had je alwel gemeld dat de ts een foto moet plaatsen? voordat hij het vertrouwen hier heefT?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
Hoeveel xp heb je na deze figuren nog nodig voor de Wizard Class?
donequote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef MasterSS het volgende:
Totalvamp: mail mij op iceiceice2014@gmail.com
Ik ben nog niet lang genoeg lid om te pmen
Nooit je email klakkeloos op het internet dumpen. Er zijn genoeg bots die sites af gaan op zoek naar emails om ze vervolgens te bestoken met een shitload aan spam.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef MasterSS het volgende:
Totalvamp: mail mij op iceiceice2014@gmail.com
Ik ben nog niet lang genoeg lid om te pmen
Google spamfilter is ook best goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef MasterSS het volgende:
Hexhunter: begrijp ik. Maar dit is ook mijn tweede email die ik gebruik voor marktplaats, hier en ander forums. Heb tot nu toe nooit last van spam gehad.
"Tikt 3x op houten been"
Lucy is binnen dankuzeerquote:
Zodat TS het ook kan zienquote:Op maandag 1 december 2014 21:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Donquixote Doflamingo
Pics in DM please
Idd, enige nadeel is dat ik haar shirt niet dicht krijg xD te dikke tieten..quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:07 schreef MasterSS het volgende:
Totalvamp: goed dat ie al binnen is! En leuke collectie!
Linkiss: ik had ze gekocht op verschillende websites. Via aliexpress, amiami, 1999 etc. en ik ken iemand die in Japan is.
En ik had ze uit de verpakking gehaald omdat ik niet dacht dat ik ze weg zou doen. Maar ik moet wat ruimte maken voor nieuwe:P. Dozen zijn gewoon in orde.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zodat TS het ook kan zien
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |