quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:29 schreef Evertjan het volgende:
wat dacht je van de muziek van Grizzly Hills
Ben ik de enige die al jaren lang zonder ingame muziek speelt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat dacht je van de muziek van Grizzly Hills
Ik heb ook een tijd lang gedaan. Zelfs zonder geluid, want toendertijd had ik niet de beste geluidskaart en in een raid met al die spell sound effects was het gewoon een tering herrie om aan te horen. Bovendien hoorde je je ventrillo amperquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben ik de enige die al jaren lang zonder ingame muziek speelt?Heb altijd mijn eigen muziek tijdens WoW.
Staat altijd heel heel zacht zeg maarquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben ik de enige die al jaren lang zonder ingame muziek speelt?Heb altijd mijn eigen muziek tijdens WoW.
In raids altijd zonder geluid! Man man wat een teringherriequote:Op zaterdag 29 november 2014 17:35 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb ook een tijd lang gedaan. Zelfs zonder geluid, want toendertijd had ik niet de beste geluidskaart en in een raid met al die spell sound effects was het gewoon een tering herrie om aan te horen. Bovendien hoorde je je ventrillo amperMaar nu weer met geluid en muziek en sommige muziek is zeker niet onaardig
Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de eerste keer opstartte was muziek uitzetten, tweede was autorun op middle mouse button zetten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
die staan wel aan, anders ga ik weer slacken als ze een rdy check doen .. tap heel veel uit het spelquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed toen ik WoW voor de eerste keer opstartte was muziek uitzetten, tweede was autorun op middle mouse button zetten.
Speel sowieso altijd zonder geluid in raids idd, anders is er teveel lawaai van al die spells.
En wat tap je dan uit het spel? Plezier? ^^quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
die staan wel aan, anders ga ik weer slacken als ze een rdy check doen .. tap heel veel uit het spel
Na meer dan 2 jaar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/support/en/restoration
Misschien kan je ze nog restoren
Houd je de mounts als je na het verkrijgen van alle mounts een ander gebouw bouwt over de stables heen?quote:
jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Houd je de mounts als je na het verkrijgen van alle mounts een ander gebouw bouwt over de stables heen?
als belg moet ik antwoorden met "bier"quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En wat tap je dan uit het spel? Plezier? ^^
Ele?quote:Op zondag 30 november 2014 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
het is gek... ik heb pre-cata altijd een hekel aan shaman gehad en kreeg er nooit eentje hoger dan lvl 19, maar nu heb ik de grootste lol op m'n (nu) lvl 59) troll shammy. Ik baal er echt van dat ik mijn undead warlock van 70 naar 90 geboost heb
Enhance.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |