Die kan je gewoon nog een keer krijgen in een volgende drop. Ook al heb je iets al in je inventory dan kan het nog in een drop zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:37 schreef DSS24 het volgende:
Wat gebeurt er nu precies met alle gear en wapens die je verpatst voor XP? Kan je deze opnieuw vrijspelen of zie je het nooit meer terug. Tenzij je MP weer helemaal opnieuw begint.
Okay top. Sommige alternatieve wapens zijn namelijk wel chill om later alsnog mee te spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kan je gewoon nog een keer krijgen in een volgende drop. Ook al heb je iets al in je inventory dan kan het nog in een drop zitten.
Ok, mooi dat je dit bevestigd, ik kon me namelijk herinneren dat ik ze met ghosts gelijk kreeg. Gelukkig zat ik er dan naast. Dan maar een maandje wachten met de nieuwe maps.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was in ghost toch ook? Nieuwe mals die de eerste maand nog niet in de grote poule meegingen. En na een maand zit het er tussen
Voor zover ik wwet krijg je alleen exo zombies met de havoc dlc pack.quote:Op donderdag 29 januari 2015 12:41 schreef Jiang153 het volgende:
Dus is het zo dat als je geen DLC koopt je geen zombies?
Dan is dat best gierigquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:39 schreef danny081 het volgende:
[..]
Voor zover ik wwet krijg je alleen exo zombies met de havoc dlc pack.
Mwoah, je koopt het spel voor een bepaald bedrag. Ik vind het dan wel logisch dat je voor extra dingen dan wat moet betalen. Beter als dat ze alles er in één keer in doen en je het spel voor ¤150 moet kopen terwijl je de helft misschien niet speelt.quote:
Need for speed gaat daarin wel te ver bijvoorbeeld. Je moet bij de nieuwe spzelfs betalen voor benzine.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef danny081 het volgende:
[..]
Mwoah, je koopt het spel voor een bepaald bedrag. Ik vind het dan wel logisch dat je voor extra dingen dan wat moet betalen. Beter als dat ze alles er in één keer in doen en je het spel voor ¤150 moet kopen terwijl je de helft misschien niet speelt.
Zombies hoort er gewoon bij. De mode die er nu extra in zit is ook helemaal ruk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:45 schreef danny081 het volgende:
[..]
Mwoah, je koopt het spel voor een bepaald bedrag. Ik vind het dan wel logisch dat je voor extra dingen dan wat moet betalen. Beter als dat ze alles er in één keer in doen en je het spel voor ¤150 moet kopen terwijl je de helft misschien niet speelt.
Heb zelf nog geen zombies gespeeld. Ben eerst bezig voor me weapon masteryquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zombies hoort er gewoon bij. De mode die er nu extra in zit is ook helemaal ruk.
Moet helaas nog wel de trophies van die mode hebben voor platinum
Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan campen, zelf heb ik er ook het geduld niet voor. Maar eerlijk gezegd merk ik dat ik het soms ook doe als ik mijn longshots moet halen. Veel mensen campen om hun longshots te halen die normaliter niet campen. Dan denk ik, als de makers campen willen voorkomen dan moeten ze beginnen om de longshots challenge eruit te halen. Ze zouden meer challenges moeten doen waar je voor moet lopen zoals slidekills.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef Catkiller het volgende:
Dat er maar bepaalde gametypes beschikbaar zijn bij de nieuwe maps dat is altijd al. Ik ben al lang blij dat Search & Destroy er niet tussen zit. Nu is alleen Uplink in die lijst nog irritant, en TDM ook lichtelijk aangezien je met campen daar een heel eind komt. Snap ook niet dat TDM in mosh pit zit aangezien dat de enige gametype is die je kan kiezen naast mosh pit.
Daarom speel ik nu hardcore kill confirmed. (Tip gekregen van hoogstaande) en dat bevalt me prima. Challenges gaan snel en weinig campers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Kills tijdens of net na een slide heb ik een grafhekel aan, en met grotere wapens is dat toch onmogelijk om te doen. bij Ghosts had ik die slidekills met een shotgun binnen één of twee rondes, ben nu een ronde bezig geweest en had er denk ik 3 totaal.Longshots maken is nu eenmaal niet te doen op elke map maar er is niemand die TDM uit kiest om even lekker longshots te maken denk ik. Op Sideshow heb ik er al wel genoeg kunnen maken, maar 80 longshots per AR is wel iets te veel van het goede naar mijn mening.
Bij TDM campen is uiteindelijk het slimste natuurlijk, laat mensen maar naar jou toe komen en je hebt vaak al een voordeel, daarom heb ik niks met TDM, ik heb ook geen zin om te wachten.
Sowieso zou ik geen kruis tekenen maar gewoon een rood stipje tekenen in het midden van je crosshairquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:54 schreef danny081 het volgende:
Ik ben nu met mijn snipers bezig maar wil toch weleens zo'n screen aim sticker proberen. Dat is een sticker met een richtkruis erop die je in het midden van je scherm plakt, zodat je makkelijker kan richten.
Nu kan ik deze wel nestellen maar ik heb nog een hele rol transparant plakplastic liggen.
Weet iemand of het kwaad kan voor mijn monitor als ik self met stift een kruis teken op plakplastic en dat vervolgens op mijn monitor plak.
Ik heb geen zin dat het inbrand ofzo. Iemand?
Ik heb een iiyama monitor.
Hoe ver ben je al?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:51 schreef danny081 het volgende:
[..]
Heb zelf nog geen zombies gespeeld. Ben eerst bezig voor me weapon mastery
Heb je zo gedaan, valt enorm mee. Duurt alleen lang, maar een avondje ervoor uittrekken en je hebt ze al.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zombies hoort er gewoon bij. De mode die er nu extra in zit is ook helemaal ruk.
Moet helaas nog wel de trophies van die mode hebben voor platinum
Ik heb nu de assualt, de subs, de shotguns, en nu ben ik een beetje alles door elkaar aan het doen omdat ik het erg lang vind duren. Dus riot shield heb ik, sniper heb ik de lynx klaar en bij heavy weapons de em1 en de peytek. Ondertussen ben ik ook bezig met de rampzalige mdl en de crossbow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |