topic, dat weet je best.
Kerel ga je goudvissen pijpen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel. Het feit dat je dat niet kan toegeven maakt je des te triester.
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.quote:
Joh, over nog 500 andere dingen ook. En dan janken als hij gebannend wordt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over Babbel liep je wel lang door te trollen.
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze stoerdoenerij is niet bepaald constructief.
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met jou valt sowieso niets te bouwen, want voordat je het weet kom je niet opdagen.
Hij wel jajajaquote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wederom een persoonlijke aanval die niks aan de discussie bijdraagt.
Nee, jij komt er wel.
Omdat het niet zo is. Je moet gewoon niet zo janken, met je bek.quote:Op donderdag 27 november 2014 03:06 schreef RetRy32 het volgende:
Het is geen discussie meer, je hebt mij gewoon een ban aangesmeerd met je blije bakkes en je wilt het niet toegeven.
Je bent naar een wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 27 november 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
23;07
Voetbal hier is echt slecht niet normaal meer
daar moet je naar boca juniors - river plate gaan dat is echt de topper der toppertquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
Nee op tvquote:Op donderdag 27 november 2014 03:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent naar een wedstrijd geweest?
Geeft niks toch zolang de vrouwen maar mooi en schaars gekleed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |