Die moet een van de grote sponsoren goed en op een positieve manier in beeld houden. Kan niet zo zijn dat hij daar staat en iedereen hem negeert.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Naïevoline eist meteen Willem weer op....
Gaat wel opvallen, doet ze altijd als hij er is.
Heeft Rienk al een Hummer gehuurd?
Ja klopt Gio wilt blijven, en Isa ook vertelde ze tegen Patriciaquote:Op woensdag 26 november 2014 18:45 schreef heks29 het volgende:
geheel off topic: maarten v.d. weijden is vader geworden van een dochter.
on topic: gio wil toch volgend jaar ook blijven?
dus zou zuur zijn als hij weg moet.
lot en isa blijven niet volgens mij.
In haar filmpje had ze het over Joey, maar daar houd ze nu wijselijk haar mond over dichtquote:Op woensdag 26 november 2014 19:20 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
zou zomaar kunnen , Naomi ziet Gio als een verse prooi
Tja, dankzij internet is de wereld een dorp geworden...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
Nicoline heeft een aanvraag voor een schilderij uit Amerika gekregen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Mylene het volgende:
Laten we wel wezen, Naomi is toch een veel leuker meisje voor Gio.
Samantha 2.0...quote:Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef Mylene het volgende:
Laten we wel wezen, Naomi is toch een veel leuker meisje voor Gio.
Hij kan toch ook een keer een inhoudelijk gesprek gaan voeren ,met dat varken en LaurA-sociaal?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:18 schreef voederbak het volgende:
[..]
Die moet een van de grote sponsoren goed en op een positieve manier in beeld houden. Kan niet zo zijn dat hij daar staat en iedereen hem negeert.
Isa mag bij het grof vuil.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef isax het volgende:
gios tactiek: naomi versieren en dan isa er ook doorheen loodsen.
Ik gun het Isa de feestmaand thuis te vieren en dat Lot daar in de gevangenis utopia kerstdiners van Vanflessa mag eten. En niet te vergeten de overheerlijke oliebollen 31 dec.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:27 schreef Mylene het volgende:
Mij maakt het niet uit of Lot of Isa naar huis gaat, als Gio maar blijft.
Ondertussen een Naomi die zegt, als jij het mij een paar keer uitlegt. Gio blijft dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |