Aight, heb berichtje in feedback gezet. Komt wel goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mobiel enzo, omdat FOK!
Topquote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aight, heb berichtje in feedback gezet. Komt wel goed.
ik ik ikquote:Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
Vanavond eens een Raid clubje op Hard zoeken én vinden
weekend doe ik mee, zaterdag ofzoquote:woensdag 26 november 2014 15:23 schreef Wiebeldak het volgende:[/b]
[..]
Nope. morgen na 9 uur of in het weekend.
Ik vanavond na 9 uur want Feyenoord, en dan zaterdag.quote:
Je werd wel gemist gister, mocht het plaatsje van wiebel overnemen in een raid die hij met Odi aan het doen was. Zaten ook wat engelsen in, ging best aardig maar toen er nog iemand kapte was er geen doorkomen meer aan bij de gatekeeper.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vanavond na 9 uur want Feyenoord, en dan zaterdag.![]()
werd dinsdag nog uitgenodigd door een paar voor mij onbekende Nederlanders voor de raid. Was wel jammer want ik ging er net mee stoppen.
Oh ik zat er nog geen tien minuutjes in en toen ging een van die engelsen weg, zijn nog een paar invites jou kant op gegaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:15 schreef wiebel535 het volgende:
dacht al dat jij mij vervangen had. internet vloog er uit... Toen ik de stekker van de modem er ff (iets te luidruchtig) uit en weer in had gedaan werd mn zoontje wakker. wou later weer joinen maar was toen vol
. nou ja, heb t checkpoint Nog wel. was normal niveau trouwens.
shiiit. ben direct naar bed gegaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh ik zat er nog geen tien minuutjes in en toen ging een van die engelsen weg, zijn nog een paar invites jou kant op gegaan.
Waarschijnlijk geen raid maar wel online. Wat was jou xbox live tag ook al weer? Zal ik je ff toevoegen. Kom wel pas nadat Feyenoord gespeeld heeft. Kunnen eventueel de Nightfall ook nog doen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef HetAntwoord het volgende:
Heb vanavond ook wel een paar uurtjes tijd, dus laat het maar weten als jullie nog iemand kunnen gebruiken in de raid.
Moleman 360. Nightfall heb ik me nog niet aan durven wagen, dus kunnen we ook doen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen raid maar wel online. Wat was jou xbox live tag ook al weer? Zal ik je ff toevoegen. Kom wel pas nadat Feyenoord gespeeld heeft. Kunnen eventueel de Nightfall ook nog doen?
heb je ook toegevoegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Moleman 360. Nightfall heb ik me nog niet aan durven wagen, dus kunnen we ook doen.
Er zijn wel filmpjes op youtube waar ze alle chests langsgaan, zal die morgen eens checken. Volgens mij zijn er in totaal 5 of 6 loot chests.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
heb je ook toegevoegd.
Was vandaag ffies met mn checkpoint van de raid aan het klooien. bij die pilaren in de lucht net voor de vault of glassss. daar kun je wel verrekte veel kanten op... tunnels Door, helemaal naar beneden. heb lang alles nog niet gezien daar. Zou waarschijnlijk allang bekend zijn, maar heb de indruk dat er nog meer is dan alleen hetgeen we Tot nu toe weten.
Spel eraf gooien en opnieuw installerenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef HetAntwoord het volgende:
Na eerder deze week al een halve dierentuin aan error messages voor m'n kiezen te hebben gekregen, kom ik er nu helemaal niet meer in...lekker dan. Ga wat anders doen voor ik m'n controller uit frustratie opvreet. Ik heb het duo Wiebel & Wiebel toegevoegd aan m'n friends list, misschien tot later vanavond.
!! Echt heerlijk. Ben nu online want de lampjes gaan spelen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef wiebel535 het volgende:
Gefeliciteerd feyenoord boys. lekker. ...
Zat daar toevallig vandaag een filmpje over te checken op youtube (over een evt zesde kist in de raid). Vanaf dat platform bij het begin naar links en daar ergens een tunnel in. Onderin zat dan volgens hem een plek waar een kist zou kunnen staan. Wilde wat anders proberen bij het openen van de vault, maar heb ook gewoon dat checkpoint van de gatekeeper.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
heb je ook toegevoegd.
Was vandaag ffies met mn checkpoint van de raid aan het klooien. bij die pilaren in de lucht net voor de vault of glassss. daar kun je wel verrekte veel kanten op... tunnels Door, helemaal naar beneden. heb lang alles nog niet gezien daar. Zou waarschijnlijk allang bekend zijn, maar heb de indruk dat er nog meer is dan alleen hetgeen we Tot nu toe weten.
er zijn zo donders veel gangen en verborgen area's. lijkt me tijdverspilling om alles te verkennen. Kan beter wachten tot iemand anders t op YouTube zetquote:Op donderdag 27 november 2014 22:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zat daar toevallig vandaag een filmpje over te checken op youtube (over een evt zesde kist in de raid). Vanaf dat platform bij het begin naar links en daar ergens een tunnel in. Onderin zat dan volgens hem een plek waar een kist zou kunnen staan. Wilde wat anders proberen bij het openen van de vault, maar heb ook gewoon dat checkpoint van de gatekeeper.
Geen Icebreakerquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:18 schreef HetAntwoord het volgende:
Voor de mensen die Plan C nog niet in hun bezit hebben: vanaf vandaag weer een paar dagen te koop bij Xur. Hij staat bij de Crucible vendors.
Maar goed ook, anders heeft iedereen mijn schatje en dan gaan ze het zeker nerfenquote:
icebreaker... de redder in nood. Je beste kameraad. Trouwer dan een hond.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:50 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders heeft iedereen mijn schatje en dan gaan ze het zeker nerfen
half 4?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Xur heeft wéér dezelfde rommel, de tering man. Zelfs dat krijgt Bungie niet goed voor elkaar
Iemand nog zin in een Hard checkpoint Atheon vanavond laat ergens?
Je hebt ook zo'n alternatieve route naar de Templars Well en een tweede jumping puzzle.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zat daar toevallig vandaag een filmpje over te checken op youtube (over een evt zesde kist in de raid). Vanaf dat platform bij het begin naar links en daar ergens een tunnel in. Onderin zat dan volgens hem een plek waar een kist zou kunnen staan. Wilde wat anders proberen bij het openen van de vault, maar heb ook gewoon dat checkpoint van de gatekeeper.
Unlocken en meespelen dan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef Jiang153 het volgende:
Oke heb die demo getest en wat een vet spel zeg!
Wanneer ik geld hebquote:
twitter:LukeWasRight twitterde op zondag 30-11-2014 om 21:04:57Crota's End, the next Destiny Raid will begin at Level 30 (Normal) when it goes live on 12/9. reageer retweet
Je hebt dus straks VoG niet meer nodig om 30(+) te worden. Forever 31's worden de nieuwe forever 29's. Normal mode wordt 30, hard waarschijnlijk 32. En de raid launcht op de releaseday dus al.twitter:LukeWasRight twitterde op zondag 30-11-2014 om 21:31:00In The Dark Below there will be other ways to get to Light 30 - and Crota's End - beyond running VOG. reageer retweet
Ik moet nog altijd de chest armor voor m'n Warlock zien te krijgen. Gisteren 45 minuten bezig geweest om 4 man (level 26/27) te helpen om alleen de spire omhoog te krijgen, was echt onbegonnen werk. Toen het eindelijk was gelukt werd ik zonder reden gekickt om vervolgens pas weer in totale chaos bij de templar te worden toegevoegd. In totaal 1,5 uur bezig geweest en er niks voor terug gekregen, dus die paar energy + VoC is zo slecht nog niet.quote:Op maandag 1 december 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
En nog ff in een record tempo de vault of glass door gerend. Man wat ging dat snel maar weer constant energy en maar 1 keer shards. Wel de vision of confluence eruit gekregen.
Moet zeggen dat die Amerikaan wel erg goed was Wiebel?!?
Dat was hij zeker. Maar de rest ook... Dan te bedenken dat freakypat en sqruale? hem voor t eerst deden. gatekeepers en atheon in 1 keer doorgerend.quote:Op maandag 1 december 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
En nog ff in een record tempo de vault of glass door gerend. Man wat ging dat snel maar weer constant energy en maar 1 keer shards. Wel de vision of confluence eruit gekregen.
Gister weer uitgespeeld!? Nice, zag jullie bezig in een volle pot.quote:Op maandag 1 december 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
ja ging mooi. Nu wordt het eens tijd voor de hard mode...quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Gister weer uitgespeeld!? Nice, zag jullie bezig in een volle pot.
Haha zeker.quote:Op maandag 1 december 2014 15:50 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
ja ging mooi. Nu wordt het eens tijd voor de hard mode...
twitter:Bungie twitterde op maandag 01-12-2014 om 18:39:21Destiny Update inbound. Exotics are coming off the workbench. Estimated time of arrival is before 11AM Pacific. http://t.co/n81w7tQQV9 reageer retweet
Editquote:Op maandag 1 december 2014 18:45 schreef VMSDKR het volgende:
twitter:Bungie twitterde op maandag 01-12-2014 om 18:39:21Destiny Update inbound. Exotics are coming off the workbench. Estimated time of arrival is before 11AM Pacific. http://t.co/n81w7tQQV9 reageer retweet
Typfoutje volgens mij, want was 2.quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Reintji het volgende:
Master!
Truth:Magazine Size increased to 3 (was 1)
Al die moeite voor het upgraden van exotics is nu ook wel voorbij
dat is juist kut... ging lekker snel zo.quote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Typfoutje volgens mij, want was 2.
Verder is SGA ook ziek verbeterd qua stability. Bad JuJu, Invective en Pocket Infinity kan ik weinig over zeggen want heb ik niet heel erg geupgrade.
En je kan nu mats kopen. 10 crucible / vanguard marks voor 20 mats.
Oh ja, en Templar cheese is gepatched, maar dat vind ik alleen maar leuk.
Ja, maar zo lame. Een eindbaas van de arena afduwen voor een paar extra shards.quote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
dat is juist kut... ging lekker snel zo.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar zo lame. Een eindbaas van de arena afduwen voor een paar extra shards.Energy
Bij mij precies andersom. Daarom ben ik ook wel blij dat tenminste die exotics geen energy meer nodig hebben lol.quote:Op maandag 1 december 2014 22:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Net alleen ff snel 1x de daily gedaan op 28. Uiteraard weer energy zoals altijd maar dus ook 16 spirit bloom en een blauwe engram. Dan wordt het al is leuker om te doen.
Oh en ik heb de 100 gepasseerd met energy. Shards 8..... Echt een achterlijk spel wat dat betreft.
10 points voor 20 mats.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:52 schreef Friday12 het volgende:
Hoe duur zijn die materials(spinmetal etc) die je met marks kan kopen nu?
Beetje lame dat ze een eindbaas op een platform level ontwerpen waar iedereen vanaf kan vallen, behalve de eindbaas. Sowieso al gek dat hij kon vallen, heeft niet eens pootjes.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, maar zo lame. Een eindbaas van de arena afduwen voor een paar extra shards.
Als dat gaat lukken met die slome kanker idioten hier op de zaak.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:56 schreef Reintji het volgende:
Wiebels! Vanaaf daily>nightfall>weekly?
Gewoon gebruikelijke tijd vertrekken met de mededeling dat je munten moet verzamelen zodat je volgende week je exotische wapens kan upgraden. Moeten ze maar begrip voor hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als dat gaat lukken met die slome kanker idioten hier op de zaak.
Nu pas je 2e 30?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah zo blij dat ik geen spinmetal gefarmed hebHad er 240 nodig voor lvl 30 en nu ben ik 30
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1e hemijn titan kreeg nooit gear weet je nog...
Heb het niet meer gespeeld manquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]amag naab.
Ben ik na al die tijd nog steeds beter geared?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al 1,5 maand niet meer ben ingelogd.
Het viel gelukkig mee. Ik ben ook stront verkouden dus echt prettig voel ik mij al niet en dan zat ook nog eens alles tegen vanmiddag. Collega's durfden niet eens meer wat aan mij te vragenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:03 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Gewoon gebruikelijke tijd vertrekken met de mededeling dat je munten moet verzamelen zodat je volgende week je exotische wapens kan upgraden. Moeten ze maar begrip voor hebben.
vanmiddag met weethetevennietmeer en een engelse gedaan. dooooonders makkelijk deze week. 2x nightfall en heroic in half uur.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:56 schreef Reintji het volgende:
Wiebels! Vanaaf daily>nightfall>weekly?
Was niet mn beste avond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:29 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
vanmiddag met weethetevennietmeer en een engelse gedaan. dooooonders makkelijk deze week. 2x nightfall en heroic in half uur.
donderdag ben ik vrij van werk maar dan heb ik een gezin te runnen hier. Misschien ff rond half 1. weekend moet ik werken en bier drinkenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
Was niet mn beste avond.
Donderdag kan ik ook nog overdag trouwens. Dan had jij al weekend toch?
ik wil mijn body armorquote:Op woensdag 3 december 2014 07:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben tevreden met m'n raid schoenen! Nu alleen m'n armen nog en nog altijd shards want energy kreeg ik weer genoeg.
Wij hebben hem gister op hardmode gecleared. Bij de templar gaan twee guardians na onder. Eentje pakt de templar en eentje gaat op op een hoge plek zitten, rechtsachter zat die van ons. Waarom leg ik later uit. De anderen mensen blijven op de spawn plek, verspreid over het blok. Deze pakken hun sniper en schieten alle oracles neer. De relic holder en de persoon rechtsachter (hoge plek) pakken de geblokkeerde oracles (dus sowieso die linksachter wat niemand goed kan raken) en eventueel ene waar de templar voor spawnt (waardoor de sniper deze niet kunnen raken. De relic holder kan veel harpy's killen, waardoor hij snel aan zijn super komt & het schild van de templar eraf kan halen. Iedereen kan vervolgens op de templar knallen.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:41 schreef Visserij het volgende:
Raid op hard is wel pittig geworden, nu je de templar er niet meer af kan gooien.
Wat is jullie tactiek daar?
Bij mij zitten er nog weleens andere upgrades op. Bv. Meer hand cannon ammo ipv pulse rifles. Kun je voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt. Misschien in je vault totdat je dingen kunt weggeven of ruilen?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Wat te doen met dubbele raidarmor? Levelen en upgraden, alleen levelen of gewoon wegpleuren?
Heb 3 raidhelmets en 3 gloves
Perks zijn altijd hetzelfde, alleen stats verschillen soms wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:28 schreef Visserij het volgende:
[..]
Bij mij zitten er nog weleens andere upgrades op. Bv. Meer hand cannon ammo ipv pulse rifles. Kun je voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt. Misschien in je vault totdat je dingen kunt weggeven of ruilen?
Dat is bij mijn raid jassen dus niet het geval... Inderdaad ook onderscheid in intellect etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Perks zijn altijd hetzelfde, alleen stats verschillen soms wat.
Ik level ze wel gewoon met bounty's en drop ze dan in m'n kluis.
Verschillende perks? Cool.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:08 schreef Visserij het volgende:
[..]
Dat is bij mijn raid jassen dus niet het geval... Inderdaad ook onderscheid in intellect etc.
hoe zoek je die danquote:Op woensdag 3 december 2014 00:31 schreef wiebel535 het volgende:
Nu maar ff paar Amerikanen zoeken voor hard.
xbox one destiny fireteamquote:Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze?
https://www.facebook.com/DestinyTheGame?fref=ts
Vreemde manier om je exotics relevant te houden t.o.v. nieuwe exotics. Had dan gewoon een paar nieuwe upgrades achter de bestaande geknald om ze up te levelen. Dit vind ik wel vreemd. Helemaal omdat ze eerst die exotic shard introduceren en nu pas zeggen dat het eigenlijk verspilde moeite was om die te gebruiken tussen 1-12 en 9-12.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Lees iets verder en daar zie je ook dat ze "nieuwe" shards én energie gaan introduceren voor de armor én wapens uit de nieuwe raid.
Lekker dan, nog meer werk
Hoop dat ze het limiet van de glimmer ook verhogen, 25000 is veel te weinig..![]()
Nice, hier nog één. Deze gasten doen hem zelfs op hard.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:38 schreef wiebel535 het volgende:
Destiny: Vault of Glass - Two Man Raid:
wat een bazen.
Afgezien daarvan, je huidige legendaries kun je ook goodbye zeggen, die levelen niet verder meer. Gelukkig heb ik al mijn "extra" exotics bewaard, ga ik nodig hebben straks.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vreemde manier om je exotics relevant te houden t.o.v. nieuwe exotics. Had dan gewoon een paar nieuwe upgrades achter de bestaande geknald om ze up te levelen. Dit vind ik wel vreemd. Helemaal omdat ze eerst die exotic shard introduceren en nu pas zeggen dat het eigenlijk verspilde moeite was om die te gebruiken tussen 1-12 en 9-12.
Snap er geen reet van. Die Xur is ook alleen in het weekend maar in de toren dus als je op dinsdag iets wil upgraden kan dat niet eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, je huidige legendaries kun je ook goodbye zeggen, die levelen niet verder meer. Gelukkig heb ik al mijn "extra" exotics bewaard, ga ik nodig hebben straks.
Ik denk dat het wel degelijk zin heeft om nu je exotics up te graden. Deze zullen gewoon verder gaan waar het gebleven is. Wil je door de raid komen, heb je deze sowieso nodig. Overigens zou ik gewoon veel exotic items kopen bij Xur, maar het is even afwachten inderdaad. Gelukkig heb ik nog 80 strange coins ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Snap er geen reet van. Die Xur is ook alleen in het weekend maar in de toren dus als je op dinsdag iets wil upgraden kan dat niet eens.
Ik geef wel even helemaal niks meer uit totdat er wat meer duidelijk is.
Ik zou op dit moment helemaal niets meer upgraden, zonde van je exotic shards, xp en moeite. Aangezien je de upgrades straks gewoon "kwijt" bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel degelijk zin heeft om nu je exotics up te graden. Deze zullen gewoon verder gaan waar het gebleven is. Wil je door de raid komen, heb je deze sowieso nodig. Overigens zou ik gewoon veel exotic items kopen bij Xur, maar het is even afwachten inderdaad. Gelukkig heb ik nog 80 strange coins ofzo.
Dank nog voor deze tip, zo hebben we m inderdaad gehaald. Nu alleen nog atheon, had geen tijd meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wij hebben hem gister op hardmode gecleared. Bij de templar gaan twee guardians na onder. Eentje pakt de templar en eentje gaat op op een hoge plek zitten, rechtsachter zat die van ons. Waarom leg ik later uit. De anderen mensen blijven op de spawn plek, verspreid over het blok. Deze pakken hun sniper en schieten alle oracles neer. De relic holder en de persoon rechtsachter (hoge plek) pakken de geblokkeerde oracles (dus sowieso die linksachter wat niemand goed kan raken) en eventueel ene waar de templar voor spawnt (waardoor de sniper deze niet kunnen raken. De relic holder kan veel harpy's killen, waardoor hij snel aan zijn super komt & het schild van de templar eraf kan halen. Iedereen kan vervolgens op de templar knallen.
Dit ging vrij goed gister.
Nu niet. Vanaf wanneer je een nieuwe exotic hebt pas, volgende week. Als je nu een exotic gaat upgraden ben je al dat materiaal kwijt als je hem volgende week inruilt voor een new exotic bij Xur. Je krijgt namelijk gewoon een nieuwe, ongeacht hoever je oude geleveled is.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel degelijk zin heeft om nu je exotics up te graden. Deze zullen gewoon verder gaan waar het gebleven is. Wil je door de raid komen, heb je deze sowieso nodig. Overigens zou ik gewoon veel exotic items kopen bij Xur, maar het is even afwachten inderdaad. Gelukkig heb ik nog 80 strange coins ofzo.
Dit was de maandagupdate inderdaad. Maar volgende week dinsdag komt TDB en dan gaat alles weer veranderen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Visserij het volgende:
Huh, de base attack van Exotics is toch gewoon verhoogd van 260 naar 274?
Exotic shards krijg je ook door exotic te dismantlen, heb dat al voor 1 gun gedaan. Armor en Wapens nu dus uniform; prima geregeld. Heb nog wat dubbele exotics in de kluis liggen, en wat hunter armor.
Verder zie ik dat mn Vex Mytho gewoon naar 323 attack is gegaan. Had die al op 300 geupgrade.
Ik kan op mijn werk het nieuwsbericht niet openen helaas, dus ik kan VMSDKRS bron niet lezen.
Als dit echt zo gaat werken, weet ik niet of ik nog heel veel Destiny ga spelen. Ik ga niet m'n maxed weapons opnieuw maxen.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit was de maandagupdate inderdaad. Maar volgende week dinsdag komt TDB en dan gaat alles weer veranderen.
In het kort komt het erop neer dat legendaries niet meer boven 300 komen, en exotics wel.
Om je exotic hoger te krijgen moet je hem naar XUr brengen en die geeft je een nieuwe exotic maar met een hogere base attack of defense. Die moet je dan weer helemaal gaan levelen en upgraden tot 323 oid. En dat kost weer mats en exotic shards.
Als je dus tussen maandag en komende dinsdag wapens exotics geshard hebt om andere exotics te upgraden is dat zonde want die upgrades zijn compleet waardeloos als je straks je wapen inruilt bij Xur, je krijgt gewoon een nieuwe. Of je oude nu maxed is of niet.
En daar zit het pijnpunt een beetje. Dat Bungie dat zo slecht communiceert. Maar goed, je moet die blogpost maar eens lezen als je tijd hebt.
Hoeft toch ook niet. Alleen van toepassing in de nieuwe DLC toch? Huidige en strikes blijven toch het level behouden wat ze nu hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef Visserij het volgende:
[..]
Als dit echt zo gaat werken, weet ik niet of ik nog heel veel Destiny ga spelen. Ik ga niet m'n maxed weapons opnieuw maxen.
Ik ben nog nooit gekicked uit iets... dus dat is denk ik afhankelijk van gebruiker, of misschien wel een issue met router instellingen. Speel dagelijks (daily, en 2a3 uur crucible) en ben nog nooit uit iets gekicked.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:03 schreef Reintji het volgende:
Vind het sowieso een rommelige game worden zo. Best wel grotere veranderingen in het loot/materiaal systeem sinds de launch. Regelmatig kicks uit raids/strikes of zelfs campaign. Halo was wel zo overzichtelijk wat dat betreft. Daar deden ze alleen wat aan de MP.
Dan heb je waarschijnlijk gelukquote:Op donderdag 4 december 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gekicked uit iets... dus dat is denk ik afhankelijk van gebruiker, of misschien wel een issue met router instellingen. Speel dagelijks (daily, en 2a3 uur crucible) en ben nog nooit uit iets gekicked.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geluk. Heel veel mensen worden eruit gekicked en niet zo zuinig ook.
Een hele slechte grap of misschien een aanwijzing dat je dit wapen maar beter kunt hebben voor de nieuwe raid? Maar ja, iedereen heeft dat ding al lang lijkt me...quote:
Ik niet, ik heb Pocket Infinity al, en 77 Wizard en LIGHT/ BEWARE ook allebei op 300.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Een hele slechte grap of misschien een aanwijzing dat je dit wapen maar beter kunt hebben voor de nieuwe raid? Maar ja, iedereen heeft dat ding al lang lijkt me...
Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb Pocket Infinity al, en 77 Wizard en LIGHT/ BEWARE ook allebei op 300.
Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:03 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?
Heb alleen Patience & Time als exotic met arc damage. Die camouflage perk is wel ok, maar denk niet dat ik deze nog vaak ga gebruiken als ik straks Icebreaker heb geupgrade.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Visserij het volgende:
[..]
Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.
Als ik naar de nieuwe Raid gear kijk zie ik heel veel Arc damage. Vind ik nu ook een wat ondergeschoven kindje. M.i. belangrijk voor nieuwe Raid dus. Plan C vind ik een fijne machine.
Welke Arc wapens vinden jullie goed?
Ja klopt, 54 nu. Misschien doe ik het wel maar ga sowieso ook heavy ammo synths en shards kopen. Ben al 30 dus helm heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:03 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?
Ik heb een The Swarm met arc dmg. Kan 58 in een magazijn meenemen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Visserij het volgende:
[..]
Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.
Als ik naar de nieuwe Raid gear kijk zie ik heel veel Arc damage. Vind ik nu ook een wat ondergeschoven kindje. M.i. belangrijk voor nieuwe Raid dus. Plan C vind ik een fijne machine.
Welke Arc wapens vinden jullie goed?
Nee want dan moet je nog een raid vest hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:12 schreef wiebel535 het volgende:
ik heb nu een titan, 29 3/4. legendary helm, exotic vest, raid armen en benen. Als ik dat vest inruil voor een legendary en de exotic helm aanschaf dan kom ik zeker nog niet tot level 30?
Iron banner gear heeft ook 30 light.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
Nee, je moet 4x30 light hebben dus 3 raidgear + 1 Exotic óf 4 raidgear. Legendary's met uitzondering van raidgear hebben max 27 light dus dan red je de 120 niet.
Sorry las het verkeerd eerst.
Ja oke true. Ik zeg niks meer want ik ga steeds in de fout.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Iron banner gear heeft ook 30 light.
kutquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
Nee, je moet 4x30 light hebben dus 3 raidgear + 1 Exotic óf 4 raidgear. Legendary's met uitzondering van raidgear hebben max 27 light dus dan red je de 120 niet.
Sorry las het verkeerd eerst.
ach nog een paar dagen tot de uitbreiding... Dan zal level 30 wel makkelijker wordenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:26 schreef Reintji het volgende:
Toch maar mijzelf getrakteerd op een exotic titan helm, in afwachting van een raid chestpiece. Dank u sinterxur.
Nu een legendary pet, ironbanner wanten, exotische bodywarmer en raid laarzen. Beetje zelfde "probleem" als wiebel zie ik.
dat raid vest krijg je zeker ook alleen op hard mode?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:33 schreef HetAntwoord het volgende:
Gvd jongens, nu begrijp ik er (alweer) niets van haha. Heb alleen Iron Banner boots en raid gauntlets + exotic helm, maar dacht dus ook dat ik na de uitbreiding door kon naar lvl 30. Voel me inmiddels een redelijke kneus tussen al die lvl 30's in de toren.Dit is toch niet meer te begrijpen voor de normale gamer die af en toe een paar uurtjes wil knallen, thanks Bungie!
Valt mee. Alles max is nu lvl 29,75 (117 light). Je hebt of een raid chest armor nodig met deze set of een raid helm met exotic chest. Zonder gebruik te maken van de dlc!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:33 schreef HetAntwoord het volgende:
Gvd jongens, nu begrijp ik er (alweer) niets van haha. Heb alleen Iron Banner boots en raid gauntlets + exotic helm, maar dacht dus ook dat ik na de uitbreiding door kon naar lvl 30. Voel me inmiddels een redelijke kneus tussen al die lvl 30's in de toren.Dit is toch niet meer te begrijpen voor de normale gamer die af en toe een paar uurtjes wil knallen, thanks Bungie!
Nee, kan ook op normal.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
dat raid vest krijg je zeker ook alleen op hard mode?
Thanks, het begint inmiddels te dagen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Valt mee. Alles max is nu lvl 29,75 (117 light). Je hebt of een raid chest armor nodig met deze set of een raid helm met exotic chest. Zonder gebruik te maken van de dlc!
Met een chest armor uit de dlc kun je ongetwijfeld ook verder dan 30. Met alleen legendary kan je ook tot 28.
Nee die heb ik op normal gekregen. Ik moet alleen nog raid handschoenen voor lvl 30.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
dat raid vest krijg je zeker ook alleen op hard mode?
Heb je daar mensen voor?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:09 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Thanks, het begint inmiddels te dagen.Van het weekend toch nog maar eens de raid proberen dan.
Komt er ook zeker. Ik wil gewoon meer ervaring op doen met de raid zodat ik precies weet wat waar te doen op iedere positie. Dat begrepen zij ook maar dan moet je wel mensen hebben die weten hoe dat allemaal precies snel en handig gaat. Zij waren bereid mij dat uit te leggen. Hadden hem op hard ook al vele malen uitgespeeld.quote:
Nog beter! Als ik het zo lees hebben jullie allemaal veel meer ervaring dan ik, dus hobbel graag mee als het mag.quote:
Gamertag? Xbox one toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:23 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Nog beter! Als ik het zo lees hebben jullie allemaal veel meer ervaring dan ik, dus hobbel graag mee als het mag.
Moleman 360, maar speel inderdaad op Xbox One. Misschien dat ik vanavond nog online ben maar moet eerst nog sociaal doen in real life.quote:
Staat al een tijdje op pending.....quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Moleman 360, maar speel inderdaad op Xbox One. Misschien dat ik vanavond nog online ben maar moet eerst nog sociaal doen in real life.
Weekly?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk VoG een keer gehaald
Body armor gekregen. Nu moet ik nog 2 strange coins hebben, zodat ik me helm bij xur kan kopen...
Tips om strange coins te farmen?
Bunny voice: "lekker"!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk VoG een keer gehaald
Body armor gekregen. Nu moet ik nog 2 strange coins hebben, zodat ik me helm bij xur kan kopen...
Tips om strange coins te farmen?
yes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bunny voice: "lekker"!
Met de usual suspects? Masaka etc?
3 man beneden 3 man boven snipen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:49 schreef Reintji het volgende:
Leuke loot. Hoe hebben jullie dat nu bij de templar gedaan?
Is dat echt zo? Vandaar al die lag luitjes tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
De verbindingen in de crucible zijn echt om te janken de laatste tijd.
Alleen maar lui met lag, en helaas heb je dan nog voordeel in destiny ook nog....
Ik speel met 3 mensen steeds crucible, allemaal gewoon goede verbindingen altijd gehad en spelen goed.quote:Op zondag 7 december 2014 11:47 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Vandaar al die lag luitjes tegenwoordig.
quote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef wiebel535 het volgende:
nl.ign.com/destiny/79096/news/destiny-iron-banner-keert-terug-op-16-december
Whehe toch nog raidje gevonden?quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren nog een keer Atheon verslagen maar nu met de Titan. Ging alleen om een Atheon checkpoint maar wel weer een vision of confluence.
Ja. Met de Belgen weer.quote:
M'n profiel stond blijkbaar al een hele tijd op "niet zichtbaar voor anderen". En ik me maar afvragen waarom ik nooit ergens voor uitgenodigd word...quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op pending.....
Via PSN zie ik expected delivery date morgen 10 AM, dus vanaf morgenochtend. Ik kan me niet voorstellen dat dat voor xBone anders is.quote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer kunnen we dark Below spelen? De 1 zegt morgen als de wekelijkse reset gedaan word. De ander zegt weer vrijdag?
Maar volgens mij toch gewoon morgen?
Vanaf morgen op de Xbox One, ook de nieuwe raid zou meteen beschikbaar moeten zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer kunnen we dark Below spelen? De 1 zegt morgen als de wekelijkse reset gedaan word. De ander zegt weer vrijdag?
Maar volgens mij toch gewoon morgen?
Ik ook wel opzich. Moet alleen ff kijken hoe laat het wordt op het werk. Denk rond een.uur of 8 online. Morgen sowieso 7 uur al.quote:Op maandag 8 december 2014 08:59 schreef Reintji het volgende:
Ik ben er wel en wel zin in een raid op normal.
ik ben do tm zo vrijquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef HetAntwoord het volgende:
Bij deze mijn dank aan de heren Baas en vooral Wiebeldak, door de nightfall heenblazen + exotic armor krijgen voor m'n lvl 28 titan was meer dan nice. Nu nog een halve dag wachten op TDB...voel ik daar een verkoudheid en wat daagjes op de bank aankomen?
Mooi! Ik vertrouw er op dat je tegen die tijd minimaal level 31 bent, de nieuwe raid succesvol hebt afgerond en je ons er door heen kunt loodsen.quote:
Ik acht de kans klein dat de raid wereldwijd als eerste wordt gecleared door een aantal FOK! guardians.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:54 schreef Visserij het volgende:
Zo. Hebben jullie de nieuwe Raid al in de pocket?
Ik zat net ook even met een schuin oog te kijken ja. Ik zie wat lui bij een checkpoint steeds opnieuw allemaal ineens doodvallen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:31 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat de raid wereldwijd als eerste wordt gecleared door een aantal FOK! guardians.Laat eerst die amerikanen maar eens uitzoeken hoe alles werkt en zo. Zit nu op kantoor en ben af en toe naar een twitch kanaal aan het kijken. Ziet er erg vet uit, volgens mij zijn ze nu voor de 15e keer proberen de eindbaas te verslaan haha.
jep. Is weer genoeg te doen nu.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:27 schreef jackson het volgende:
Heb me uitstekend vermaakt met Destiny maar ik verwacht de add-on niet te gaan kopen voorlopig. Nog teveel andere games liggen waar ik me goed mee vermaak. Hier pakt een ieder wel de uitbreiding mee of?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:12 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Mooi! Ik vertrouw er op dat je tegen die tijd minimaal level 31 bent, de nieuwe raid succesvol hebt afgerond en je ons er door heen kunt loodsen.
Geen idee, ben de nieuwe story missies en bounties solo aan het doen zodat ik lekker veel thralls kan afknallen. Ga d'r zo mee kappen want er moet ook nog voetbal gekeken worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bij ons werkt de party niet. Hebben jullie daar ook last van?
Die Fusion rifle is echt nicequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wel de Murmur en de against all odds gekregen. Dat laatste is een hele fijne machine gun
Niet waar! Je moet gewoon de andere missies doen en dan krijg je er een van doe de strike.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar nightfall kunnen we niet doen. Die moet eerst unlocked worden door een bounty bij xur. En die komt pas vrijdag
serieus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet waar! Je moet gewoon de andere missies doen en dan krijg je er een van doe de strike.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn nu bezig met de nieuwe strike
ja duh, dat hadden we al door.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn vaak grote waves dus op passen dat je er niet in rent
Op het einde bij de wizard boss als je de deur rechtdoor neemt dan meteen rechts boven op spring. Daar kun je bij hun spawn portal veilig staan en de boss snipen bvquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja duh, dat hadden we al door.
Ik bedoel plekjes waar we veilig staan
Zijn er 2 nieuwe strikes dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
Die storymissions zijn wel oké, niks bijzonders. Die strike gaat ook wel, best saai op het eind. Die PS4-exclusive strike is helemaal geen reet aan. Nóg een Hydra.Die bounty's van Eris zijn wel grappig, en er zitten wel toffe wapens tussen.
Raid geprobeerd maar niemand had eigenlijk een idee hoe het moest, doe hem in het weekend wel eens als er meer duidelijk is.
Wel leuke DLC, maar niet 'wow' ofzo.
daar word je ook wel redelijk geraakt hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op het einde bij de wizard boss als je de deur rechtdoor neemt dan meteen rechts boven op spring. Daar kun je bij hun spawn portal veilig staan en de boss snipen bv
Ook alleen als alle adds dood zijn en alleen de boss er staatquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar word je ook wel redelijk geraakt hoor.
Maar misschien komt het omdat we een debiel in ons fireteam hadden die als een gek rondjes begon te lopen
ik stond achter de deur En dat ging wel goed. En we hebben nog een kamertje ontdekt aan de andere kan. Ook wel Goed plekje denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook alleen als alle adds dood zijn en alleen de boss er staat
Balen zeg. Morgen + vrijdag werk ik vanuit thuis, dan moet ik wel echt al m'n wilskracht aanspreken om niet in de baas z'n tijd te gaan gamen.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoop er vanavond echt te zijn. Het is zo ontzettend druk op het werk momenteel dat ik zo aan de 50 a 60 uren in de week zit.... En dat precies terwijl de DLC uit is.
Met de murmur ben ik volop bezigquote:Op woensdag 10 december 2014 09:03 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Balen zeg. Morgen + vrijdag werk ik vanuit thuis, dan moet ik wel echt al m'n wilskracht aanspreken om niet in de baas z'n tijd te gaan gamen.![]()
Je krijgt nu trouwens groene en blauwe engrams bij de vleet. Terug naar de toren om groene engrams te kopen of een tekort aan glimmer is geen probleem meer.
Iemand al een van die nieuwe exotic wapens of de Murmur volledig geupgrade?
Ja ik wil die helm kopenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef Visserij het volgende:
Jullie ook gezien dat je bij de vanguard armor kunt kopen tot level 33?
Light 33 he niet level 33quote:Op woensdag 10 december 2014 10:29 schreef Visserij het volgende:
Jullie ook gezien dat je bij de vanguard armor kunt kopen tot level 33?
Die nieuwe strike die nu de nightfall is op aarde, en The Undying Mind op Mars. In de Black Garden. Maar die is saai.quote:
Welk lvl ben je? Neem aan niet boven de 24 dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef Jiang153 het volgende:
Iedereen hier met nieuwe strikes en ik faal al bij phogoth
Probeer je die missie solo te doen? Als je bij de eindbaas bent, eerst alle andere vijanden in de ruimte afknallen en niet blind naar voren rennen. Als je dat hebt gedaan, helemaal links achterin bij de rotsjes gaan staan. Daar heb je goede cover en kun je op Phogoth blijven knallen zonder al te veel schade op te lopen. Je hoeft dan alleen nog op te passen voor de vijanden die uit dat dropship komen, de wizards en zo heb je dan helemaal geen last van.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef Jiang153 het volgende:
Iedereen hier met nieuwe strikes en ik faal al bij phogoth
23 nuquote:Op woensdag 10 december 2014 18:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Welk lvl ben je? Neem aan niet boven de 24 dan?
Nee probeer het vaak met team. Doe geen missies soloquote:Op woensdag 10 december 2014 18:32 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Probeer je die missie solo te doen? Als je bij de eindbaas bent, eerst alle andere vijanden in de ruimte afknallen en niet blind naar voren rennen. Als je dat hebt gedaan, helemaal links achterin bij de rotsjes gaan staan. Daar heb je goede cover en kun je op Phogoth blijven knallen zonder al te veel schade op te lopen. Je hoeft dan alleen nog op te passen voor de vijanden die uit dat dropship komen, de wizards en zo heb je dan helemaal geen last van.
Volgens mij heb ik jou al op psn... Zal even kijken straks.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als er mensen zijn die vaker willen raiden hit me up.
We hebben wat mensen die het al paar keer gedaan hebben, maar we willen het nu wat vaker gaan doen en missen nog 1 a 2 mensen vaak.
PS4: kneusteun
Stuur maar een invite als het zover is en ik online ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Als er mensen zijn die vaker willen raiden hit me up.
We hebben wat mensen die het al paar keer gedaan hebben, maar we willen het nu wat vaker gaan doen en missen nog 1 a 2 mensen vaak.
PS4: kneusteun
Ben je nog verder gegaan nadat ik ging slapen?quote:Op donderdag 11 december 2014 07:08 schreef Wiebeldak het volgende:
VOG was gisteren een goed idee. Hep nu 28 shards, iets wat ik nodig had.
Ik kom juist zwaar shards te kortquote:Op donderdag 11 december 2014 11:54 schreef Visserij het volgende:
Gisteren Nightfall gedaan. Fucking 8 shards. Geef mij eens gewoon dikke wapens!
The vault off glass ff gedaan in record tempo.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je nog verder gegaan nadat ik ging slapen?
Ik heb nu 60 energy en 10 shards
Ik heb 2 chars op level 30, en nog stuk of 30 shards over. Geef mij maar gewoon nieuwe wapens, maar ben ook blij met nieuwe DLC armor.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kom juist zwaar shards te kort
Mooie optie zou zijn om shareplay op afstand te kunnen startenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik heb 2 chars op level 30, en nog stuk of 30 shards over. Geef mij maar gewoon nieuwe wapens, maar ben ook blij met nieuwe DLC armor.
Vanavond vlieg ik naar Londen, dus het Xur Fest dit weekend ga ik missen.
Volgens mij door vanguard rep te levelen. Ben ook aan het sparen voor die helm.m ;-)quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is vanguard commendation
Hoe krijg je 1/1, wilde helm kopen
Ja, die kun je solo ophalen. Lekker!quote:
HOE??? Is het duidelijk? Want dan ga ik mijn xbox nog niet uitzettenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ja, die kun je solo ophalen. Lekker!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HOE??? Is het duidelijk? Want dan ga ik mijn xbox nog niet uitzetten
Ja hoor en bij mij staat het kistje nietquote:
Ik heb het zelf nog niet aangedurfd (je bent toch in je eentje in het donker he...quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor en bij mij staat het kistje niet
Na een half uurtje had ik hemquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet aangedurfd (je bent toch in je eentje in het donker he...) maar begrijp uit de filmpjes op youtube dat het kistje in verschillende kamers kan spawnen. Je kan je dus laten afschieten en het nog een keer proberen, misschien dat 'ie er dan wel staat.
nerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na een half uurtje had ik hem![]()
2 radiant shards. Wat kan je hiermee\?
In crucible is het een gevaarlijk wapen, als iemand lag heeft dan kan hij je eerst nog 2x slaan voordat hij doodvalt.....quote:
Nee, want hij dropt ook niet. In de HM raid misschien. Denk dat ze dat met opzet gedaan hebben zodat niet iedereen na 3 dagen alles al heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:38 schreef Mestreech1990 het volgende:
Weet iemand een andere manier om die Murmur up te graden? Je hebt zo'n ding nodig van Era, maar die kun je pas kopen na rank 3...Dat duurt echt nog een eeuwigheid.
Ben pas na 12 uur thuis. Weet alleen niet of ik dan nog in staat ben om te gamenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
VoG vanavond? 19:00 uur?
We zoeken er nog 3
Ah die heb ik gisteren gehaald, Ezrok of zoiets. Die komt bij het "defend the warsat" event in skywatch langsquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Heb trouwens 3 nieuwe legendary cloaks voor de hunter waarvan er 2 echt tof uitzien. Moet zeggen dat die bounties van Eris niet de makkelijkste zijn. Moet nu iemand killen in een public event bij skywatch.
Ook als fallen tegen hive bezig isquote:Op maandag 15 december 2014 10:22 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Ah die heb ik gisteren gehaald, Ezrok of zoiets. Die komt bij het "defend the warsat" event in skywatch langs
Urzok the hated, ja die leg je zo om. Jammer dat Xur al weg is....quote:Op maandag 15 december 2014 10:22 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Ah die heb ik gisteren gehaald, Ezrok of zoiets. Die komt bij het "defend the warsat" event in skywatch langs
En nu de rest ook solo....kom op, je kunt het!quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor en bij mij staat het kistje niet
Er zijn ook al gasten op de Destiny-Reddit die beweren dat Crota te solo'en is, dus het is nu wachten op de eerste video daarvan.quote:Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef HetAntwoord het volgende:
Mensen zijn niet wijs of hebben te veel tijd.
Had ik gisteren nog het gevoel lekker bezig te zijn toen ik m'n TDB solar shotgun aan het levelen was... Eigenlijk is dit helemaal geen game voor mij, heb continu het gevoel dat ik achter loop en nog van alles moet doen om bij te blijven. Als ik klusjes wil doen dan stap ik wel weer terug in het echte leven. Dat geschreven hebbende, vanavond nog maar een keer gauw de Weekly Heroic doen met m'n tweede character voor de extra coins.quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
Worlds first 32 is er ook al.
Dude heeft in 6 dagen 5x een warlock van 1-20 geleveled, de raid gedaan en zo al die shards verzameld / dubbele gear gedismantled om zijn main warlock naar 32 te levelen.
Wat een sick fuck.
https://www.bungie.net/en/Profile/254/8678160
Valt wel mee man, volgende DLC komt pas volgend jaar in het voorjaar. Voor de rest is er weinig meer te doen behalve je raidgear levelen en met Eris' quests bezig gaan. Er is geen haast bij eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Had ik gisteren nog het gevoel lekker bezig te zijn toen ik m'n TDB solar shotgun aan het levelen was... Eigenlijk is dit helemaal geen game voor mij, heb continu het gevoel dat ik achter loop en nog van alles moet doen om bij te blijven. Als ik klusjes wil doen dan stap ik wel weer terug in het echte leven. Dat geschreven hebbende, vanavond nog maar een keer gauw de Weekly Heroic doen met m'n tweede character voor de extra coins.
The big three-oh...congratulations! Ik kreeg alleen maar gear voor m'n hunter en kon bijna alle nieuwe armor tegelijk levelen. Gevolg: die is al lvl 31 en m'n eerste character (Warlock) zit nog op 29. Boo hooquote:
Nightfall? Welke is dat deze week?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
59 minuten na reset heb ik al m'n geluk voor deze week al opgebruikt.
[ afbeelding ]
Summoning Pits met Arc damage.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Nightfall? Welke is dat deze week?
Het nieuwe grinden om je oude wapens weer op orde te krijgen is inderdaad tergend. Tuurlijk is die extra damage leuk, maar waarom ze het hele wapen hebben gereset en je dus ook alle upgrades/perks kwijt bent begrijp ik niet. Als je bedenkt dat bij de volgende DLC ze dit grapje weer uit kunnen halen (met nieuwe materials/shards/whatever)...waarom zou je dan nu uberhaupt al die moeite doen voor dat beetje extra damage op je wapens?
Een VoGje ben ik bij! Zullen we hard spelen? Dan meer kans op Fatebringer...quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die vanavond eventueel zin hebben in een VoG of de nieuwe raid? we hebben al rond de 3 a 4 mensen
ligt er beetje aan hoe de lvl's van iedereen zijn, meeste bij ons is geloof ik wel 30.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Visserij het volgende:
[..]
Een VoGje ben ik bij! Zullen we hard spelen? Dan meer kans op Fatebringer...
Als het op de ps4 is wil ik wel mee ook lvl 30quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ligt er beetje aan hoe de lvl's van iedereen zijn, meeste bij ons is geloof ik wel 30.
Ok, ik zal vanavond wel ff hier posten hoe wat en waar. (nu nog druk op het werk)quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het op de ps4 is wil ik wel mee ook lvl 30
Ok als het na 7 is dan moet het goedkomenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ok, ik zal vanavond wel ff hier posten hoe wat en waar. (nu nog druk op het werk)
Zal uurtje of 19:00 a 20:00 zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok als het na 7 is dan moet het goedkomen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zal uurtje of 19:00 a 20:00 zijn.
Lekker! Die wil ik ook nog altijd hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
59 minuten na reset heb ik al m'n geluk voor deze week al opgebruikt.
[ afbeelding ]
Sorry!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lekker! Die wil ik ook nog altijd hebben.
Reintji kreeg gisteren met de Nightfall een nieuwe exotic helm uit de DLC. Ook fucking mazzel
i dont care. moet alleen nog een helm tot light 33. die haal ik wel voor vanguard puntenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Reintji het volgende:
Ja hoor, Iron Banner gereset en je moet je gear opnieuw verdienen wanneer je meer dan 30light erop wil.
Sorry iedereen was zo ongeduldig dat er al iemand anders (zelfs 1 teveel) in fireteam zat.quote:
die kreeg ik vandaag uit de nightfall, die een legendary engram droptequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
i dont care. moet alleen nog een helm tot light 33. die haal ik wel voor vanguard punten.
Ja maar, dikke wolven op je schouders toch!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
i dont care. moet alleen nog een helm tot light 33. die haal ik wel voor vanguard punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |