abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148924528
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Codtracker.net ;)
Handige site, kun je ook meteen allerlei fraudeurs opsporen met hun 99% win en hun 5 k/dr.
Alsof je dat in dit spel kan halen :')
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_148958770
Is het het wel waard om dit voor PS3 te kopen? Is het enige verschil tussen PS3 en PS4 versie de graphics of is er meer aan de hand?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 21:43:15 ]
pi_148958846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:42 schreef Firewarrior het volgende:
Is het het wel waard om dit voor PS3 te kopen? Is het enige verschil tussen PS3 en PS4 versie de graphics of is er meer aan de hand?
Support is minder hè. Veel minder.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_148958881
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Support is minder hè. Veel minder.
De vraag is of ik dat wel nodig zou hebben
pi_148960842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De vraag is of ik dat wel nodig zou hebben
Ik bedoel van de developer hè. Dus het niet oplossen van glitches, patches die veel later komen, problemen met de dlc etc etc.
pi_148960914
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik bedoel van de developer hè. Dus het niet oplossen van glitches, patches die veel later komen, problemen met de dlc etc etc.
Dat is kut. Is dit een reden om hem niet te kopen voor PS3?
pi_148960938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is kut. Is dit een reden om hem niet te kopen voor PS3?
Dat moet je zelf weten. Ik vind het een heerlijk spel.
pi_148960974
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:26 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten. Ik vind het een heerlijk spel.
Maar ik weet niet hoe slecht de support is en of het echt van invloed is. Op welk platform speel je?
pi_148961028
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:26 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Maar ik weet niet hoe slecht de support is en of het echt van invloed is. Op welk platform speel je?
PS3. Ik zou hem kopen tenzij je echt in de nabije toekomst een PS4 gaat halen. Gameplay is geweldig, de support van de developer wat minder. Daar moet je uiteindelijk zelf een conclusie uit trekken.
pi_148978273
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

PS3. Ik zou hem kopen tenzij je echt in de nabije toekomst een PS4 gaat halen. Gameplay is geweldig, de support van de developer wat minder. Daar moet je uiteindelijk zelf een conclusie uit trekken.
Of een xbox one natuurlijk. Xbox one bezitter krijgen namelijk eerder alle dlc dan andere platformen.
pi_148978793
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:28 schreef danny081 het volgende:

[..]

Of een xbox one natuurlijk. Xbox one bezitter krijgen namelijk eerder alle dlc dan andere platformen.
Uiteraard. Maar normaliter switcht men niet zo makkelijk van console.
pi_149003428
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:43 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar normaliter switcht men niet zo makkelijk van console.
Dat is zeker waar.
pi_149046667
patches zijn vaak juist eerder op playstation geloof ik omdat ze die daar dan proefdraaien voordat ze die op Xbox willen gaan implementeren, maar in elke patch staat altijd dat ze een hoop fixen maar in feite zijn ze een maand bezig om niet meer dan die lijst te kunnen bedenken..
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_149070678
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:44 schreef Koenani het volgende:
patches zijn vaak juist eerder op playstation geloof ik omdat ze die daar dan proefdraaien voordat ze die op Xbox willen gaan implementeren, maar in elke patch staat altijd dat ze een hoop fixen maar in feite zijn ze een maand bezig om niet meer dan die lijst te kunnen bedenken..
Microsoft heeft de rechten gekocht voor updates en patches van games zoals fifa en call of duty, eigenlijk van alle blockbustergames. Niet dat dat ene maandje veel uitmaakt maar het is wel echt zo.
pi_149074756
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:04 schreef danny081 het volgende:

[..]

Microsoft heeft de rechten gekocht voor updates en patches van games zoals fifa en call of duty, eigenlijk van alle blockbustergames. Niet dat dat ene maandje veel uitmaakt maar het is wel echt zo.
DLC sowieso ja, maar ik meende ergens meegekregen te hebben dat patches juist eerst op de playstation komen om ze daarna perfect naar de xbox te brengen (dat ze niet perfect naar de xbox komen is daarnaast een ander punt)
pi_149074944
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef Koenani het volgende:

[..]

DLC sowieso ja, maar ik meende ergens meegekregen te hebben dat patches juist eerst op de playstation komen om ze daarna perfect naar de xbox te brengen (dat ze niet perfect naar de xbox komen is daarnaast een ander punt)
Nee klopt niet, patches eerst sowieso op de xbox.
pi_149075185
Morgen de eerste nieuwe Mappacks. Woohoo!
  maandag 26 januari 2015 @ 20:32:33 #193
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149084733
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:01:10 #194
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_149103611
Na lvl 30 te hebben gehaald met een k/d ratio van likmevestje en kut controls met aim-assist, ben ik overgeschakeld naar PC.

Ik ben verliefd geworden op de MP11. Waat een heerlijke gun is dat met een foregrip en laser sight zeg!

Ghosts had ik ook op de pc, maar zelfs op mijn i7 liep hij voor geen meter.

AW daarentegen loopt als een trein en ik vind het heerlijk om weer te kunnen spelen op het platform waar CoD altijd op gespeeld heb.

Volgens mij speelt iedereen hier op een console, am I right?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_149103802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:01 schreef HostiHawaii het volgende:
Na lvl 30 te hebben gehaald met een k/d ratio van likmevestje en kut controls met aim-assist, ben ik overgeschakeld naar PC.

Ik ben verliefd geworden op de MP11. Waat een heerlijke gun is dat met een foregrip en laser sight zeg!

Ghosts had ik ook op de pc, maar zelfs op mijn i7 liep hij voor geen meter.

AW daarentegen loopt als een trein en ik vind het heerlijk om weer te kunnen spelen op het platform waar CoD altijd op gespeeld heb.

Volgens mij speelt iedereen hier op een console, am I right?
Ik heb altijd op een pc gespeeld tot black ops 2. Die had ik voor pc en xbox gekocht. Dat werd eigenlijk mijn overstap. Voor een spel als cod vond ik het grafische niet opwegen tegen de plezier die ik had om met mijn vrienden op de xbox te kunnen spelen.

Op dat moment vond ik het nog een doodszonde om met een controller een fps te spelen. Vooral omdat ik alles voor pc had gefinetuned voor de besturing; nostromo, mamba ,g15 toetsenbord.

Nu vind ik de controller heerlijk en speel ik alleen nog cod op de xbox.
Ik zeg er wel bij dat ik sinds ik een scuf controller heb een stuk beter speel. De xbox one controllers hadden eigenlijk al paddles moeten hebben vind ik. Spellen hebben nu eenmaal sted meer knoppen nodig tegenwoordig
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:39:26 #196
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149104888
PC en Call of Duty hoort bij mij niet echt bij elkaar. Aim assist naait je soms in je kont op consoles met van die film momenten waar de held voor je doelwit langs springt maar daar heeft uiteindelijk ook iedereen last van. MP11 is inderdaad een fijn wapen wanneer je het in de juiste situaties gebruikt. Bijvoorbeeld als een idioot door Greenband rennen.

Heb nu 3 van de 4 nieuwe maps gedaan, Core heb ik twee keer op gespeeld en Sideshow en Drift maar één keer. Sideshow sprong daar voor mij wel uit. Gewoon lekker open, ook al heb je geen sniper in de hand is daar niks mis mee.
[/quote]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:00:17 #197
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149105717
Hoi :W
Hoe bevalt de COD hier? :D Ik ben aan het twijfelen of ik hem ga kopen ja/nee.

En anders wacht ik op de volgende COD en hoop ik op een WW2 o.i.d. gerelateerde setting O-)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:13:17 #198
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_149106229
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik heb altijd op een pc gespeeld tot black ops 2. Die had ik voor pc en xbox gekocht. Dat werd eigenlijk mijn overstap. Voor een spel als cod vond ik het grafische niet opwegen tegen de plezier die ik had om met mijn vrienden op de xbox te kunnen spelen.

Op dat moment vond ik het nog een doodszonde om met een controller een fps te spelen. Vooral omdat ik alles voor pc had gefinetuned voor de besturing; nostromo, mamba ,g15 toetsenbord.

Nu vind ik de controller heerlijk en speel ik alleen nog cod op de xbox.
Ik zeg er wel bij dat ik sinds ik een scuf controller heb een stuk beter speel. De xbox one controllers hadden eigenlijk al paddles moeten hebben vind ik. Spellen hebben nu eenmaal sted meer knoppen nodig tegenwoordig
Ik heb zelf alleen CoD 3 gespeeld op de 360. De rest allemaal op PC t/m Black Ops 2. Daarna overgegaan naar PS4/ XBONE met Ghosts, puur alleen omdat de pc versie zo bagger was dat je het niet eens met een supercomputer kon draaien.

AW met veel plezier gespeeld op de XBONE, maar ik miste de PC gewoon. Ik ben het gewend na al die jaren. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:15:09 #199
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149106294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:

En anders wacht ik op de volgende COD en hoop ik op een WW2 o.i.d. gerelateerde setting O-)
Goed hoor.
[/quote]
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:17:41 #200
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_149106381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:

WW2 CoD komt eraan. Reveal in Mei geloof ik. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')