SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan ben ik denk ik nog langer onderweg.quote:
Ekte bazen rijden gewoon op hun koppeling.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
verdomme, maar links om straks wat doen ze daar op de A1 zeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volle gas vooruit.quote:Ik ga dadelijk 5% koppeling vooruit.
Wat doe je vanavond?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar ik woon komt geen trein.![]()
![]()
Echte bazen pakken hem gewoon op in zijn 3quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ekte bazen rijden gewoon op hun koppeling.![]()
![]()
pas maar op voordat de trein echt bij je komtquote:
#FreeTrapz![]()
dat is het leukste jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volle gas vooruit.Ik ga dadelijk 5% koppeling vooruit.
fuck al die zemmers met hun 130, op de koppeling rijden is where it's at
![]()
![]()
Thomas de trein is altijd welkom. Sen staat al te trappelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas maar op voordat de trein echt bij je komtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
met je koppeling kan je toch ook 130 rijdenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is het leukste jafuck al die zemmers met hun 130, op de koppeling rijden is where it's at
#FreeTrapz![]()
Als je het goed doet wel ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met je koppeling kan je toch ook 130 rijden
ik snap die fuck alle zemmers met hun 130 niet helemaalquote:waar heeft die jongen het over.
#FreeTrapz![]()
blijft er alleen niks van overquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met je koppeling kan je toch ook 130 rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik snap die fuck alle zemmers met hun 130 niet helemaalwaar heeft die jongen het over.
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
blijft er alleen niks van over
Why?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sjon, jij was toch radiotechniman?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb van Zhano gehoord dat de koffie helemaal niet klaar stond gisterenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thomas de trein is altijd welkom. Sen staat al te trappelen.![]()
![]()
Nou ja vraag me nog steeds af waarom je 130 zou willen rijden op je koppeling en wat het met elkaar te maken heeftquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook wel verstand van auto'smaar dit zal wel dude logica zijn.
#FreeTrapz![]()
Daswelquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb van Zhano gehoord dat de koffie helemaal niet klaar stond gisteren
Gewoon Nespresso, maar Zhano bleef liever in Eindje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jonge ik bedoelde dat trapz in zijn 1 op de koppeling moet rijden terwijl ik gewoon volle bak 130 kan, zonder koppeling uiteraardquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou ja vraag me nog steeds af waarom je 130 zou willen rijden op je koppeling en wat het met elkaar te maken heeftmaar dit zal wel dude logica zijn.
![]()
![]()
Wat de fuck moet ik vragen voor Sinterklaas? budget = 10 euro... Als ik iets zou willen voor 10 euro dan had ik het waarschijnlijk al lang gehad....![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jonge ik bedoelde dat trapz in zijn 1 op de koppeling moet rijden terwijl ik gewoon volle bak 130 kan, zonder koppeling uiteraardik ben bang dat ik van amsterdam richting alkmaar ook wel wat koppeling nodig heb.
![]()
Spater
#FreeTrapz![]()
Portemonnee, dingen zijn altijd stukquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck moet ik vragen voor Sinterklaas? budget = 10 euro... Als ik iets zou willen voor 10 euro dan had ik het waarschijnlijk al lang gehad....
#FreeTrapz![]()
Sokken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck moet ik vragen voor Sinterklaas? budget = 10 euro... Als ik iets zou willen voor 10 euro dan had ik het waarschijnlijk al lang gehad....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blij dat ik hier vanaf ben. Altijd meuk vragenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck moet ik vragen voor Sinterklaas? budget = 10 euro... Als ik iets zou willen voor 10 euro dan had ik het waarschijnlijk al lang gehad....![]()
![]()
Een van een tientje? Dan snap ik dat-ie stuk gaatquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Portemonnee, dingen zijn altijd stuk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
86 - 95, ik weet het niet meer met je tim.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die namen..ze geven er echt geen neuk meer omPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb alijd zo'n Pulp Fiction Portemonnee "The one with bad motherfucker on it"quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een van een tientje? Dan snap ik dat-ie stuk gaat
#FreeTrapz![]()
Alsof dat mijn team isquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
86 - 95, ik weet het niet meer met je tim.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was er al bang voor ja. Genietenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens de Telegraaf staat Van der Hoorn in de basis. Kill me now
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maar goed dat Ibra dat nu pas hoort, anders had hij ervan wakker gelegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens de Telegraaf staat Van der Hoorn in de basis. Kill me nowNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sjon, het verbaast me niet eens meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb alijd zo'n Pulp Fiction Portemonnee "The one with bad motherfucker on it"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wakker gelegen van het lachen jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar goed dat Ibra dat nu pas hoort, anders had hij ervan wakker gelegen.![]()
![]()
Trapz, je plaatje klopt niet helemaal. Het is erger met die files
Tering, wat een bende op de weg de laatste anderhalve week![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat is daar nou weer mis mee. Bazen filmquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjon, het verbaast me niet eens meer
#FreeTrapz![]()
Portemonnee vraag ik om de +- 5 jaar aan mijn pa. Die regelt altijd wel een mooi dingetje die wel even mee gaat. Sokken heb ik meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een van een tientje? Dan snap ik dat-ie stuk gaat
Ga denk maar een poster vragen of zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogen ze zelf nog kiezen...
/// ontopic
bohhhh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Portemonnee vraag ik om de +- 5 jaar aan mijn pa. Die regelt altijd wel een mooi dingetje die wel even mee gaat. Sokken heb ik meer dan genoeg...
Ga denk maar een poster vragen of zo...BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogen ze zelf nog kiezen...
Doet me denken aan mijn eigen posters ooit
Ik had een poster van The Boss, dat was mijn favoriet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh
Doet me denken aan mijn eigen posters ooit
Ik had een poster van The Boss, dat was mijn favoriet![]()
![]()
Die posters kosten ook geen drol eigenlijk... Misschien haal ik er zelf ook nog wel een paar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, tijdens een concert. Kan hem zo snel niet vinden helaas
Heb deze ingelijst aan de muur hangen, meegekregen van mijn ouders.
Had geen idee wie Walasse Ting was. 2 maanden nadat ik hem aan de muur had gehangen zag ik op het journaal voorbij komen dat hij was overleden. De prijs is helaas nog niet gestegen...![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Portemonnee vraag ik om de +- 5 jaar aan mijn pa. Die regelt altijd wel een mooi dingetje die wel even mee gaat. Sokken heb ik meer dan genoeg...
Ga denk maar een poster vragen of zo...CashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogen ze zelf nog kiezen...
/// ontopic
bohhhh
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uhm...wie is Walasse Ting?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die posters kosten ook geen drol eigenlijk... Misschien haal ik er zelf ook nog wel een paar.
Heb deze ingelijst aan de muur hangen, meegekregen van mijn ouders.
[ afbeelding ]
Had geen idee wie Walasse Ting was. 2 maanden nadat ik hem aan de muur had gehangen zag ik op het journaal voorbij komen dat hij was overleden. De prijs is helaas nog niet gestegen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat weet ik ook niet. Als zijn overleden op het NOS journaal voorbij komt zal hij vast wel belangrijk geweest zijn...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...wie is Walasse Ting?![]()
![]()
Ik heb ook geen zin om het op te zoekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Als zijn overleden op het NOS journaal voorbij komt zal hij vast wel belangrijk geweest zijn...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zet nog regelmatig deze playlist aan. Even kijken hoe ik hier zo'n mooi spotify raampje tevoorschijn tover...quote:
https://embed.spotify.com(...)gaZolX842Iq9f1iofkUd
Edit: jezus wat een gedoe zeg
[ Bericht 8% gewijzigd door Tobi-wan op 25-11-2014 17:59:11 ]![]()
Ja snap dr ook geen kut van... Maar kan ze wel openen. Meeste nummers van hem zijn echt baas.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zet nog regelmatig deze playlist aan. Even kijken hoe ik hier zo'n mooi spotify raampje tevoorschijn tover...
http://open.spotify.com/u(...)gaZolX842Iq9f1iofkUd
https://embed.spotify.com(...)gaZolX842Iq9f1iofkUd
Edit: jezus wat een gedoe zeg![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zie je hem nu goed staan? Bij mij klopt het nu welquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja snap dr ook geen kut van... Maar kan ze wel openen. Meeste nummers van hem zijn echt baas.
Zo staat ie nu:![]()
![]()
Werkt nu jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie je hem nu goed staan? Bij mij klopt het nu wel
[ afbeelding ]
Zo staat ie nu:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nog steeds alleen een link... Maar misschien heb ik daarvoor een optie uitgevinkt bij Spotify ofzo..![]()
Kaartjes van Futhead >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WeFutquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die kunnen niet eens hun eigen kaartjes makenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kaartjes van Futhead >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WeFutTevens haten op Tbakkert
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blijkbaar is er een groep mensen die soms in het kralingse bos gaan zwerkballen...
http://www.vice.com/nl/re(...)rm-imagoprobleem-161
Als je dit ziet dan krijg je er toch gelijk zin in!
![]()
![]()
9292ov.nl...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Blijkbaar is er een groep mensen die soms in het kralingse bos gaan zwerkballen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Het is al een aantal jaar 9292.nlquote:
Er is ook nog een facebook pagina... https://www.facebook.com/mugglequidditchNL
Net even een paar foto's bekeken. Ik moet de eerste persoon zonder aandoening nog tegenkomen...![]()
Jij moet bij de suicide hotline gaan werkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is al een aantal jaar 9292.nl![]()
![]()
De hele dag mensen uitlachenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij moet bij de suicide hotline gaan werken![]()
![]()
Er zitten inderdaad wel normale mensen tussen maar over het algemeen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
Dude, het is net zo'n Amerikaanse filmOver allemaal van die misfits die bij zo'n team komen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg voor nu, ik ga even naar de appie.![]()
Om het nog maar niet te hebben over de stok tussen hun benenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad wel normale mensen tussen maar over het algemeen...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg voor nu, ik ga even naar de appie.![]()
Ja ik zag de tendensquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad wel normale mensen tussen maar over het algemeen...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg voor nu, ik ga even naar de appie.![]()
![]()
Kralingsebosquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
uitkijken dat ze niet uitglijden over de aidscondooms.
Nee hoor. En de reden is ook niet raar, er was net een reclame van op TV. Ik heb de site zelf niet eens open gehadquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het raar dat ik me afvraag hoe jij op dit soort sites verzeild komt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MMOGA-prijzen zijn nauwelijks veranderd![]()
![]()
verkoop is in ieder geval van 2.20 naar 3.30 gegaanquote:![]()
het zal toch niet
risico loos met je mee trapz op serero![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door FCsuarez op 25-11-2014 19:06:33 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boh samen jizzen op die gehandicaptequote:Op dinsdag 25 november 2014 18:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verkoop is in ieder geval van 2.20 naar 3.30 gegaan![]()
het zal toch niet
risico loos met je mee trapz op serero![]()
[ afbeelding ]
oh..quote:
my..
GOD!
Ik weet nog goed toen ik de eerste in de bios zag.Jeugdsentiment.
Toen deden ze nog niet zo moeilijk met die leeftijdchecks.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zullen we vloeken als hij weer eens mis schietquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh samen jizzen op die gehandicapte
#FreeTrapz![]()
Getrainde raptors om op een genetisch gemodificeerde hybrid te jagen. Lekker vergezocht
Kan niet wachten op welke films The Asylum nu gaat maken geinspireerd op JP.![]()
Dat vond ik ook erg gaar ja. Maar verder is de trailer erg tof. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:11 schreef DutchSL het volgende:
Getrainde raptors om op een genetisch gemodificeerde hybrid te jagen. Lekker vergezocht
Kan niet wachten op welke films The Asylum nu gaat maken geinspireerd op JP.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds "Wieners".quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:12 schreef Zhano het volgende:
Sinds wanneer is die Chris Pratt een serieuze acteur danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sinds hij een half jaar non stop in het krachthonk heeft gezeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:12 schreef Zhano het volgende:
Sinds wanneer is die Chris Pratt een serieuze acteur dan
Leuke CV al opgebouwd nu. Zero Dark Thirty, Guardians, Lego Movie, JP4
Maar hij blijft voor mij Andy van Parks & Rec
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar zat ie niet eens inquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:12 schreef Zhano het volgende:
Wieners (2008) - IMDb![]()
wtf, Chris Pratt zat in the OC
Dat karakter was zo kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
hello alexis
sorry voor de onderbrekingen jongens, ga rustig door.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh, op jouw kaartje staan zijn echte ingame statsquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hello alexis
sorry voor de onderbrekingen jongens, ga rustig door.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mocht ie nog niet de deur uit zijn vanavond misschien even testen na de voetbal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bohh, op jouw kaartje staan zijn echte ingame statsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar zat ie niet eens in
Wieners (2008) - IMDb
Ein-de-lijkquote:![]()
Hoe zit het als je met een silver team speelt? Heb een silver team gemaakt met 3 sterren rating maar ik kom tegen 5 sterren gouden teams. Kan toch nooit eerlijk zijn..Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Ik weet nog dat ik er echt weinig aan vond. Toen al niet, nu nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
oh..
my..
GOD!
Ik weet nog goed toen ik de eerste in de bios zag.Jeugdsentiment.
Toen deden ze nog niet zo moeilijk met die leeftijdchecks.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moet je de silver cup spelen met ze...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:28 schreef appelsjap het volgende:
Hoe zit het als je met een silver team speelt? Heb een silver team gemaakt met 3 sterren rating maar ik kom tegen 5 sterren gouden teams. Kan toch nooit eerlijk zijn..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar jij was al 20 toen die film uit kwam en ik pas 7 gr grquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er echt weinig aan vond. Toen al niet, nu nog nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar krijgt een 3 sterren team wel een boost als ze tegen een 5 sterren team spelen? soort handicap?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je de silver cup spelen met ze...Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.![]()
Mentaal misschien wel. Maar ik zat toch echt in groep 6 ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar jij was al 20 toen die film uit kwam en ik pas 7 gr gr
En nu eerlijk, want jij was echt geen 7 in 1993
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jawel van eind 85 en die film komt uit 93quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mentaal misschien wel. Maar ik zat toch echt in groep 6 ofzo
En nu eerlijk, want jij was echt geen 7 in 1993
Boost voor jouw team of handicap voor je tegenstander...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Maar krijgt een 3 sterren team wel een boost als ze tegen een 5 sterren team spelen? soort handicap?
Er zijn mensen hier die beweren van niet. En er zijn mensen hier die beweren van wel. Het is een beetje als denken dat Serero vanavond het verschil gaat maken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou net kunnen danquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jawel van eind 85 en die film komt uit 93
Ik heb hem volgens mij in de kerstvakantie van 93 gezien. Dus toen was ik net 11.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dan was ik 8quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou net kunnen dan
Ik heb hem volgens mij in de kerstvakantie van 93 gezien. Dus toen was ik net 11.
Strootgod komt erin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen ik hem zag draaide hij zeker al een maand of anderhalf, als het niet langer was. Zou dus kunnen dat je nog 7 was. Lekker belangrijk trouwens ookquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best eng hoor dat ineens die geit weg was. gr grquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik hem zag draaide hij zeker al een maand of anderhalf, als het niet langer was. Zou dus kunnen dat je nog 7 was. Lekker belangrijk trouwens ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
scoor me een mooie clubs goal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja leuk. maak ons even manager in Prednisons HD.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ben zelf geen manager meerquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja leuk. maak ons even manager in Prednisons HD.clubs gwn openbaar toch
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
O wij kunnen de kits niet aanpassenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben zelf geen manager meerclubs gwn openbaar toch
Onze kits zijn gejinxt, vandaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben zelf geen manager meerclubs gwn openbaar toch
Maar alleen Marco kan dat nog dan ofzo?
![]()
ah genaaid, ben ook ngo wel op ander acc volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Onze kits zijn gejinxt, vandaarMaar alleen Marco kan dat nog dan ofzo?
check het vanavond wel ff
Ik heb me nog 10 jaar lang afgevraagd waar die gebleven isquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best eng hoor dat ineens die geit weg was. gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice , log nou maar in met je andere acc. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha nice. Zo vaak dat zo'n onderschepping faalt.
wrom zo kinderachtig trapz ;p check het straks wel in pauze van cl of erna ofzo, dan ff jullie ook manager maken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
INTERSTELLARquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:50 schreef Rijst het volgende:
morgenochtend naar interstellar of Hornger games'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is maar een grapje man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja idd
wrom zo kinderachtig trapz ;p check het straks wel in pauze van cl of erna ofzo, dan ff jullie ook manager maken
Wat is met deze topic manquote:Ik dacht dat die fittie van jou en PotS ook gewoon geouwehoer was tot ik op Skype keek net..
![]()
Was ook maar geouwehoer johquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is met deze topic manIk dacht dat die fittie van jou en PotS ook gewoon geouwehoer was tot ik op Skype keek net..
verkeerd begrepen gr gr
quote:was wel mooi. Lindgren zou jaloers zijn
Nu niet ineens terugkrabbelen gr grquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was ook maar geouwehoer johverkeerd begrepen gr gr
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Happy 24 hours met 15k packs, zak maar met die prijzen.![]()
![]()
Heb je nou zoveel geluk of open je nou zo bizar veel packs?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik open gewoon 1 15k pack met mijn laatste 15kquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nou zoveel geluk of open je nou zo bizar veel packs?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: