SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Ben je onzekerquote:Op donderdag 27 november 2014 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat deed ik om Elan te stangen.
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wist je dat ik jou niet eens echt hekel
Hij post als hij mij ziet posten.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
altijd trollen in Feyenoordtopic die gaygaygaym walgelijke man
Dankzij nazi GGMM heeft herqules ban.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
dan ken je hem onvoldoende was echt een snitch van een moderator en tevens salonjood.
Toch GGMM?quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liet mij echt 2 weken bannen ofzo omdat ik zei dat Feyenoord Willems moest halen.
Echt letterlijk.
ey lieverdquote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Donraja, heb niks met die gozer maar je ziet wel het contrast tussen een ajacied en een feyenoorder als mod.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn posts werden ookr egelmatig ge edit of weggehaald door Feyenoordmod daar o.a donraja echt een troll was en is het.
Bedankt.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Echt letterlijk.
quote:
correct.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Retry vroeg je iets:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 02:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij pakte jij feyenoorders en psv'ers altijd flinker aan dan ajacieden of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |