kan een jaartje of 2 in zittenquote:
Turbo !!!quote:
Had me tegengevallen als het niet zo wasquote:
SPOILER: BREAKING NEWS READ ON YOUR OWN VERANTWOORDELIJKHEIDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
Oke, ik ga het nu maar zeggen een half uur van te voren.Jaaaa skypeSPOILER: BREAKING NEWS READ ON YOUR OWN VERANTWOORDELIJKHEIDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee dan gaan er weer grapjes gemaakt worden
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
Oke, ik ga het nu maar zeggen een half uur van te voren.SPOILER: BREAKING NEWS READ ON YOUR OWN VERANTWOORDELIJKHEIDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de FP al op de hoogte ??
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Is de FP al op de hoogte ??
Nu welquote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef AF_ het volgende:
Staat Doe maar - De bom al in de playlist?
Alleen maarquote:
Als ik een Corrie maak dan Corrie ik hemquote:Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had me tegengevallen als het niet zo was
quote:
Cnorquote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een Corrie maak dan Corrie ik hem
Uhm, wat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik een Corrie maak dan Corrie ik hem
Daar ws ik al bang voorquote:
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een insider grapje vanuit een andere SC
andere ideeën?quote:
Mijn fiets nietquote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
Dat geluid van die MantaZo'n geluid maakte mijn auto ook
Soms heb je dat.quote:
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
Jeugdsentiment![]()
Nee Cee, ik wil niet weten hoe oud...waarschijnlijk ouder dan Fylax of Appelen.
Nee, niet vergeleken mij, dan is iedereen gewoon jongquote:
Houd er rekening mee dat het evenals Doop twee decennia oud is.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
Jeugdsentiment![]()
Nee Cee, ik wil niet weten hoe oud...waarschijnlijk ouder dan Fylax of Appelen.
Nee, ging om de muziek.quote:
Even met mijn rollator naar de keuken...quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat het evenals Doop twee decennia oud is.
Topprogramma wordt dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doen er ongetwijfeld meer.. kunnen we wel een show van maken. Dancing with the FOK!'ers.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doen er ongetwijfeld meer.. kunnen we wel een show van maken. Dancing with the FOK!'ers.
Gelukkig, kreeg al crisis omdat ik bijna 20 wordtquote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, niet vergeleken mij, dan is iedereen gewoon jong
Blijf van het messenblok af.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even met mijn rollator naar de keuken...
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even met mijn rollator naar de keuken...
Ditquote:
Wat ging ik doen?quote:
Ik heb meer crisis van je ik wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gelukkig, kreeg al crisis omdat ik bijna 20 wordt
Bijna 20quote:Op woensdag 26 november 2014 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gelukkig, kreeg al crisis omdat ik bijna 20 wordt
Is wel te doenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
moet dan wel op de zolderkamer gefilmd worden
ja, omaquote:Op woensdag 26 november 2014 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, niet vergeleken mij, dan is iedereen gewoon jong
Echt, ik moest ook een beetje huilenquote:
Twee neuken zelfs.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef appelen het volgende:
[..]
een neuk geven om spelling op internet...
Godver doe ik het nu weerquote:Op woensdag 26 november 2014 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb meer crisis van je ik wordt.
Ohja....thee halenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je dreigde met je rollatort naar de keuken te rollen.
Zie je mij al op een feest met rollator en allesquote:
Das war einmalquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Godver doe ik het nu weer![]()
En dan te bedenken dat ik mijn spellingtoets op hbo met een 8 heb gehaald
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Godver doe ik het nu weer![]()
En dan te bedenken dat ik mijn spellingtoets op hbo met een 8 heb gehaald
Nee hoor, maar we zijn graag irritant aanwezigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef appelen het volgende:
[..]
een neuk geven om spelling op internet...
Vorig jaar jaquote:
moet kunnen. Op speedfest zaterdag waren er genoeg mensen die almlang geen 18 meer warenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je mij al op een feest met rollator en alles
sjeem on joe ;@quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ja![]()
Normaal ben ik redelijk goed in spelling. Zeker tegenover mijn medestudenten. Ik schaam me nu ook
quote:
Ik vergeef het jequote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vorig jaar ja![]()
Normaal ben ik redelijk goed in spelling. Zeker tegenover mijn medestudenten. Ik schaam me nu ook
Ik denk er nog even over na.quote:
Ik ga niet naar feesten van onder de 25 meerquote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen. Op speedfest zaterdag waren er genoeg mensen die almlang geen 18 meer waren
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, maar we zijn graag irritant aanwezig
ik voel mezelf al te oud voor de discotheekquote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet naar feesten van onder de 25 meer
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Kally het volgende:
Oke, ik moet iets rustiger doen, mijn stoel begint gevaarlijk te kraken
Ik ga in februari gewoon keihard naar Slipknot.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet naar feesten van onder de 25 meer
Bij mijn stoel heeft 1 armleuning het al begeven. Zit met tape nog aan elkaarquote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Kally het volgende:
Ik niet, ik ga nog net zo makkelijk los, maar ik kan heel slecht tegen gillende tienermeisjes, ik ben zelf ook nooit zo'n gillerd geweest.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel mezelf al te oud voor de discotheek
foute gedachten in 3..2..1..quote:Op woensdag 26 november 2014 21:43 schreef Kally het volgende:
Baaschquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga in februari gewoon keihard naar Slipknot.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga in februari gewoon keihard naar Slipknot.
Nee, jij was meer van het brullenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga nog net zo makkelijk los, maar ik kan heel slecht tegen gillende tienermeisjes, ik ben zelf ook nooit zo'n gillerd geweest.
Grunten jonguhhhhquote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, jij was meer van het brullen![]()
mwa, de muziek spreekt me ook niet meer zo aan. Ga alleen nog als er hardstyle of hardcore isquote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga nog net zo makkelijk los, maar ik kan heel slecht tegen gillende tienermeisjes, ik ben zelf ook nooit zo'n gillerd geweest.
quote:
Goede redenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, de muziek spreekt me ook niet meer zo aan. Ga alleen nog als er hardstyle of hardcore is
Ik wist niet, dat jij geen muzieksmaak hadquote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, de muziek spreekt me ook niet meer zo aan. Ga alleen nog als er hardstyle of hardcore is
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef Fylax het volgende:
Ik heb al een Fylax Wednesday liedje gevonden.
niet 90s party in mecc?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan er heel slecht tegen ze in discotheken house en dance gaan afwisselen met r&b en hiphopquote:
dat is ook geen leuke muziekquote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan er heel slecht tegen ze in discotheken house en dance gaan afwisselen met r&b en hiphop
wist je al langquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet, dat jij geen muzieksmaak had
raving nightmarequote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
niet 90s party in mecc?
Je kwam toch uit limburg?
Dat laatste heb ik ook niks meequote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan er heel slecht tegen ze in discotheken house en dance gaan afwisselen met r&b en hiphop
nee, 1 keer geweest. Vond het een ruk feestquote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
niet 90s party in mecc?
Je kwam toch uit limburg?
Ik had het weggestopt danquote:
Hyper Hyperquote:
moest werkenquote:
ook niet geweest dit jaarquote:
SCOOTERquote:
FF opnieuw. ben met 20 dingen tegelijk bezigquote:Op woensdag 26 november 2014 21:48 schreef YokiKater het volgende:
Mijn verzoekje wordt niet gedraaid
koning van de wansmaak he.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FF opnieuw. ben met 20 dingen tegelijk bezig
quote:
Ultrabeat - sure feels good.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FF opnieuw. ben met 20 dingen tegelijk bezig
Ja, maar dat was leuke wansmaak...Du van The Hoff enzulks.quote:
Jij wilde toch Scooterquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat was leuke wansmaak...Du van The Hoff enzulks.
Ja ik helemaal gillen on topic en allesquote:
Teleurstelling, dit dat.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik helemaal gillen on topic en alles
Zondagochtend. Werk normaal nooit dan dus geen rekening mee gehouden. moest van 9-11 terwijl de winkel dan pas opengaatquote:
Heldin.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Jongens, ik ben klaar met Photoshop.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
en hardstyle, hardcore, rock, punk, metal, oi, rockabilly en new york hardcore.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat was leuke wansmaak...Du van The Hoff enzulks.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef appelen het volgende:
Ik heb ook weer een verzoekje gedaan
Bazinquote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Kleine bazinquote:Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zondagochtend. Werk normaal nooit dan dus geen rekening mee gehouden. moest van 9-11 terwijl de winkel dan pas opengaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb nog niks gepostquote:
Zat me net hetzelfde te bedenkenquote:
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog niks gepost!
do it!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog niks gepost!
Dat je je tijd er in stopt is al bazig genoegquote:Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog niks gepost!
Hip designquote:
Sunny Gutter FMquote:
Beetje vrolijkheid tochquote:
?quote:
Oeh Funky!quote:
quote:
Ja, ik vind het helemaal geweldigquote:
beter dag na kerst naar basic movementsquote:
darkraverquote:Op woensdag 26 november 2014 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dag na kerst naar basic movements
ja weet ikquote:
eerste editie was best leukquote:
quote:
1 Halte verderquote:
Bij het kruispunt linksaf.quote:
Helemaal hyper, hij is weer on airquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal hyper, hij is weer on air
Free on air, once againquote:Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal hyper, hij is weer on air
Kun je niet beter, Forever Young draaienquote:
Hardstyle?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je niet beter, Forever Young draaien
Zolang je nog maar jong van geest bentquote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je niet beter, Forever Young draaien
Uh nou liever nietquote:
Komt er toch aanquote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zolang je nog maar jong van geest bent
Ik was er al bang voor.quote:
Verziekte geest, dat is het enige wat ik nog hebquote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zolang je nog maar jong van geest bent
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:09 schreef Kally het volgende:
Dit is wel ernstig dramatisch slecht Fylax
Nee, dan word ik gearresteerd.quote:
Welke kwaliteit ??quote:
Dat komt mooi uit.....quote:Op woensdag 26 november 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt, ik luister nog liever naar boybands, no hommel.
Boyband marathon. Presented by Uc ft. Ceequote:
Laat dat maar aan Ariana over danquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Boyband marathon. Presented by Uc ft. Cee
Al een tijdje, maar alleen voor de diehards...die mensen die echte boybands kunnen appreciëren.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent een showtje aan het voorbereiden?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef YokiKater het volgende:
Hey Fylax, heb je ook Slipknot? The Devil in I bijvoorbeeld? Dan ben je pas een baas.
Ik ga wel gewoon luisteren, kost mij hooguit een koptelefoonquote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al een tijdje, maar alleen voor de diehards...die mensen die echte boybands kunnen appreciëren.
Misschienquote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef YokiKater het volgende:
Hey Fylax, heb je ook Slipknot? The Devil in I bijvoorbeeld? Dan ben je pas een baas.
Anarchie alles.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |