Denk het wel?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je nu net de nieuwe vraag goed beantwoord?
hohoho ik heb je vraag beantwoord, het is mijn beurt pikquote:Op donderdag 27 november 2014 00:52 schreef houdjemond het volgende:
In welke 6 categorieėn kan je de Nobelprijs winnen?
Geen probleem, tijd dat lijstmeisje weer eens langskomtquote:Op donderdag 27 november 2014 00:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan klopte de vorige nietsorry en thanks voor het fixen
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
hohoho ik heb je vraag beantwoord, het is mijn beurt pik
Jezusquote:Op donderdag 27 november 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Literatuur
Economie
Natuurkunde
Vrede
Scheikunde
Geneeskunde
quote:Op donderdag 27 november 2014 00:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Geen probleem, tijd dat lijstmeisje weer eens langskomt
Die heeft hem nog nooit gewonnen.quote:
quote:
Nee wat heeft die knurft nou gepresteerdquote:Op donderdag 27 november 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft hem nog nooit gewonnen.
Van ongeveer half elf 's avonds tot ongeveer een uur na middernacht, VUUR "God van Abraham, God van Isaak, God van Jacob", niet van filosofen en schriftgeleerden Zekerheid, hartelijke vreugde, vrede. God van Jezus Christus. God van Jezus Christus. De wereld vergeten, alles behalve God. "Rechtvaardige Vader, de wereld kent u niet, maar ik ken u" (Johannes 17:25). Vreugde, vreugde, vreugde, tranen van vreugde - See more at: http://www.allaboutphilos(...)sthash.Fbh1i2fC.dpufquote:Op donderdag 27 november 2014 00:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee wat heeft die knurft nou gepresteerd
Loop jij maar eens met een kruis aan je lichaam vastgespijkerd een berg op.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nee wat heeft die knurft nou gepresteerd
Helena?quote:Op donderdag 27 november 2014 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Hoe heet de Griekse godin van de Aarde?
25quote:Op donderdag 27 november 2014 00:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Kan ze weer 30 topics terug gaan tellen om te kijken of alles nog klopt
Niet juist.quote:
Nee want dat gedoe is i.t.t pokemon geen onzinquote:Op donderdag 27 november 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
Heren toch, wel 151 fucking Pokemon uit je kop kennen maar niet de godin van je eigen planeet?
Prioriteiten maatquote:Op donderdag 27 november 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
Heren toch, wel 151 fucking Pokemon uit je kop kennen maar niet de godin van je eigen planeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |