SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
6 rares bedoel je?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef Kiid het volgende:
Vroeger kreeg je nog wel eens een premium pack met 6 golds ipv 3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scherpquote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had hem toch al binnen zei je? Of post je gewoon alle rondes die je overleeft en pakt daar even de felicitaties op
Nu gaan we de eerste functie bespreken op basis van wat ik wil
Als dit klaar is beginnen de onderhandelingen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb nog ergens een screenshot van een premium bronze pack met 8 rares.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef Kiid het volgende:
Vroeger kreeg je nog wel eens een premium pack met 6 golds ipv 3![]()
Ik heb wel eens een screenshot gezien van een fries die staand kon plassen.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een screenshot van een premium bronze pack met 8 rares.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik nog nooit gehad dus dat kan niet kloppen.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een screenshot van een premium bronze pack met 8 rares.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In een sloot, of het ook op een toilet kan zegt het onderzoek niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad dus dat kan niet kloppen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit was in FUT12, daar kwam dat regelmatig voor. Als ik op YouTube zoek naar filmpjes met een gold in een bronze pack vind ik alleen filmpjes van FUT12.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad dus dat kan niet kloppen.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een screenshot gezien van een fries die staand kon plassen.![]()
![]()
Eindelijk mijn eerste Aurier verkocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dagelijkse haatpost:
Hoe werkt die DNF multiplier in godsnaam?
Elke wedstrijd is het weer anders. Geen pijl op te trekken. Dan weer hoger, dan weer lager. En dat zonder te quitten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is maar waar je van hout he.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een screenshot gezien van een fries die staand kon plassen.![]()
Echt nu pas? Ik verkocht er in de week van zijn release al een stuk of 10...hoe kan dat?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook echt geen flauw ideequote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef DuTank het volgende:
Dagelijkse haatpost:
Hoe werkt die DNF multiplier in godsnaam?
Elke wedstrijd is het weer anders. Geen pijl op te trekken. Dan weer hoger, dan weer lager. En dat zonder te quitten.Hij gaat in ieder geval omlaag als je tegenstander voortijdig quit. Maar bij mij faalt mijn verbinding ook regelmatig dus dan gaat die ook omlaag. Meestal tussen de 0,3 en 0,5
![]()
![]()
Ik kijk er dit jaar niet eens meer naar, maar vroeger kon die toch nooit lager dan 0.5 worden? En niet hoger dan 1.25 ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen flauw ideeHij gaat in ieder geval omlaag als je tegenstander voortijdig quit. Maar bij mij faalt mijn verbinding ook regelmatig dus dan gaat die ook omlaag. Meestal tussen de 0,3 en 0,5
![]()
Geen idee. Mijn prijs is 25k. Gewoon pech ofzo denk ik. Al list ik ze ook niet 20 keer per dag zoals sommige mensen hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt nu pas? Ik verkocht er in de week van zijn release al een stuk of 10...hoe kan dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doe ik dus wel (waar mogelijk). Het is trouwens al weer enige dagen rustig rond mijn Auriers...denk dat het aantal trades in zo'n kaart als hij net IF (dus tijdens en kort na TOTW)is, vele malen hoger ligt als in de weken erna. En dus ook het aantal DSL-dealsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn prijs is 25k. Gewoon pech ofzo denk ik. Al list ik ze ook niet 20 keer per dag zoals sommige mensen hier.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn prijs is 25k. Gewoon pech ofzo denk ik. Al list ik ze ook niet 20 keer per dag zoals sommige mensen hier.![]()
![]()
van de 21 die er op de TP staan al 1 verkocht met een chem style voor 28.5K. rest staat er nog steeds.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn prijs is 25k. Gewoon pech ofzo denk ik. Al list ik ze ook niet 20 keer per dag zoals sommige mensen hier.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo maar even een paar Messi's kopen. Die schijnt namelijk een weekje uit packs te gaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen Aurier, had die week in IF Lichttsteiner geïnvesteerd, die steeg heel snel richting de 40k maar is nu gestagneerd en ik heb er geen enkele weten te verkopen (voor 60k)
Wel al 1 Pogba voor 75k de deur uit, heb er nog 7 (eigenlijk 8, maar die is niet voor de verkoop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |