SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eens, hij is ook niet onmisbaar, dus dan maar gewoon op de bank zetten.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moisander wil definitief niet verlengen. Op de bank wat mij betreft.
Aanvoedersband mag vanaf nu ook wel om de arm van Davy blijven![]()
![]()
Speel maar met Van der Hoorn + Denswil achterin aankomende zondag. Een beetje fysiek tegen die Kramer kan geen kwaad.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
dat is de kwaliteit die er maar niet in wilquote:Op woensdag 26 november 2014 10:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Net niet allemaal gister, waarom komen die passes niet aan, zoveel fouten, zo jammer...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
V/d Hoorn is een stuk beter jaquote:Op woensdag 26 november 2014 10:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Eens, hij is ook niet onmisbaar, dus dan maar gewoon op de bank zetten.
Aanvoedersband mag vanaf nu ook wel om de arm van Davy blijven![]()
![]()
Ik ben inderdaad zeer benieuwd hoe die twee het tegen fc den haag zouden doen. Helaas vrees ik dat ze beiden op de bank zitten zondag.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:46 schreef StarGazer het volgende:
Speel maar met Van der Hoorn + Denswil achterin aankomende zondag. Een beetje fysiek tegen die Kramer kan geen kwaad.![]()
?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
V/d Hoorn is een stuk beter ja![]()
Veltman en Moisander opstellen in hun huidige vorm is zelfmoord. Maar Frank kennende zullen ze idd wel in de basis staan zondagquote:Op woensdag 26 november 2014 10:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad zeer benieuwd hoe die twee het tegen fc den haag zouden doen. Helaas vrees ik dat ze beiden op de bank zitten zondag.
'Wish I was old and a little sentimental'
Klopt, we missen gewoon kwaliteit wat het verschil maakt of kan maken, en die Zimling wat een lulquote:Op woensdag 26 november 2014 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is de kwaliteit die er maar niet in wil![]()
Ik vond Klaassen, Schone en Kishna uitblinken gister, jammer weer van Boilissen.![]()
Riedewald en Tete mogen van mij ook binnenkort wel eens een kans krijgenquote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Veltman en Moisander opstellen in hun huidige vorm is zelfmoord. Maar Frank kennende zullen ze idd wel in de basis staan zondag![]()
![]()
Zeker.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Riedewald en Tete mogen van mij ook binnenkort wel eens een kans krijgen'Wish I was old and a little sentimental'
In zijn huidige vorm? Nee!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moisander is toch 2 klassen beter dan Denswil of v/d Hoorn.
Daarbij komt, we hebben nu tot aan de winterstop nog relatief makkelijke wedstrijden. Er van uitgaande dat Moisander vertrekt in de winter, kunnen we beter nu al met zijn vervanger spelen, aangezien we direct na de winter een vrij lastig programma hebben.![]()
momenteel zeker nietquote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moisander is toch 2 klassen beter dan Denswil of v/d Hoorn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
moet eerlijk bekennen dat ik de wedstrijd gisteren niet gezien heb, dus daar zal ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, we missen gewoon kwaliteit wat het verschil maakt of kan maken, en die Zimling wat een lul![]()
Ik vond Klaassen, Schone en Kishna uitblinken gister, jammer weer van Boilissen.
maar het is het fenomeen wat zich blijft herhalen.
Ajax kan winnen maar heeft gewoon de kwaliteit niet om dat extra zetje te geven. en dan geven ze ook nog eens doelpunten weg door stomme fouten achterin. ja dan kom je gewoon te kort.
moisander op de bank
aanvoerdersband naar davy
zimling nooit meer opstellen, die verkloot een 4-0 voorsprong nogFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zelfs als Moisander een slechte wedstrijd speelt is hij echt nog beter dan een v/d Hoorn in topvorm. Maar goed ik zie v/d Hoorn graag spelen zondag. Dan maken we nog een kansje.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:51 schreef S15 het volgende:
[..]
In zijn huidige vorm? Nee!
Daarbij komt, we hebben nu tot aan de winterstop nog relatief makkelijke wedstrijden. Er van uitgaande dat Moisander vertrekt in de winter, kunnen we beter nu al met zijn vervanger spelen, aangezien we direct na de winter een vrij lastig programma hebben.![]()
die mening deel ik niet, moisander is momenteel echt tenenkrommend slechtquote:Op woensdag 26 november 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs als Moisander een slechte wedstrijd speelt is hij echt nog beter dan een v/d Hoorn in topvorm. Maar goed ik zie v/d Hoorn graag spelen zondag. Dan maken we nog een kansje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij een slechte wedstrijd speelt? Hij speelt al het hele seizoen zwak. Ik zeg nergens dat Denswil (want dat is de vervanger voor Moisander!) beter is, maar als hij toch vertrekt dan speel ik liever met zijn vervanger, zodat we verder kunnen bouwen aan het team na de winterstop.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs als Moisander een slechte wedstrijd speelt is hij echt nog beter dan een v/d Hoorn in topvorm. Maar goed ik zie v/d Hoorn graag spelen zondag. Dan maken we nog een kansje.![]()
Doe zondag maar deze opstelling:
Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, Serero, Klaassen, Andersen, Kishna, Milik en El Ghazi.'Wish I was old and a little sentimental'
Ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, Serero, Klaassen, Andersen, Kishna, Milik en El Ghazi.![]()
en dan tot het einde van het seizoen, behalve v/d hoornquote:Op woensdag 26 november 2014 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, Serero, Klaassen, Andersen, Kishna, Milik en El Ghazi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:56 schreef StarGazer het volgende:
Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Viergever, Serero, Klaassen, Andersen, Kishna, Milik en El Ghazi.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: