Goedzo Tong, je eerste puntjequote:
Je wist niet meer welke kernwoorden je moest googelenżquote:Op woensdag 26 november 2014 02:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
easy vraag alleen werd afgeleid door tong's neppe vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
dan mist je echt een stukje algemene ontwikkelingquote:Op woensdag 26 november 2014 02:55 schreef deadprez het volgende:
Heb het opgezocht; dat had ik echt nooit geweten![]()
Dat was sowieso al wel duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 03:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan mist je echt een stukje algemene ontwikkeling
Waar blijft de nieuwe vraag?quote:
Komt eraan. klikte op verkeerde knopjes moet hier nog wennen.quote:
winst EK.quote:Op woensdag 26 november 2014 03:06 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse sportprestatie werd 2000 door de mensen gekozen tot sportmoment van de vorige eeuw ?
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je wist niet meer welke kernwoorden je moest googelenżHeb je een vuurtje voor me ? Ga ik even peuken van de grond rapen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dit lijkt mij ook jaquote:
je hoeft alleen te zeggen of het goed is of nietquote:Op woensdag 26 november 2014 03:09 schreef tong80 het volgende:
Sorry jongens mijn PC stervende heb al een nieuwe maar die moet mijn broer installeren. Ik kan soms niet quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |