SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Wel echt een knappe goal van Lewa
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Denken dat hij skype niet meeleest![]()
![]()
hehequote:Op dinsdag 25 november 2014 21:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Denken dat hij skype niet meeleest![]()
Wel raar ja dat verschil.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
nah Europees is het gewoon zo bar slecht. Die wedstrijd uit in Moskou![]()
![]()
Benieuwd of Bertje een ware kenner is, en het ook gewoon rood vond.
Overigens heeft de kindsoldaat natuurlijk al grotere martelingen ondergaan, maar dat is voor nu niet relevant.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom niet? in dat opzicht kan je wel zeggen dat dit eigenlijk niet eens een overtreding was. of moet je het los zien van serero?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd of Bertje een ware kenner is, en het ook gewoon rood vond.
Overigens heeft de kindsoldaat natuurlijk al grotere martelingen ondergaan, maar dat is voor nu niet relevant.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Los zien dus. Donkerrood dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom niet? in dat opzicht kan je wel zeggen dat dit eigenlijk niet eens een overtreding was. of moet je het los zien van serero?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eens. Maar dit was rood vind ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
Dat gejank man over die kaartenVoetbal is een mannensport man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
was een pass terug op de keeperquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtige steekbal van Robben. Was helemaal niet zo bedoeld joh![]()
Wiel of Zlatan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eens. Maar dit was rood vind ik.![]()
Ik vind het geen rood, hij glijdt haast op z'n knieeën erheen, niet echt met de benen naar voreni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja dit. Hij gaf de bal terug na een blessedbehandeling.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was een pass terug op de keeperNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat doet Ebola Soldaat dan in de basis bij Ajax?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
Dat gejank man over die kaartenVoetbal is een mannensport man.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ibra. Wiel gaat voor de bal en raakt die ook als eerste. Vind ik ook nog niet eens geel waard eigenlijk.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Fotootje scoren natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat doet Ebola Soldaat dan in de basis bij Ajax?![]()
Ja same. Dat moment van vd Wiel vond ik het bespreken niet eens waard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ibra. Wiel gaat voor de bal en raakt die ook als eerste. Vind ik ook nog niet eens geel waard eigenlijk.![]()
Klopt. Ongelukkige botsing meer. Ibra had rood moeten hebben ja...maar door het op deze manier op een rijtje te zetten lijkt het alweer snel alsof Ajax in de eerste helft structureel benadeeld wordt in meerdere beslissingen. Dat is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja same. Dat moment van vd Wiel vond ik het bespreken niet eens waard.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je raakt er aan gewendquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Leuk voetbal tot ze de beslissende pass moeten geven. Best jammer![]()
![]()
Dat is toch rood van Clichy
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
ratatatatatataAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooie voorzet ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |