SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef Fylax het volgende:
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntWat ontzettend leuk voor je. Alvast succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntBaconbus vindt dit een leuke post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntga ergens anders reclame maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor je. Alvast succes.
daar wil ik dus mijn dms niet aan verspillenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je geintereseerd bent stuur me maar een Dm.
Ga jij wel mee luisteren?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic daar gaat nog sneller als de cos.![]()
Way too fast for me.
Prima.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
daar wil ik dus mijn dms niet aan verspillen
Oei. Okee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben doof, maar ik lees wel overal mee.
ik ga niet vragen waar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic daar gaat nog sneller als de cos.![]()
Way too fast for me.
echt of troll je?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben doof, maar ik lees wel overal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |