Ja, leuk... ik verspreek me.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Wou![]()
Overigens was het aanbod in games in het eerste jaar vd ps3 ook maar karig.
Ik schrijf de PS4 zeker nog niet af hoor. Maar tot nu toe had ik er gewoon veel meer van verwacht.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:19 schreef AlexRow het volgende:
hij is pas net uit, geef het nog een jaartje. De ps3 was ook niet in 1 keer geweldig.
De PS3 kwam uit in 2007, en in 2007 had je al:quote:Op woensdag 26 november 2014 15:19 schreef AlexRow het volgende:
hij is pas net uit, geef het nog een jaartje. De ps3 was ook niet in 1 keer geweldig.
Mirror's Edge heb ik nooit gespeeld op de PS3. Toentertijd langs me heen gegaan. Ik denk dat ik daarom voor dat spel ga. Alleen: Die komt pas ergens in 2015 uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:38 schreef Baconbus het volgende:
Je geeft zelf al de reden voor je teleurstelling.
Veel van de games die je dik vond op PS3 waren games die je voor het eerst speelde.
Net als in de filmindustrie gaat het in de game-industrie steeds meer om franchises creëren.
Dat betekent meer van hetzelfde, omdat mensen met hun portemonnee hebben laten zien dat te waarderen. De keerzijde daarvan is dat je minder games zal krijgen die echt 'nieuw' zijn, en meer games die voorgangers hebben of een combinatie zijn van spelelementen uit eerdere games.
Is denk ik dan het handigst om goed te kijken welke games uit komen om te kijken welke je wel nieuw en leuk lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort spellen koop je tegenwoordig voor 5 tot 10 euro.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Wat een gezever
De PS3 zoog gigantisch toen ie uit kwam. Toen rouleerde de xbox360. Pas op en na de helft werd de Ps3 echt geil met god of war etc.
Je vergelijkt de ps4 nu al met de PS3 dat al vijf jaar bestaat, als t niet al meer is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
De PS3 kwam uit in 2007, en in 2007 had je al:
Assassin's Creed (2007)
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (2007)
Uncharted: Drake's Fortune (2007)
Toch wel spellen die naam hebben gemaakt.
De PS4 kwam uit in 2013, we zitten bijna in 2015.
Ik heb ook nog de goeie hoop hoor. De XboxOne is minstens zo matig. Ik wacht alleen op een paar nieuwe reeks games. Alleen het duurt me in mijn ogen te lang. Nog geen enkel spel heeft écht naam gemaakt op de PS4.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:40 schreef Ixnay het volgende:
Toen de PS3 uitkwam dacht ik dat ie nooit de PS2 ging overtreffen, dat heb ik volgehouden tot ca 2010.
Ik denk dat we geduld moeten hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:25 schreef Ixnay het volgende:
2014 is het meest matige gamejaar van de afgelopen 10 jaar.
Dit is ook wel een mooie, de PS3 kwam in maart 2007 uit in Europa en was toen al een tijdje uit in de USA en Japan, de PS4 kwam bijna wereldwijd uit op 29 november, scheelt een maand of 7 aan games.... (+3 maanden als je de USA/JP games mee rekent)quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Assassin's Creed (2007)
Wat ik al eerder zei: Met Destiny, FIFA2015, Watch_dogs en AC:Unity had ik al een mooi beginaanbod. Alle 4 teleurstellingen. Wees toch eerlijk: Ze hebben toch nog geen goed spel gemaakt voor de PS4? Diablo 3 hooguit. Het is zelfs zo armoedig dat je allemaal spellen uitbrengen die een of twee jaar eerder al voor de PS3 waren: The Last of Us, Metro, Tomb Raider, Sleeping Dogs etc.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie, de PS3 kwam in maart 2007 uit in Europa en was toen al een tijdje uit in de USA en Japan, de PS4 kwam bijna wereldwijd uit op 29 november, scheelt een maand of 7 aan games.... (+3 maanden als je de USA/JP games mee rekent)
Daarbij zal ik nooit begrijpen dat iemand een console koopt en pas daarna gaat kijken of er wat leuke games voor hem/haar bij zitten.
Absoluut niet mee eens nee, anders had ik dat ding niet gekocht....quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: Met Destiny, FIFA2015, Watch_dogs en AC:Unity had ik al een mooi beginaanbod. Alle 4 teleurstellingen. Wees toch eerlijk: Ze hebben toch nog geen goed spel gemaakt voor de PS4?
Blijkbaar toch genoeg behoefte aan geweest gezien de verkopen van de meesten.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef satecl het volgende:Diablo 3 hooguit. Het is zelfs zo armoedig dat je allemaal spellen uitbrengen die een of twee jaar eerder al voor de PS3 waren: The Last of Us, Metro, Tomb Raider, Sleeping Dogs etc.
Wat een melkerij. Een PSX classic helemaal in HD oppoetsen snap ik nog wel... Maar een game die onlangs is uitgebracht.... Schandalig.
Modern Warfare, Uncharted en AC kwamen in november 2007 uit, 8 maanden na de release van de PS3.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef satecl het volgende:
Ja en de PS3 was inderdaad al 4 maanden uit in Japan, maar binnen een jaar kwamen al wel games uit als Uncharted, Assassins Creed, CoD 4 etc. uit.
Zal ik dan even voor de 3e keer vertellen dat er wel degelijk games waren, maar allemaal flops zijn geworden: FIFA2015, Watch_Dogs, Destiny en AC:U.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens nee, anders had ik dat ding niet gekocht....
[..]
Blijkbaar toch genoeg behoefte aan geweest gezien de verkopen van de meesten.
[..]
Modern Warfare, Uncharted en AC kwamen in november 2007 uit, 8 maanden na de release van de PS3.
AC was een ongelooflijke kutgame trouwens maar dat terzijde...
Voor de PS4 zijn in de eerste 8 maanden ook prima games uitgekomen, misschien jouw smaak niet maar dan kom ik weer terug op mijn laatste zin van net, waarom koop je een console als er geen games op zijn die je wil spelen?
Je noemt steeds de 4 grootste teleurstellingen op maar er zijn zat kleinere games die wel leuk zijn/waren. Er zijn trouwens miljoenen mensen die zich wel vermaken met je genoemde games.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Zal ik dan even voor de 3e keer vertellen dat er wel degelijk games waren, maar allemaal flops zijn geworden: FIFA2015, Watch_Dogs, Destiny en AC:U.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef Kreator het volgende:
Is de ps4 eigenlijk al zover dat er een mediacenter van gemaakt kan worden, à la ps3 met Ps3MediaServer?
Misschien dat ik dan nog wel een keer overstap.
Noem jij eens een paar spellen waarom je mensen adviseert een PS4 te kopen?quote:Op donderdag 27 november 2014 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je noemt steeds de 4 grootste teleurstellingen op maar er zijn zat kleinere games die wel leuk zijn/waren. Er zijn trouwens miljoenen mensen die zich wel vermaken met je genoemde games.
Het komt weer neer op smaak en als je een console koopt zou je toch eerst moeten kijken naar de games die er zijn, toch?
[..]
Nope, nog niet.
Ja maar je vergeet het feitje dat in Japan/US de PS3 al veel langer uit was en de PS4 is ongeveer overal tegelijk uit gekomenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Assassin's Creed (2007)
Die lijst wordt te lang, maar ik kocht de PS4 om Killzone, Battlefield 4, Resogun en NBA 2k14. Allen op dag 1.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Noem jij eens een paar spellen waarom je mensen adviseert een PS4 te kopen?
En ik kocht de PS4 op basis van wat de PS3 voor mij heeft betekent. Een geweldig console
2008:quote:
Uiteraard meningen!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
2008:
GTA IV
Fallout 3
Resistance 2
MGS4
2009:
Uncharted 2
AC 2
Borderlands
COD MW2
2010:
Heavy Rain
Red Dead Redemption
AC Brotherhood
Mafia 2
2011:
Uncharted 3
Deus Ex Human Revolution
LA Noire
Skyrim
Mass Effect 2
2012:
Sleeping Dogs
Far Cry 3
Max Payne 3
Dishonored
Hitman Absolution
2013:
The Last Of Us
GTA V
Bioshock Infinite
AC Black Flag
Tomb Raider
Beyond Two Souls
2014:
En dan ben ik nog van alles vergeten volgens mij...
Ik vond 2014 een waardeloos jaar op game gebied, een mening.
Ben ik indd toe geneigd, mischien koop ik helemaal geen ps4.quote:
Jij bent echt een kneusje hè? Beetje 14 jarige chicks hosselen. Pedoquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als je toch geen PS4 koopt, ga dan eens een vriendin zoeken. Vraag me af of jullie die hebben in plaats van waslijsten aan semi-bekende games.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |