Oke. Maar ik ben geen kind meerquote:Op woensdag 26 november 2014 12:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Had ik als kind ook, nu zit ik al 10 jaar stabiel op een aangename -5.75 in elk oog (wel makkelijk ik mag mn lenzen verwisselen)
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar ik ben geen kind meerOp volwassen leeftijd nog zo snel achteruit gaan is geen goed teken. Gaf de opticien zelf ook aan
Nee. Opticien wil gewoon de halfjaarlijkse controles voort blijven zetten, want verder is alles goed. Traanvocht is wat aan de matige kant, maar verder is alles gewoon goed met mijn ogen. Als het over een jaar nog steeds zo snel achteruit gaat, gaat hij me wel doorverwijzen naar een oogarts.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee.
Ben je langs de huisarts geweest om te kijken waar het door kan komen?
GOed puntquote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar ik ben geen kind meerOp volwassen leeftijd nog zo snel achteruit gaan is geen goed teken. Gaf de opticien zelf ook aan
Je hoeft niet zo boos te doenquote:
Volgens mij stabiliseert dat op jouw leeftijd. Dat werd mij eens verteld.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Daarom nog even een jaartje aankijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij stabiliseert dat op jouw leeftijd. Dat werd mij eens verteld.
Whahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Daarom nog even een jaartje aankijken.
Hahaha. AankijkenHaha.
ik ben niet boos, het is een unhappy smileyquote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen![]()
Wachten
Dequote:Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben niet boos, het is een unhappy smileyen hier word ik niet vrolijk van
heul heul boosquote:Op woensdag 26 november 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deis boos..
Deze is unhappy
die unhappy gebruik ik nooit, ik ben nog van de msn generatiequote:Op woensdag 26 november 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deis boos..
Deze is unhappy
Ja, preciesquote:
Zo'n easy verschil, de shift gewoon niet indrukken ipv welquote:Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
die unhappy gebruik ik nooit, ik ben nog van de msn generatie
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Op MSN typte je : @ en kreeg je. Nu krijg je
Ik vind dequote:Op woensdag 26 november 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Op MSN typte je : @ en kreeg je. Nu krijg je
Ja, ze zijn cute.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind deen de
zo leuk.
Vooral door de rode wangetjes
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn favo foksmileys zijn deze:,
en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |