Ik stuur je de mijne wel hoor.quote:
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Mag toch hopen dat ze de CGI in Jurassic World nog verbeteren, sommige stukken zien er niet uit.
Maar Chris Pratt is +1
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk deugt het verhaal, maar ik vrees het ergste.
Welkom in ons midden Artquote:
Joof!quote:
Thijsquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik ga hem toch zien
[..]
Verhaal mag ook wel interessant zijn, maar een hoop dino's in beeld maakt al veel goed.
[..]
Welkom in ons midden Art
[..]
Joof!
Ik ga wel op je zitten.quote:
Zou er in bijten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga wel op je zitten.Met mijn ronde billen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thijs
Al iets gehoord van je sollicitaties?
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.quote:
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze week hoor ik of ik het geworden ben bij het bedrijf waar ik geweest ben vandaag. En voor de rest zit de week aardig vol.
Ze hadden het over een knap meisje, ja. Tijdens het kerstbal. Niet gedurende de hele boekenreeksquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er werd toch gezegd dat men haar erg knap vond toen ze eenmaal wat aan haar uiterlijke vertoning had gedaan? Met dat kerstbal geloof ik.
In 1 is ze het leukst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Harry Potter 7 op tv.
Hermelien ziet er weer knap uit.
Pure, PURE liefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak enkel TT's om jou te lokken.
Pedo gespot.quote:
Jup. Fleur Delacour ook. Is in de films ook niks van terug te zienquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cho was toch knapper dan Hermoine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |