quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
De Tweakers willen binnenkort weer eens afgedroogd worden met een PS4-crewbattle. Wie zin heeft om mee te doen, moet maar even de crew joinen en graag even melden in het GTA Online topic. We doen (waarschijnlijk) een playlist van 8 evenementen, 4 races en 4 Team Deathmatches.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
- 2 nieuwe heli's
- vliegdekschip
- nieuw vliegtuig
- night goggles
- nieuw kleren, maskers, wapens.
Booohhhhhhh!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Bohhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Op de PS3 ziet het er al schitterend en gedetailleerd uit, dus op de PS4 kan dat alleen nog maar beter zijn. En de first person view lijkt me ook wel tof om daar zo nu en dan naar toe te switchen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb je nu meteen die twee nieuwe wapens erbij met die update of niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die S&F moet ik nog openen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Bij toeval maar zo'n Strangers & Freaks missie gedaan met Franklin: moest ik skydiven vanuit een helicopter met Dom en daarna op de mountainbike de berg af in de schemer en in de regen![]()
Blijft toch een geniale game.
Na die S&F missie komen er een stuk of 13 parachute icoontjes vrij op de map, dus nog meer fun.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je nu meteen die twee nieuwe wapens erbij met die update of niet?
[..]
Die S&F moet ik nog openen.
Kijk op de kaart of de letter (missie) geel, blauw of groen is. Geel is een missie voor Trevor, blauw Michael en groen Franklin.quote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef Beursaap het volgende:
waar koop je munitie? ik zie niks in de wapenshop staan..
hoe weet je waar je een missie moet beginnen? ik begin bij dat villa huis en niemand die me aanspreekt...
Er is geen aparte munitie afdeling in de wapenshops. Ga naar de counter/kassa en selecteer een wapen naar keuze, dan kom je vanzelf de optie tegen om je munitie aan te vullen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef Beursaap het volgende:
waar koop je munitie? ik zie niks in de wapenshop staan..
hoe weet je waar je een missie moet beginnen? ik begin bij dat villa huis en niemand die me aanspreekt...
ok dan ga ik naar dat huis met alleen mn korte broek aan en dan kleed ik me om en kan ik een auto pakken.. maar hoe start je nou de missie? moet je soms bij die vrouw die weg rijdt in de auto gaan zitten? dan zit je maar uren lang niks te doen...quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is geen aparte munitie afdeling in de wapenshops. Ga naar de counter/kassa en selecteer een wapen naar keuze, dan kom je vanzelf de optie tegen om je munitie aan te vullen.
Missies worden zoals gezegd in de kleur van je personage aangegeven met een letter of een vraagteken.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ok dan ga ik naar dat huis met alleen mn korte broek aan en dan kleed ik me om en kan ik een auto pakken.. maar hoe start je nou de missie? moet je soms bij die vrouw die weg rijdt in de auto gaan zitten? dan zit je maar uren lang niks te doen...
ja jesus wat een zeik, bij GTA2 weet je tenminste waar je aan toe bent, bij deze crap moet je eerst 100 km afleggen voordat je een missie kunt doen. hoe start ik die missie daar??quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat dit spelletje nog wat te moeilijk voor je is
Maak nou eerst je basisschool maar af en kom dan nog een terug.quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
ja jesus wat een zeik, bij GTA2 weet je tenminste waar je aan toe bent, bij deze crap moet je eerst 100 km afleggen voordat je een missie kunt doen. hoe start ik die missie daar??
Stel dan eens een fatsoenlijk geformuleerde vraag. En tijdens gta2 was je nog niet eens geboren geloof ik.quote:
ik voor 400,- + ps4 bij bol.comquote:Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef Faux. het volgende:
Ik heb em voor de PS4 gekocht. Wat een geniaal spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |