quote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
Tsjah, wat moet ik hier nog neerzetten om de klacht duidelijk te maken; vanavond spelen Arsenal en Dortmund, de 2 ploegen die wat mij betreft het leukste voetbal spelen, tegen elkaar. Tegelijkertijd speelt ook Atletico tegen Olympiakos en de NOS heeft dus besloten om die wedstrijd uit te zenden. Vermoedelijk omdat Afellay wellicht meespeelt, maar om nou om 1 Nederlandse speler die andere wedstrijd compleet te negeren.
Klacht: Lijkt me duidelijk
Zelfs de Duitse zender ZDF gaat niet voor Borussia Dortmund - Arsenal.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Alsof iemand het boeit dat Afellay speelt.
Afellay kan mij als voetballer dan weer wél bekoren, maar het feit dat zo'n machtige wedstrijd ervoor aan de kant moet worden geschoven maakt me verdrietig.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef HPLC het volgende:
Ook jammer idd. Ook niet toevallig op BBC o.i.d.?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Zelfs de Duitse zender ZDF gaat niet voor Borussia Dortmund - Arsenal.
Zie:
VBL / [LIVE @ ZDF] Bayer Leverkusen - AS Monaco #1
WATquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Zelfs de Duitse zender ZDF gaat niet voor Borussia Dortmund - Arsenal.
Zie:
VBL / [LIVE @ ZDF] Bayer Leverkusen - AS Monaco #1
Ik heb gekozen voor Liverpool. Altijd leuk om die lelijke Rodgers te zien verliezenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
Tsjah, wat moet ik hier nog neerzetten om de klacht duidelijk te maken; vanavond spelen Arsenal en Dortmund, de 2 ploegen die wat mij betreft het leukste voetbal spelen, tegen elkaar. Tegelijkertijd speelt ook Atletico tegen Olympiakos en de NOS heeft dus besloten om die wedstrijd uit te zenden. Vermoedelijk omdat Afellay wellicht meespeelt, maar om nou om 1 Nederlandse speler die andere wedstrijd compleet te negeren.
Diego Simeone is heel erg mooi, maar ik heb een paar dagen geleden besloten dat Louis van Gaal nog mooier isquote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
Aah oké, dankjewel voor deze informatie.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Diego Simeone is heel erg mooi, maar ik heb een paar dagen geleden besloten dat Louis van Gaal nog mooier is
Ze zijn natuurlijk allebei prachtigquote:Op woensdag 26 november 2014 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aah oké, dankjewel voor deze informatie.
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef HPLC het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Diego Simeone is heel erg mooi, maar ik heb een paar dagen geleden besloten dat Louis van Gaal nog mooier is
Arsenal heeft maar 1 punt nodig als Galatasaray tenminste wint van Anderlecht vanavond.quote:
Ik dacht dat dat zo'n kut Marokkaan was.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
Vermoedelijk omdat Afellay wellicht meespeelt, maar om nou om 1 Nederlandse speler die andere wedstrijd compleet te negeren.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog bedankt voor deze geile tip.
[..]
Arsenal heeft maar 1 punt nodig als Galatasaray tenminste wint van Anderlecht vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |