Net of iemand hier is voor de wedstrijd van die Grieken.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey je bent er nog. Toch apart voor iemand die helemaal niets om de wedstrijd gaf.
Hoerenjong.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM kan dit nu niet meer veranderen.
Mooi dit.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM kan dit nu niet meer veranderen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net of iemand hier is voor de wedstrijd van die Grieken.
Okéquote:[CL] Atletico Madrid -Olympiakos Piraeus #2
SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Banaanvragen doenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Quizvraag:
Wie is de topscorer van de CL op dit moment?Dat was een onverwacht antwoord.SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Quizvraag:
Wie is de topscorer van de CL op dit moment?Lijkt me niet.SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2x hattrick tegen BATEquote:
Je zou dat maar gaan kijken zeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Co' zijn FC Utrecht speelt zaterdag bij het geplaagde NAC Breda.
Vitesse v GAE eerste helft en daarna Cambuur - AZ, mooi manquote:Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou dat maar gaan kijken zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |