Dat noem ik geen uitleg pannenkoek, dat leek meer op een ISIS-lid die uit komt leggen dat het best een aardig clubje is.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft hij op cnn toch al uitgelegt? Dus wat is de issue?
Waarom was die travo verkeerd bezig?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg niet dat slaan mag, maar ik zeg ook niet dat die travo normaal bezig was. Dus beiden waren verkeerd. Tap maar je emo energie van een ander onderwerp
Lol #dramaquote:Op woensdag 26 november 2014 17:37 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat noem ik geen uitleg pannenkoek, dat leek meer op een ISIS-lid die uit komt leggen dat het best een aardige clubje is.
Omdat je het eerst wel kenbaar moet maken. Niet iedereen wilt het.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:37 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waarom was die travo verkeerd bezig?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je het eerst wel kenbaar moet maken. Niet iedereen wilt het.
Is dit ook al huilsmiley waardig?quote:
Zoals wat?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanalles wat hier besproken wordt.
Dat geweld niet mag. Soms zijn er uitzonderingen op de regel. Als je familielid berooft wordt ofzo. Dit uiteraard niet.quote:
Geweld ten alle tijden afkeuren is inderdaad onnozel, maar hoe is dat relevant in dit topic?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat geweld niet mag. Soms zijn er uitzonderingen op de regel. Als je familielid berooft wordt ofzo. Dit uiteraard niet.
Ik wil geen meisjes zoenen die stiekem oksel haar hebben, dus als ik dan vrijwillig met zo'n meisje zoen en er naderhand achter kom dat ze oksel haar heeft, deed zij iets verkeerd. Toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dit ook al huilsmiley waardig?
Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik wil geen meisjes zoenen die stiekem oksel haar hebben, dus als ik dan vrijwillig met zo'n meisje zoen en er naderhand achter kom dat ze oksel haar heeft, deed zij iets verkeerd. Toch?
Ditquote:Op woensdag 26 november 2014 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geweld ten alle tijden afkeuren is inderdaad onnozel, maar hoe is dat relevant in dit topic?
Mogen ze dat zelf bepalen? Je hebt toch ogen? Jij bepaalt toch ook zelf of je iemand zal vertellen dat je een PUA bent die lekker aan zijn night game bezig is of niet? Al zei ze dat ze 4 vagina's in haar reet had, dat keurt dit gedrag echt niet goed. Ze deed niks verkeerd, die andere gast had haar blijkbaar van tevoren niks gevraagd en vond haar er wel heet uit zien en maakte dus een move... En zij zag hem wel zitten. Nou, prima toch. Na de zoen komt hij er achter dat het misschien toch niet helemaal zijn type is - back away dan. Dan ga je toch niet iemand in elkaar slaan om je 'gezicht te redden'? Getuigt van onzekerheid, weinig ballen en een laag empathisch vermogen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In een gay bar, je weet wel, op een plek die op dat soort zaken gericht is?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ik weet dat Alexander soms een klootzak kan zijn en de boel nog wat kan jennen. Niets noemenswaardig om daar nou een heel betoog over te gaan schrijvenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dit
[..]
Mogen ze dat zelf bepalen? Je hebt toch ogen? Jij bepaalt toch ook zelf of je iemand zal vertellen dat je een PUA bent die lekker aan zijn night game bezig is of niet? Al zei ze dat ze 4 vagina's in haar reet had, dat keurt dit gedrag echt niet goed. Ze deed niks verkeerd, die andere gast had haar blijkbaar van tevoren niks gevraagd en vond haar er wel heet uit zien en maakte dus een move... En zij zag hem wel zitten. Nou, prima toch. Na de zoen komt hij er achter dat het misschien toch niet helemaal zijn type is - back away dan. Dan ga je toch niet iemand in elkaar slaan om je 'gezicht te redden'? Getuigt van onzekerheid, weinig ballen en een laag empathisch vermogen.
Ik zie niet wat er verkeerd is aan die situatie totdat die gast haar voor de groep in elkaar begon te slaan, en mensen er om gingen lachen en het ter educatie filmden... En dat filmpje vervolgens besluiten te gebruiken op een RSD seminar.
Die 'noob' was trouwens een goede vriend van de PUA, dat zegt hij zelf op het forum. Dan neem ik aan dat hij al wat meer ervaring had, al is dat natuurlijk helemaal niet relevant, een normaal persoon doet dit gewoon niet. Die PUAlex had hem op zijn buurt goed moeten kunnen inschatten met zijn gigantisch empatisch vermogen. Trouwens, als het een noob was, had deze 'leraar' dan niet juist moeten zeggen; jammer voor je - in plaats van hem een vrijbrief te geven haar in elkaar te rossen omdat dat blijkbaar normaal is binnen deze organisatie, en daar dan heel hard om gaan lachen?
Dus nu valt iemand slaan onder de categorie "jennen". Slippery slope you arequote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ik weet dat Alexander soms een klootzak kan zijn en de boel nog wat kan jennen. Niets noemenswaardig om daar nou een heel betoog over te gaan schrijven
Choking, slapping... echtquote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu valt iemand slaan onder de categorie "jennen". Slippery slope you are
Alexander sloeg niet, hij zei tegen iemand dat hij moest slaan en hij deed het nog ook. Lolquote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu valt iemand slaan onder de categorie "jennen". Slippery slope you are
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alexander sloeg niet, hij zei tegen iemand dat hij moest slaan en hij deed het nog ook. Lol
Dat noemen we oproepen tot geweld. Daar hebben we wetten tegen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alexander sloeg niet, hij zei tegen iemand dat hij moest slaan en hij deed het nog ook. Lol
Moraalridder niveau drie, upgrade extra harnasquote:Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat noemen we oproepen tot geweld. Daar hebben we wetten tegen.
Wat je wel doet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moraalridder niveau drie, upgrade extra harnasik was er niet bij, dus ik ga niet de situatie beoordelen en analyseren
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Ik weet dat Alexander soms een klootzak kan zijn en de boel nog wat kan jennen. Niets noemenswaardig om daar nou een heel betoog over te gaan schrijven
Wat is jouw definitie van 'moraalridder'? Iemand die überhaupt moraal stelt te hebben en/of kritiek uit?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Moraalridder niveau drie, upgrade extra harnasik was er niet bij, dus ik ga niet de situatie beoordelen en analyseren
Waar precies? Kan je een zin quoten?quote:
Ok, houd jij dus de rest van het topic je mond tenzij je ergens bij was. Is het wel gauw stil hier denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen die kritiek uiten op mensen die andersom niet eens weten dat jij bestaat.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van 'moraalridder'? Iemand die überhaupt moraal stelt te hebben en/of kritiek uit?
Ja, echt super grappig.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus iedere vorm van kritiek richting bijna alles (tenzij vrienden of die man die een plastic zakje op straat gooit voor je neus), eigenlijk? Is een moraalridder zijn in jouw ogen iets slechts? Of is het goed om voorvechters te hebben voor bepaalde zaken?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen die kritiek uiten op mensen die andersom niet eens weten dat jij bestaat.
Het is een klootzak, hij jent, hij hitst mensen op om geweld te gebruiken, als dat lukt gebruikt hij dat ook nog als oh zo grappige anekdote en hitst meer mensen op zich zo te gedragen, maar nee, niets mis mee hoor. Is eigenlijk een hele aardige jongen, iedereen begrijpt hem gewoon verkeerdquote:Op woensdag 26 november 2014 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geeneens een troll vrees ik. Het denkt echt zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:45 schreef Viajero het volgende:
Succesful troll is succesful. Kijken of we de 20 topics halen.
Jij vecht voor een situatie waarbij je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt Alexander alles verzonnen te hebben en heb jij hier je tijd aan besteedquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dus iedere vorm van kritiek richting bijna alles (tenzij vrienden of die man die een plastic zakje op straat gooit voor je neus), eigenlijk? Is een moraalridder zijn in jouw ogen iets slechts? Of is het goed om voorvechters te hebben voor bepaalde zaken?
"Some PUA tricks work well when executed properly, but the only way to execute this is with a lethal injection."quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geeneens een troll vrees ik. Het denkt echt zo.
Jij verdedigt een situatie waar je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt etc etc.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vecht voor een situatie waarbij je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt Alexander alles verzonnen te hebben en heb jij hier je tijd aan besteed
Ik vecht hier niet voor,dit is FOK, ik geef alleen mijn mening. Maar ik heb idd voor situaties 'gevochten' waar ik in principe niet persoonlijk bij betrokken was. Ik noem bijvoorbeeld een hongersnood. Met een beetje empathie kun je je er toch voor inzetten.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vecht voor een situatie waarbij je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt Alexander alles verzonnen te hebben en heb jij hier je tijd aan besteed
Ik verdedig het niet. Ik keur het ook niet af.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij verdedigt een situatie waar je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt etc etc.
Je verdedigt het wel. En je keurt het ook goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik verdedig het niet. Ik keur het ook niet af.
quote:Op woensdag 26 november 2014 07:36 schreef firefly3 het volgende:
Ik verdedig mensen die niets kwaads hebben gedaan. Als je zo graag beweringen wilt rondstrooien dat er vrouwen aangerand worden door deze mensen, kan je beter kijken naar jezelf waarom je zo graag deze onterechte beweringen doet.
Ik heb jou niet 1x aangevallen toch? Waarom doe je dit zelf wel?:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verdedigt het wel. En je keurt het ook goed.
Jullie waren me voorquote:
Ik heb het over de desbetreffende travo situatiequote:
Waar keur ik geweld goed?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verdedigt het wel. En je keurt het ook goed.
Maakt Thijs zijn punt niet minder relevant.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over de desbetreffende travo situatie
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij verdedigt een situatie waar je niet eens bij betrokken was? Straks blijkt etc etc.
Ik zeg alleen dat er verschillende mogelijkheden zijn en je niet druk moet maken om dit soort onbelangrijke dingen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maakt Thijs zijn punt niet minder relevant.
[..]
Nee, dat zeg je niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat er verschillende mogelijkheden zijn en je niet druk moet maken om dit soort onbelangrijke dingen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vecht voor een situatie waarbij je niet eens bij betrokken was?
Dat zeg ik toch, dat je een heel betoog schrijft terwijl je er niet bij was.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |