SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maak er maar links buiten het stadion vanquote:Op woensdag 26 november 2014 18:47 schreef Heeinz het volgende:
Misschien kunnen we Zimling omtoveren tot een linksback![]()
Zijn eerste wedstrijd speelde hij goed dacht ik, ik weet alleen meer tegen wie dat was.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:50 schreef Tyron het volgende:
HeatWave werd nog boos op Frank omdat Zimling tegen PSG thuis niet meteen in de basis begon.![]()
PSG dus de tweede helft. Toen hij alle ruimte kreeg.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn eerste wedstrijd speelde hij goed dacht ik, ik weet alleen meer tegen wie dat was.
Sindsdien heeft hij alleen maar zwak gespeeld.Oh.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:47 schreef Heeinz het volgende:
Misschien kunnen we Zimling omtoveren tot een linksback
Viergever, Riedewald. Niet zo moeilijk denken.![]()
Raar trouwens dat de Boer Kishna het goed vond doen.
Ik vond hem juist "niet goed lopen".
Bleef in de tweede helft telkens bij de hoek van de 16 staan ipv naar de zijkant zich aanbieden om een driehoekje te vormen etc.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vond het de enige aanvaller die (af en toe) voor dreiging zorgde.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef MouzurX het volgende:
Raar trouwens dat de Boer Kishna het goed vond doen.
Ik vond hem juist "niet goed lopen".
Bleef in de tweede helft telkens bij de hoek van de 16 staan ipv naar de zijkant zich aanbieden om een driehoekje te vormen etc.![]()
Zeker, in dat aspect was hij de enige die een actie probeerde te maken. Maar zonder bal vond ik hem nog niet zo goed. Sowieso staan de aanvallers veel te ver naar voren. Ze moeten meer terugkomen om het veld zo klein mogelijk te houden. Nu worden de verdedigers gewoon alleen gelaten en een 3-1 is het gevolg.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond het de enige aanvaller die (af en toe) voor dreiging zorgde.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boilesen dus net na de winterstop weer inzetbaar dus, valt nog mee. Hoeft er geen speler bij te komen in de winterstop dus, had wel gemoeten als ie het hele seizoen zou zijn uitgeschakeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me een goed plan, rechts buiten het stadion mag ook. Staan ook genoeg kliko's daar.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
maak er maar links buiten het stadion vanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het was zwaar sarcastischquote:Op woensdag 26 november 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever, Riedewald. Niet zo moeilijk denken.![]()
Paar kleine dingetjes.
Zimling is na die bal gisteren gewoon helemaal klaar bij Ajax. Die wordt to-taal niet meer serieus genomen door de rest. Zeker niet als Schone straks ook nog eens weg is. Die moet dus in de winter weg.
Over Boilesen. Opmerkingen dat hij een man van glas is, zijn toch totaal misplaatst? De man krijgt een doodschop. Staan er maar weinig op na zo'n trap.![]()
Dit oude berichtje is nu wel erg pijnlijk gewordenquote:do 18 sep 2014, 10:19
Zimling: 'Zo ben ik nu eenmaal'
AMSTERDAM -
„Wie is Niki, waarom nou Niki? Ik heb het ook gehoord”, zei trainer Frank de Boer na het duel tussen Ajax en Paris Saint-Germain (1-1) over 'zijn' invaller Niki Zimling. „Hij liet nu al zien waarom we hem hebben gehaald.”
Ajax kon pas een vuist maken tegen het peperdure sterrenensemble uit de hoofdstad van Frankrijk nadat Nick Viergever in de rust was achtergebleven in de kleedkamer voor Zimling. De controlerende middenvelder stond nog geen minuut in het veld of hij wees zijn medespelers met armgebaren en luide stem de weg. „Zo ben ik nu eenmaal”, vertelde hij later. „Ik wil ze helpen.”
Bijna iedere bal voorwaarts![]()
![]()
Vond Poulsen eerst ook niks, misschien dat Zimling nog wat kan worden maar ik twijfel er heel erg aanquote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit oude berichtje is nu wel erg pijnlijk geworden![]()
Die had wel even iets meer ervaring dan Zimling natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond Poulsen eerst ook niks, misschien dat Zimling nog wat kan worden maar ik twijfel er heel erg aanVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
die was voetballend tenminste nog een 6je en qua strijd en fysiek heel goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond Poulsen eerst ook niks, misschien dat Zimling nog wat kan worden maar ik twijfel er heel erg aan
Schalke/Juventus/Sevilla/Liverpool
NEC/Club Brugge/Mainz
Dat zegt ook wel alles.![]()
Als het bij 10 weken blijft, dan valt de blessure van Boilesen nog mee. Was al bang voor het hele seizoen er uit.![]()
ach ik vind die boilesen toch helemaal niks. goed dat hij er uit ligt nu, misschien krijgt iemand uit de jeugd wel een kans op de lb positie![]()
In de jeugd is er ook niks voor de linksbackpositie.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef Jordaan020 het volgende:
ach ik vind die boilesen toch helemaal niks. goed dat hij er uit ligt nu, misschien krijgt iemand uit de jeugd wel een kans op de lb positieOh.![]()
Tja vaak slordig maar nog altijd de beste linksback die we hebben, al zal Viergever niet veel minder zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 23:09 schreef Jordaan020 het volgende:
ach ik vind die boilesen toch helemaal niks. goed dat hij er uit ligt nu, misschien krijgt iemand uit de jeugd wel een kans op de lb positie![]()
Watquote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeker, in dat aspect was hij de enige die een actie probeerde te maken. Maar zonder bal vond ik hem nog niet zo goed. Sowieso staan de aanvallers veel te ver naar voren. Ze moeten meer terugkomen om het veld zo klein mogelijk te houden. Nu worden de verdedigers gewoon alleen gelaten en een 3-1 is het gevolg.Zimling kon alle kanten op maar koos voor weer zo'n kansloze terugspeelbal...Waardeloze wissel van F. de Boer weer, in plaats van doordrukken een angsthaas neerzetten waardoor het het team in kakt.
![]()
10 weken is wel snel voor een ingescheurde kruisband volgens mij, die hersteld sowieso niet (zonder operatie) dus zal dan sowieso een zwakke plek blijven lijkt me.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Mensen die zeggen "zo ben ik nu eenmaal..."quote:Op woensdag 26 november 2014 20:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit oude berichtje is nu wel erg pijnlijk geworden
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: