Hardcore stonersquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ] Top 10 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 21-01-2013 t/m 04-08-2015
nr / aantal posts / gebruiker
001 17984 Amarantha
002 17978 Moira.
003 12721 Murdera
004 11516 Unscrewed
005 10608 Vaseline_
006 06946 Sardu
007 06488 FL_Freak
008 05820 Snowbells
009 05784 krullenbolletje
010 05465 Studeur
Inderdaad, verschil is heel kleinquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Moira en ik schelen ook maar een paar
OMG, ik ben gewoon ingehaaldquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ] Top 10 voor reeks "[POST HIER ALS JE STONED BENT] hihihihi" van 21-01-2013 t/m 04-08-2015
nr / aantal posts / gebruiker
001 17984 Amarantha
002 17978 Moira.
003 12721 Murdera
004 11516 Unscrewed
005 10608 Vaseline_
006 06946 Sardu
007 06488 FL_Freak
008 05820 Snowbells
009 05784 krullenbolletje
010 05465 Studeur
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is het hier ooit zo dood gelopen?
Volgens mij postte ik er destijds zelf al nauwelijks meerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Moest laatst nog aan Channie denken haha.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG, ik ben gewoon ingehaaldNieuwe Stonermama
Wordt tijd om je even weer terug naar de 2e plaats te battelen door zoals vanouds weer stonede hersenscheten te spuien hier. Ik blow wat dat betreft nog meer dan genoeg
quote:
Whahaha, het blijft moeilijk om van het groen af te blijven... Later op de avond Candy Kush proberen, net gehaald en hij ligt al goed te stinken vanuit het zakjequote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Precies, op zo'n moment besluit je om minder te gaan smoken en volgende avond steek je er weer 1 op
Herkenbaar, draai nu liever een kleine dan een grote waarvan ik spijt krijg. Laatste wake n bake is alweer een jaar geleden.
Heuj Amaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Oké ook even hoi zeggen in mijn oude vertrouwde SC waar het allemaal ooit begon
Ik heb een lange tijd zonder internet gezeten, heb jullie wel gemist...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is het hier ooit zo dood gelopen?
Dat valt wel mee, kan rustig een paar weken zonder. Candy is een lekkere kush. Heb zelf nog lemon haze van vrijdag. Gelijk 2 gram gehaald aangezien die hier weinig te krijgen isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whahaha, het blijft moeilijk om van het groen af te blijven... Later op de avond Candy Kush proberen, net gehaald en hij ligt al goed te stinken vanuit het zakje
[..]
Heuj Ama
Candy Kush is goed te pruimen ja!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whahaha, het blijft moeilijk om van het groen af te blijven... Later op de avond Candy Kush proberen, net gehaald en hij ligt al goed te stinken vanuit het zakje
Ik vind wiet ook gewoon het chillst om alleen te gebruiken, heb ook wel eens moeite met menselijke interacties en communicatie als ik knetterstoned benquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Candy Kush is goed te pruimen ja!
Tegenwoordig meer aan de hasj, van wiet begon ik steeds vaker in mezelf te zitten en ik werd redelijk contactgestoord terwijl ik normaal heel weinig moeite heb om met mensen te ouwehoeren. Combineer dat met een vleugje paranoia en je geniet niet echt meer lekker van je space
Van hasj daarentegen gewoon een lekkere lacherige space, niet overheersend en niets aan de hand verder, terwijl ik vroeger weer niet tegen hasj kon.
Iemand anders hetzelfde weleens gehad? Vind 't nogal vreemd
Goed idee, gelijk ff eentje rollenquote:Op maandag 10 augustus 2015 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind wiet ook gewoon het chillst om alleen te gebruiken, heb ook wel eens moeite met menselijke interacties en communicatie als ik knetterstoned ben
Maar heerlijk voor een avondje chillen, zoals nu
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Moira. het volgende:
Wat een fancy wietjes hebben jullie allemaal. Ik heb stinkende knipafval voor 1 euro per gramMja, je wordt er wel stoned van
Met 2 goede shops in de buurt is dat niet zo moeilijk. Dizzy duck wint ieder jaar een prijs. Dit jaar is het sugar kush (100% indica). Heb aardbeienblunt gehaald voor sugarquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Moira. het volgende:
Wat een fancy wietjes hebben jullie allemaal. Ik heb stinkende knipafval voor 1 euro per gramMja, je wordt er wel stoned van
De Candy ging erin als snoep... (hehehe, lekker flauwquote:Op zondag 9 augustus 2015 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Candy Kush is goed te pruimen ja!
Tegenwoordig meer aan de hasj, van wiet begon ik steeds vaker in mezelf te zitten en ik werd redelijk contactgestoord terwijl ik normaal heel weinig moeite heb om met mensen te ouwehoeren. Combineer dat met een vleugje paranoia en je geniet niet echt meer lekker van je space
Van hasj daarentegen gewoon een lekkere lacherige space, niet overheersend en niets aan de hand verder, terwijl ik vroeger weer niet tegen hasj kon.
Iemand anders hetzelfde weleens gehad? Vind 't nogal vreemd
Ooeeeh, moeilijke uitspraak... zonder kunnen is toch anders dan zonder willen. Soms kan ik een tijdje niet blowen en dat gaat dan wel goed. Toch blijft de trek wel... ik denk dat van alle 'verslavingen' deze het langst gaat duren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, kan rustig een paar weken zonder. Candy is een lekkere kush. Heb zelf nog lemon haze van vrijdag. Gelijk 2 gram gehaald aangezien die hier weinig te krijgen is
Het is per persoon anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:01 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ooeeeh, moeilijke uitspraak... zonder kunnen is toch anders dan zonder willen. Soms kan ik een tijdje niet blowen en dat gaat dan wel goed. Toch blijft de trek wel... ik denk dat van alle 'verslavingen' deze het langst gaat duren.
Whehehe, Lemon Haze, brengt een flashback naar boven van me verjaardag
Was een geweldige avond, 7 van me beste mensen, gin tonics, chicken wings en veel, heul veel wiet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is per persoon anders.
Goed of slecht?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is per persoon anders.
Goed of slecht?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Goed idee, gelijk ff eentje rollen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Moira. het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Channie was grappig, met haar tjoepie.
quote:
Goddammit! Smoke that shit!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:54 schreef Fushia2 het volgende:
Had ik dit topic vroeger ontdektDacht dat deze reeks al jaren niet meer bestond
Teh fak, geef me je adresje!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teh fak, geef me je adresje!shh, damagnie op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
wassie lekker?quote:Op donderdag 5 november 2015 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb die muffin echt uren terug opgegeten
Ja, ben normaal gesproken helemaal geen fan van cake maar de koek was op (gedoe met politie of zo dat het niet mocht) dus heb ik maar deze muffins gehaaldquote:
Ich bin alleine, doch nicht Allein...quote:Op donderdag 5 november 2015 00:05 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb vanavond me beperkt tot eentje delen.
Jij komt er wel.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ich bin alleine, doch nicht Allein...
Ich kann mit Mir zusammen sein!
Ich kusse früh mein Spiegelbild
Und schlafe Abents mit Mir ein
Garantiert! Want:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Moirie, ken je Channie nog? Met haar tjoepie.
Dacht dat ze zo heette.
Als je een grap uitlegt, dan is ie niet meer leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2015 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een grap uitlegt, dan is ie niet meer leukWie/wat is moirie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je kunt beter een vliegende steen zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben te stoned voor dit soort dingen.
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog gezelschap houdenquote:Op donderdag 5 november 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even kleuren. Dag kinders
haha ja wat was tjoepie ook alweer dan?quote:Op donderdag 5 november 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Moira ken je Channie nog? Met haar tjoepie.
Dacht dat ze zo heette.
Hoe ist met jou?quote:Op donderdag 5 november 2015 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja wat was tjoepie ook alweer dan?
Ik ga ook zo naar bed, deze trip is wel over z'n hoogtepunt heenquote:Op donderdag 5 november 2015 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed hoorfacking stoned en val zo in slaap wel haha
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 november 2015 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
goed hoorfacking stoned en val zo in slaap wel haha
Joint.quote:Op donderdag 5 november 2015 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ja wat was tjoepie ook alweer dan?
Yeah, we have a pulse!quote:Op woensdag 4 november 2015 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aja fak, gewone doordeweekse dag enzo he?
Alles wat het minste moeite kost :pquote:Op donderdag 5 november 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Wat is beste stonersvoer volgens jullie? Ik ga voor chips en frituur/ovensnacks.
Datquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:08 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Alles wat het minste moeite kost :p
Ik houd ook wel van vettig maar weinig geduld om de frituur op te warmen. En een kipcorn uit de oven smaakt toch anders dan uit de frituur.
Heel soms heb ik een zoete vreetkick, dan eet ik me misseijk aan spekkies, colaflesjes en kersjes...
En de eerste 600 delen in 1 jaarquote:Op donderdag 5 november 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 1 jaar met één deel topic haha.
Combi zoet/zout is goddelijk, denk aan: Tony Chocolony caramel zeezout, of nog beter die van Cote d'or melkchoco met gekaramelisseerde amandelen en een snufje zout. Die shit deel ik echt niet, you better get your ownquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat
Te lui voor eten dat je moet bereiden, verder mix tussen zoet en hartig/zout
quote:
Nou bedanktquote:
Oh ik doe nooit zo direct de combiquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Combi zoet/zout is goddelijk, denk aan: Tony Chocolony caramel zeezout, of nog beter die van Cote d'or melkchoco met gekaramelisseerde amandelen en een snufje zout. Die shit deel ik echt niet, you better get your own
de mooie russin: Pquote:Op donderdag 5 november 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Moira ken je Channie nog? Met haar tjoepie.
Dacht dat ze zo heette.
Vind het zelf heerlijk zo... Ook in de bios bijvoorbeeld, dan steel ik een handje zoute popcorn om bij me eigen zoete popcorn te mengen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik doe nooit zo direct de combimaar ik wissel zout met zoet af
van die specifieke craves weetjewel haha
Haha jaaa, dat doe ik ook wel eens met biscuitjes en marshmallows. Die kabelspekken vreet ik gewoon zoquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vind het zelf heerlijk zo... Ook in de bios bijvoorbeeld, dan steel ik een handje zoute popcorn om bij me eigen zoete popcorn te mengen.
Whehehe, van die specifieke craves heb ik ook wel als ik stoned ben. Kabelspekken op een cracker, heel effies in de magnetron en dan een crackertje er bovenop.
Echt, hier ook. Meestal overleven die 8 kabels het niet, zij het nuchter of stonedquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa, dat doe ik ook wel eens met biscuitjes en marshmallows. Die kabelspekken vreet ik gewoon zo
samequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:00 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Echt, hier ook. Meestal overleven die 8 kabels het niet, zij het nuchter of stoned
You're welcomequote:Op vrijdag 6 november 2015 05:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Nou bedankt
Ik vreet wel dat laatste broodje met het enige beleg dat ik nog in huis heb...pindakaas
Ijs met huidige weer? Nee bedankt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een bak ijs gaat er wel even 3x beter in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende muffin doe ik wel de lapo tijdens onze LAN-party met BF2 aankomend weekend
Hopelijk heb ik nog genoeg tijd om the force aan BF2 nog toe te voegen, is lache
[ Bericht 77% gewijzigd door magnetronkoffie op 19-11-2015 11:20:06 ]
[ Bericht 34% gewijzigd door magnetronkoffie op 26-11-2015 21:13:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |