Het was geweldig, heel Nederland kan nu even 30 minuten naar dit programma kijken en nadenken over het probleem van zwarte Piet in de samenleving, of wacht het gaat niet om het zwart. Volgens Quinsy gaat het over een onderdanige Piet??? Die man is niet te volgen. Zelfs met roetvegen over zijn gezicht is het niet goed en meneer denkt alleen maar aan 1 ding: mijn wil is wet en een tussenweg gaan we niet vinden. En als hij dan vervolgens bij de gemeente Amsterdam wordt uitgenodigd om deel te nemen aan een gesprek over de intocht wil hij nergens mee instemmen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:12 schreef Kiegie het volgende:
Ben zeer onder de indruk van de kalmte en redelijkheid waarmee meneer Gario de hijgerige aanvallen van Kockelman pareerde. Prachtig optreden!
Nee, ik merkte wel dat Kockelman daar gretig op aanstuurde, op dat geldelijk gewin. Maar hij kon het niet echt hard maken. Die vijfhonderd euro om een lezing te geven bij het CDA in Kampen vind ik alleszins bescheiden, en dat hij zijn ontwerp (het logo, niet de zin) beschermt tegen uitbuiters, vind ik ook niet meer dan redelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kreeg je niet ontzettend het idee dat hij daar ter meerdere eer en glorie van zichzelf zat en, vooral ook, een zeer matig verborgen dubbele agenda erop nahoudt? Geld wil zien?
En wat vind je van dat constante lachje in reactie op tegenargumenten?
Je bent niet alleen bevooroordeeld en staat niet open voor een andere mening, je hebt ook nog eens een dramatisch geheugen. Wij hebben hier destijds een flinke discussie over gehad in deze topicreeks. Maar joh, als jij er blij van wordt gewoon nog een keertje. Al heb ik niet de illusie door die politiek correcte, quinsy vererende, plaat voor je kop heen te kunnen breken.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voorlopig beschouw ik dit als jouw fantasie.
Kennelijk heb jij die onzin nodig om je haat te kunnen rechtvaardigen.
Maar als jij een linkje heb waar Gario opriep tot een gewelddadige revolutie........ vooral hier neerplensen.
Mjah, dat was inderdaad niet zo handig van 'm.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef UltraR het volgende:
Dit postte Gario op zijn facebook direct na zijn verlies bij de Raad van State:
[ afbeelding ]
Voor mensen met een open mind spreekt dit voor zich.
Wat een verschrikkelijk, nare en hypocriete man is het toch.quote:
500 euro, excl. btw, excl. reiskosten, excl. diner voor twee.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nee, ik merkte wel dat Kockelman daar gretig op aanstuurde, op dat geldelijk gewin. Maar hij kon het niet echt hard maken. Die vijfhonderd euro om een lezing te geven bij het CDA in Kampen vind ik alleszins bescheiden, en dat hij zijn ontwerp (het logo, niet de zin) beschermt tegen uitbuiters, vind ik ook niet meer dan redelijk.
En zijn inderdaad merkwaardige gegrinnik klonk als hij zich vermaakte om de gedachtesprong van Kockelman - hij ging altijd daarna in op de vraag. Toch?
Ja, dag. Dan moeten ze een plaatselijke grootheid uitnodigen. Moet je es kijken wat voor prijzen 'normale bn-ers' vragen om op te komen dagen. Dat is echt een veelvoud van 500 euro.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
500 euro, excl. btw, excl. reiskosten, excl. diner voor twee.
Heb jij wel enig idee met voor budget een lokale jeugdafdeling van een politieke partij werkt? Evenmin als Gario blijkbaar. De voorzitter van dat CDA-clubje gaf iig aan dat dan bijna hun hele jaarbudget weg was.
Het is het CDJA. Dat is dan gewoon terecht.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
500 euro, excl. btw, excl. reiskosten, excl. diner voor twee.
Heb jij wel enig idee met voor budget een lokale jeugdafdeling van een politieke partij werkt? Evenmin als Gario blijkbaar. De voorzitter van dat CDA-clubje gaf iig aan dat dan bijna hun hele jaarbudget weg was.
En idd wat Red hierboven zegt. Gario reageert wel, maar volkomen onjuist omdat hij blijk geeft geen flauw idee te hebben van de moderne inhoud van het feest en het figuur Zwarte Piet.
Dat lijkt me een veel te robuuste aanname. Waarom zou hij dat niet hebben? Omdat hij zelf niet naar het Sinterklaasjournaal kijkt?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:34 schreef UltraR het volgende:
[..]
En idd wat Red hierboven zegt. Gario reageert wel, maar volkomen onjuist omdat hij blijk geeft geen flauw idee te hebben van de moderne inhoud van het feest en het figuur Zwarte Piet.
Met dat verschil dat Gario pretendeert voor een zaak te strijden. Dat zou toch wel een verschil moeten maken t.o.v. BN'ers die zich laten inhuren met als enkel doel hun zakken te vullen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:36 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, dag. Dan moeten ze een plaatselijke grootheid uitnodigen. Moet je es kijken wat voor prijzen 'normale bn-ers' vragen om op te komen dagen. Dat is echt een veelvoud van 500 euro.
We hadden een paar nummers geleden afgesproken die gast te negeren. Misschien is dat voor jou ook het bestequote:Op donderdag 27 november 2014 23:31 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je bent niet alleen bevooroordeeld en staat niet open voor een andere mening, je hebt ook nog eens een dramatisch geheugen. Wij hebben hier destijds een flinke discussie over gehad in deze topicreeks. Maar joh, als jij er blij van wordt gewoon nog een keertje. Al heb ik niet de illusie door die politiek correcte, quinsy vererende, plaat voor je kop heen te kunnen breken.
Dit postte Gario op zijn facebook direct na zijn verlies bij de Raad van State:
[ afbeelding ]
Voor mensen met een open mind spreekt dit voor zich.
Ja, dat weet ik allemaal niet. Het kwam even ter sprake in het interview, maar noch Kockelman noch Gario ging er al te diep op door. Wat heeft hij precies gemaild dan? Jij weet het blijkbaar wel.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef UltraR het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Gario pretendeert voor een zaak te strijden. Dat zou toch wel een verschil moeten maken t.o.v. BN'ers die zich laten inhuren met als enkel doel hun zakken te vullen.
Punt met dit voorbeeld is daarbij dat dat CDA-clubje dus idd aan Gario had laten weten dan niet met hem in zee te kunnen gaan. Waarop Gario mailtjes ging sturen naar CDA-leden met een donkere huidskleur over de onbeschofte manier waarop hij behandeld zou zijn...
Hebben we het nu over Bluesdude of over Gario?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hadden een paar nummers geleden afgesproken die gast te negeren. Misschien is dat voor jou ook het beste
Nee, op meerdere vlakken. In dit interview bewijst hij dat hij alleen zijn eigen standpunten de ruimte geeft, maar compleet fout zit over de huidige rol van ZP in het feest. En het ge-ja-maar van qg's kant gaat direct over naar de slavernij. Over het sinterklaasjournaal is het 't duidelijkste.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een veel te robuuste aanname. Waarom zou hij dat niet hebben? Omdat hij zelf niet naar het Sinterklaasjournaal kijkt?
Ah, excuus. Ik dacht dat je het verhaal erachter kende.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:40 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal niet. Het kwam even ter sprake in het interview, maar noch Kockelman noch Gario ging er al te diep op door. Wat heeft hij precies gemaild dan? Jij weet het blijkbaar wel.
Tja. Wederom, vijfhonderd euro is echt heel bescheiden. Misschien interessant om als vergelijking eens te kijken wat Wilders vraagt voor een lezing bij een plaatselijke vereniging. Die zegt het ook te doen voor de goede zaak. Iemand een idee?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef UltraR het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Gario pretendeert voor een zaak te strijden. Dat zou toch wel een verschil moeten maken t.o.v. BN'ers die zich laten inhuren met als enkel doel hun zakken te vullen.
bluesje.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Bluesdude of over Gario?![]()
Anyway, bij beiden ben ik voor.
Wellicht. Maar luister dus even m'n linkje hierboven.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:42 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Tja. Wederom, vijfhonderd euro is echt heel bescheiden. Misschien interessant om als vergelijking eens te kijken wat Wilders vraagt voor een lezing bij een plaatselijke vereniging. Die zegt het ook te doen voor de goede zaak. Iemand een idee?
Ik heb het geluisterd. En het klinkt inderdaad vreemd.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:47 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wellicht. Maar luister dus even m'n linkje hierboven.
Misschien waren ze bij die CDJA-afdeling gewoon wat naïef, of dachten ze: niet geschoten altijd mis (deed ik bij mijn studievereniging ook zo vaak, en lukte soms ook nog om gratis een grote naam te strikken, vaak ook niet). Nou, toen bleek hij te duur en dat lieten ze hem weten. In de reactie van Gario daarop gaat het pas mis.
Ja, heeft'ie (o.a. ook met een aangifte tegen een CDA Kamerlid die hem graaipiet noemde), ik ga alleen nu naar bed dus houd je tegoed, of google even op quinsy CDJA.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:50 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ik heb het geluisterd. En het klinkt inderdaad vreemd.
Aan de andere kant weet ik nu nog niet wat er precies in het mailtje stond. Nu hebben we enkel een vage omschrijving van een teleurgestelde Kampenaar.
Heeft Gario ergens gereageerd op deze beschuldigingen?
Och wat heerlijk. Ik heb het gevonden. Sorry, maar in your face.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voorlopig beschouw ik dit als jouw fantasie.
Kennelijk heb jij die onzin nodig om je haat te kunnen rechtvaardigen.
Maar als jij een linkje heb waar Gario opriep tot een gewelddadige revolutie........ vooral hier neerplensen.
[..]
o...... heb je een letterlijk citaat met linkje voor dit ?
Hoe weet ik dan of het waar is of dat jij het uit je grote duim suckt ?
Dus ja: Gario vindt mensen die Zwarte Piet spelen allemaal racisten en ja, hij roept op tot gewelddadige revolutie. Maar blijf hem vooral verdedigen. See if I care.quote:Nee heb je en ja kan je krijgen. Ja, de RvS gaf aan dat de burgemeester geen inhoudelijke uitspraak mag doen over evenementen in Amsterdam. Ja, als hij bij de intocht verschijnt ontmaskert hij zichzelf als hypocriet. Ja, de uitspraak van de College voor de Rechten van de Mens over de figuur staat. Ja, de mensen die zich nu nog als Zwarte Piet verkleden zijn racistisch bezig. Ja, de RvS adviseert om aangifte te doen tegen de organisatie en mensen die zich als Zwarte Piet verkleden. Dus we hebben veel gekregen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |