Ik dacht ik begin met de gemakkelijkste vraa.quote:Op woensdag 26 november 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen volleybal? Niks specifiekers?
Jij iig niet. Ik doe nog geen vlieg kwaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 03:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie kent jou niet, tong80? Wie kent jou niet?
Nou val je door de mand.quote:Op woensdag 26 november 2014 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik wel, gemengd douchen toch?
Net de serie die ik dan weer niet volgquote:Op woensdag 26 november 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Hoe heet de broer van George Bluth, in Arrested Development?
waar heb je het over manquote:Op woensdag 26 november 2014 03:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij iig niet. Ik doe nog geen vlieg kwaad.
Wat is er vaag aan. Je had ook andere antwoorden kunnen gevenquote:Op woensdag 26 november 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja olympisch goud in Atlanta 96
Maar je bent wel een beetje vaag Tong
Leg eens uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 03:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat een onzin, fuck volleybal
voetbal is de enige sport
Ik has hem goedquote:Op woensdag 26 november 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net de serie die ik dan weer niet volg
XP. Hij zegt ik heb hem goed. Weet ik veel wat ie bedoelt. Aksof ik al jullie namen ken. Als ik de punten moet uitdelen lukt dat nooi9t. Doe eens een keer re"wwlquote:Op woensdag 26 november 2014 03:24 schreef Fok-it het volgende:
Tong heeft een inbelverbinding volgens mij
Waarom zeggen ze niet dat ze gaan pitten. Het zijn rare gastenquote:
Oscar heb ik om 3.48 uur al geoistquote:Op woensdag 26 november 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Nou waar blijf je ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 03:24 schreef deadprez het volgende:
Kijk eens naar de tijdstio van m'n anwoord. Ik postte steeds dat ik niet kon quoten.quote:
Ik snak.quote:
Waar wil je een vraag over ?quote:
Hoe heet de beste voetbalster ter wereld ?quote:
Hope Solo?quote:Op woensdag 26 november 2014 04:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet de beste voetbalster ter wereld ?
ander land. Dit wordt niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |