SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Zhano <3 Football ManagerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was echt te vaag idd. "Hey, this isn't where I parked my car"quote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf doen deze mensen ineens op het veld?![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Joowwwww, als mensen hier geen nachtmerries van krijgenDie enorme bakkes van Louis veel te ver ingezoomd.
![]()
Had je nog niet gezien?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Deze gast.Gvd. Veeg me op.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee.quote:![]()
Zo'n belachelijk onzeker knulletje.Waarom snappen mannen dat toch niet.
En zeker als je al wat ouder bent.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wtfquote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik mag toch hopen dat als hij zichzelf terugziet, hij ook die conclusie trektquote:Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.![]()
Zo'n belachelijk onzeker knulletje.Waarom snappen mannen dat toch niet.
En zeker als je al wat ouder bent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtfquote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
iemand uitleg?![]()
Haten op een Norris Cole kapsel
Tevens:
http://whenwillibefamous.rtl.nl/item/49/
Weer van die kneuzen hier uit de buurt die mee doen
Die beschrijvingquote:mijn leven bestaat uit feesten, zonnebank, het injecteren van melanotam een bruinings spul wat in me buik moet worden geinjecteerd & ik ga binnenkort starten met anabolen.![]()
Als dat het leukste is wat je over jezelf weet te vertellenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:03 schreef Freire het volgende:
Tevens:
Die beschrijving
[..]![]()
![]()
M'n leven bestaat uit zonnebankquote:Op woensdag 26 november 2014 23:03 schreef Freire het volgende:
Tevens:
Die beschrijving
[..]
Edgar Davids komt het allemaal even uitleggen bij Tan. Met zonnebril op natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt he, wat een harryquote:Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Denk je dat je alles wel gehad hebt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
incl ondertitelingquote:Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Denk je dat je alles wel gehad hebt.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
waar heb je het moeilijk mee lieve schat?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijke zin:
"ja ik hoop slash denk wel dat het eh mij op speeddate zou willen omdat je gewoon als mens zijnde.. je hebt alleen gezoend maar je wilt toch effe weten wie what the fuck"
[ afbeelding ] que![]()
Dat programmaquote:Op woensdag 26 november 2014 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijke zin:
"ja ik hoop slash denk wel dat het eh mij op speeddate zou willen omdat je gewoon als mens zijnde.. je hebt alleen gezoend maar je wilt toch effe weten wie what the fuck"
[ afbeelding ] quewie dat bedacht heeft moet een lintje krijgen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omg, in die nieuwste aflevering zit er eentje waarmee ik meerdere gemeenschappelijke vrienden heb.
Niets a mattie. Ben die blije man.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
waar heb je het moeilijk mee lieve schat?
Oh dan snap ik de post niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Omg, in die nieuwste aflevering zit er eentje waarmee ik meerdere gemeenschappelijke vrienden heb.
[..]
Niets a mattie. Ben die blije man.![]()
Worthless without picsquote:Op woensdag 26 november 2014 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets a mattie. Ben die blije man.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zin is te achterlijk voor woorden.quote:nehquote:quote:Op woensdag 26 november 2014 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
lind kap eens met mijn foto posten
Deze komt uit Leiden.
deze zijn toch van vorige week?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zin is te achterlijk voor woorden.
[..]
neh
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt uit Leiden.![]()
![]()
Ik stond 3-1 voor, toen pakte ik met Casta de bal af van de keeper en ik schoot van 2 meter op de latDaarna volgde er een ragequit.
![]()
Waarom zou je stoppen als je 3-1 voorstaat?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond 3-1 voor, toen pakte ik met Casta de bal af van de keeper en ik schoot van 2 meter op de latDaarna volgde er een ragequit.
yes yes yes girlquote:Op woensdag 26 november 2014 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
deze zijn toch van vorige week?
OMG EINDBAAS PIM IS ER OOK WEER![]()
![]()
"Nieuwe ronde nieuwe kansen, nieuwe ronde nieuwe sjansen![]()
![]()
"
niemand kan tippen aan Maartenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je stoppen als je 3-1 voorstaat?
[..]
yes yes yes girl
![]()
![]()
"
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pim zoent net zo slecht als Maarten man.quote:Hij noemt het zelf "gaan als rocky balboa gewoon bam bam bam erop"
wat een goddelijk programma
vorige week bij mijn opa en oma gekekenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
yes yes yes girl
![]()
![]()
"
die vonden het maar raar
![]()
![]()
Pim had wel een mooie meidquote:Op donderdag 27 november 2014 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pim zoent net zo slecht als Maarten man.Hij noemt het zelf "gaan als rocky balboa gewoon bam bam bam erop"
wat een goddelijk programma [ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De tegenstander stond 3-1 achter.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
yes yes yes girl
![]()
![]()
"
![]()
gohquote:Op donderdag 27 november 2014 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De tegenstander stond 3-1 achter.
Is dat LAFK niets voor jou, DS2?
Doe eens lief tegen Stewie.quote:Op donderdag 27 november 2014 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
goh
Is dat LAFK niets voor jou, DS2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |